Gå til innhold

Ingen liker høye jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørte noen kompiser diskutere dette i dag. De sa at alle liker lave jenter best, og at høye jenter er turn off. At de heller vil ha en liten og lubben ei enn ei "fin" ei som er høy. Føler meg uattraktiv og stygg nå, selv om jeg har timeglassform og trener mye, så er jeg 170cm og da er jeg jo ganske høy. Er jo mange som er høyere enn meg, men også mange som er lavere!!

Men er det virkelig sånn at menn ikke vil ha høye jenter?? Og er 170 cm veldig høyt?  

Anonymkode: d2503...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du følte du måtte lage syv like tråder for å understreke poenget ditt ekstra godt? 

Rettelse. Ser du har laget minst 14. Flott med folk som virkelig går inn for å rote til forumet. Var du redd du ikke skulle få mange nok svar om du holdt deg til en?

Endret av altflyter
  • Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, altflyter skrev:

Du følte du måtte lage syv like tråder for å understreke poenget ditt ekstra godt? 

Rettelse. Ser du har laget minst 14. Flott med folk som virkelig går inn for å rote til forumet. Var du redd du ikke skulle få mange nok svar om du holdt deg til en?

Hallo, bitsj ned da. Mente selvfølgelig bare å poste en, men det sto at det ikke gikk gjennom så jeg trykka mange ganger. Og ser det har blitt postet mange tråder. Det var ikke meningen! 

Vet noen om en moderator elns som kan fikse det sånn at det bare er en tråd igjen? For nå kommer jo ingen til å svare seriøst fordi de er så distraherte av alle trådene. Det var virkelig ikke meningen altså!

• Liker 8
Skrevet (endret)

Smaken er som baken. Noen syntes lav/høy/tykk/tynn er ekkelt, mens andre liker lav/høy/tykk/tynn. Nei man er ikke automatisk ekkel bare fordi man er høy eller lav eller tynn eller feit eller svart eller hvit eller turkis for den saks skyld. 

Ryddet for avsporinger.

Kragebein, mod

Endret av Kragebein
leif
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hørte noen kompiser diskutere dette i dag. De sa at alle liker lave jenter best, og at høye jenter er turn off. At de heller vil ha en liten og lubben ei enn ei "fin" ei som er høy. Føler meg uattraktiv og stygg nå, selv om jeg har timeglassform og trener mye, så er jeg 170cm og da er jeg jo ganske høy. Er jo mange som er høyere enn meg, men også mange som er lavere!!

Men er det virkelig sånn at menn ikke vil ha høye jenter?? Og er 170 cm veldig høyt?  

Ja. Hvis du hørte et par kompiser si dette så betyr det at samtlige menn i verden mener det samme. 

Anonymkode: 3012d...f45

• Liker 6
Gjest NotNaomi
Skrevet

Høye jenter med lange bein er flott. Så meg i et sånt speil som forandrer høyde og vekt. Og jeg tenkte : fyfaen så fin jeg hadde vært med litt høyde og lange bein :-) 

Men. Nå er jeg ikke det da. Lever godt med det , men estetisk syns jeg høye jenter med lange slanke hender og lang hals pluss bein er noe av det vakreste :-) men men. Vi er vel alle noe for ett og annet blikk :'D

Skrevet (endret)

.

Endret av Cbunke90z
Skrevet

Så.. fordi du har NOEN kompiser som ikke liker høye damer, så gjør ingen det? 

Jeg er 173, og har ingen problemer med at menn ikke liker meg, heller motsatt :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte som tar dette seriøst?

Anonymkode: 7f440...edc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Cbunke90z skrev:

For å gi et svar, menn flest vil ikke bry seg, noen med dårlig selvtilitt eller som har stor selvtilit fordi at de drar mye damer vil kanskje bry seg om det av hver sin grunn. Men de fleste menn blir som regel glade bare av at de får oppmerksomhet, og gjennomsnits høyden på norske menn er vel 171-173 så burde ikke være så vanskelig å finne en som ihvertfall er samme høyde.

Er ikke gjennomsnittshøyden på norske menn rundt 180 da?

Anonymkode: de6a9...5fe

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig skal lave damer beskrives som lubbne. Alle høye damer er tynne. Altså, du vet godt selv at mange menn liker høye damer. For meg virker det som om tråder som dette kun fisker etter bekreftelser. "Jeg er høy og slank, men alle menn foretrekker lave damer, selv om de er fete, fremfor høye, elegante og slanke meg" 

Nei, de gjør ikke det. Hvis du ser deg rundt så ser du at de aller aller fleste har en kjæreste, uansett kroppfasong og lengde.

• Liker 9
Skrevet (endret)
På 1/4/2018 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Endret av Cbunke90z
Skrevet

Kjenner flere berter som er 180 å over. De går i tillegg i sko med høye hæler. Ser ikke ut som de har så veldig problem med å finne seg menn. 

• Liker 3
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det de sa er tull og tøys. Jeg syns damer under 170 cm er kortvokste. Uten at det er noe galt i det. For meg så er ideal høyden for kvinner mellom 175-180 cm. 

Jeg regner med at de sa dette er kortvokste selv, og har komplekser for det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes både høye og lave jenter er fint, og har vært tiltrukket av jenter på 150 og jenter på 180. Jeg er for så vidt 187cm selv

Anonymkode: 5a10f...3c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Tba skrev:

Det de sa er tull og tøys. Jeg syns damer under 170 cm er kortvokste. Uten at det er noe galt i det. For meg så er ideal høyden for kvinner mellom 175-180 cm. 

Jeg regner med at de sa dette er kortvokste selv, og har komplekser for det. 

De er rundt 175 tror jeg, ikke så mye høyere enn meg. Det er normal høyde for menn der jeg er fra. Men takk for svar :) 

Mente ikke å lage denne tråden for å hate på de lave altså, trengte bare litt trøst og å bli beroliget etter i dag fordi det fikk meg til å føle meg skikkelig dårlig.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er rundt 175 tror jeg, ikke så mye høyere enn meg. Det er normal høyde for menn der jeg er fra. Men takk for svar :) 

Mente ikke å lage denne tråden for å hate på de lave altså, trengte bare litt trøst og å bli beroliget etter i dag fordi det fikk meg til å føle meg skikkelig dårlig.

Snitt høyden for kvinner i Norge er 169cm og for menn 179cm. 

Det er ikke du som skal ha komplekser for høyden din. Den er omtrent perfekt for de fleste. Unntatt for kortvokste menn som er 175cm med komplekser.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cbunke90z skrev:

Skal ikke si at det er umulig at jeg tar feil og at det er 180 ja, men da skjønner jeg ihvertfall ikke problemet for om du som mann er 180 og mener at dama di på 170 er for høy for deg, så har den personen langt større problemer og bør ikke være i et forhold uansett. 

Jeg vet ihvertfall at jeg aldri har tenkte på høyde verken den ene veien eller den andre. 

Det er jeg helt helt enig med deg i! Jeg er selv 1.70 og har alltid hatt litt komplekser for høyden min, jeg er jo ikke veldig høy, men jeg er høyere enn de fleste jenter jeg møter og jeg har alltid ønsket at jeg kunne vært litt lavere. Men jeg bryr meg uansett veldig lite om høyden til mannen, så lenge han er sterkere enn meg og kan bære meg er det innenfor. 

Anonymkode: de6a9...5fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 179 cm selv og har levd i 39 år uten å ha funnet ut at menn synes det er feil eller ekkelt, de fleste jeg har vært med har vært mellom 175-183. Forøvrig er gjennomsnittshøyden på norske menn 179, 5 eller noe i den duren. 

Anonymkode: 35934...577

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...