-jk- Skrevet 7. januar 2018 #61 Skrevet 7. januar 2018 Jeg har alltid foretrukket damer på min egen høyde. Kona er heldigvis 186cm 1
Inwe Skrevet 7. januar 2018 #62 Skrevet 7. januar 2018 Jeg er 175 og har aldri hatt problemer pga høyden min. Eller jo, det var en som ikke ville møte meg igjen da jeg var høyere enn han, uansett ikke noe tap. Min kjære er 169 og han kunne ikke brydd seg mindre. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #63 Skrevet 7. januar 2018 Greia er at det er feminint med ei litt lav jente. Er bare å kaste henne over skulderen å gå inn på soverommet. Veldig sexy å kan løfte henne etter en hånd å legge henne over skulderen. Klarer jo såklart å løfte ei jente på 185 også, men ikke så liten og nett som ei på 155-160Anonymkode: 87354...8b9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #64 Skrevet 9. januar 2018 Så 170 er høyt det da plutselig? Det er jo normalhøyde i Norge, og ikke høyt I det hele tatt. Blir litt oppgitt når jenter på 170 klage over hvor høye de er. Jeg er 185, og da begynner vi å snakke høyt for en kvinne. Allikevel har jeg ikke opplevd nevneverdige problemer med å finne meg noen. Det er endel menn som synes det er flott også, så det er ganske likegyldig at noen skal proklamere hvor stygt og lite attraktivt de synes det er. Alle trenger ikke å like akkurat deg, og det som er viktig er de som faktisk gjør det. Anonymkode: d5037...63a 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #65 Skrevet 9. januar 2018 Å være høy er bare vakkert, det er kvalitet det! Er selv 1.80 med heler, bare nyter det, gir meg ett visst overblikk Anonymkode: 3cacb...b61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå