AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg ble helt paff, fortalte en "venn" at jeg likte en fyr, og da svarte hun, ingen liker deg du er et null. Hvorfor sa hun det? Er hun sjalu? Anonymkode: 74f8a...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 4. januar 2018 #2 Del Skrevet 4. januar 2018 Mest sannsynlig er hun bare ekstremt usympatisk. Hva med å spørre henne hvorfor hun sa noe slikt? Det er egentlig bare hun som kan gi deg et svar på hvorfor hun sier noe så ondskapsfullt. Ufattelig dårlig gjort i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Del Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, altflyter skrev: Mest sannsynlig er hun bare ekstremt usympatisk. Hva med å spørre henne hvorfor hun sa noe slikt? Det er egentlig bare hun som kan gi deg et svar på hvorfor hun sier noe så ondskapsfullt. Ufattelig dårlig gjort i hvert fall. Jeg har faktisk ikke så lyst å prate med henne. Anonymkode: 74f8a...55e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 4. januar 2018 #4 Del Skrevet 4. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble helt paff, fortalte en "venn" at jeg likte en fyr, og da svarte hun, ingen liker deg du er et null. Hvorfor sa hun det? Er hun sjalu? Anonymkode: 74f8a...55e hva? Hun høres jo syk ut. Ingen sier vel slik til noen. Det første du burde gjøre er å stryke henne av vennelista. Lurer på hvordan hun ville ha prata til en fiende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Del Skrevet 4. januar 2018 Hadde en venninne som sa noe stygt om min personlighet. Hun mente det ikke vondt, og tenkte ikke at det var så alvorlig. Jeg avbrøt vennskapet, og dermed også vennegjengen på flekken. Sånne venner vil jeg ikke ha. Anonymkode: c7031...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 4. januar 2018 #6 Del Skrevet 4. januar 2018 Hva skal du med fiender når du har venner som henne? Det var en stygg ting å si som det ikke finnes noen unnskyldning for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freesia97 Skrevet 4. januar 2018 #7 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg vet ikke hvorfor hun sa noe så stygt til deg. Men hun er ikke en venn, ekte venner sier ikke slike ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Del Skrevet 4. januar 2018 7 minutter siden, Forundret.. skrev: hva? Hun høres jo syk ut. Ingen sier vel slik til noen. Det første du burde gjøre er å stryke henne av vennelista. Lurer på hvordan hun ville ha prata til en fiende. Hun er ikke min venn lengre, kun ei falsk bitch, Anonymkode: 74f8a...55e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #9 Del Skrevet 4. januar 2018 Husk at folk som prøver og trykke deg ned allerede er lengre nede enn deg. Hun har det nokk ikke bra, og er sjalu på deg. Jeg vet det kan være vanskelig og snakke med henne... men bare prøv og finn en dag dere kan møtes, så kan du spør hvorfor hun sa det og at du synes det var veldig upassende. hvis hun fortsatt er frekk så bare dropp henne. Anonymkode: b2f0a...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå