Gå til innhold

Ingen liker høye jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høyt kan være fint, men da er femininitet en ekstra viktig faktor i følge mine venner.

Anonymkode: a9253...ab4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For noe vås. Jeg er 174 og har aldri hørt noe annet enn positivt om høyden min. Regner med at dette er relativt  unge gutter? MENN liker ofte lange ben 😉 Han jeg er sammen med nå er bare en cm høyere enn meg, plager han slettes ikke.

Anonymkode: 0e69c...960

• Liker 4
Skrevet

Kjæresten min er nok ikke enig i det der #høykvinneher

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 180, har en kjæreste som er 2-3 cm høyere enn meg og har utifra det jeg har hørt bare blitt mer attraktiv blandt de pga høyde, så ja, det er bare individuelt og ingenting å få komplekser for bare fordi noen ikke liker det. 

Anonymkode: 92a14...229

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 171cm høy og jeg blir sett på som lav i vennegjengen. Alle kompisene mine er fra 184 - 202 cm. 

K-28

Anonymkode: 781dc...fd3

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 1/4/2018 den 22.06, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Cbunke90z
Skrevet

Dessverre har nok dette blitt en slags norm i vår kultur - menn skal helst ikke være for lave, og kvinner må helst ikke bli for høye. Jeg kjenner en kvinne som har betydelige komplekser for høyden sin, og konsekvent trekker fra noen centimeter når hun får spørsmål om hvor høy hun er. Høyhælte sko ville hun knapt nok ha tatt i med ildtang...

Jeg har også hørt menn av alle høyder uttrykke betenkeligheter over det å ha en høy kvinne som partner. Lave menn kan føle seg utilpass dersom partneren er mye høyere enn dem. Høye menn kan på sin side være bekymret for at eventuelt avkom blir enda høyere, siden det da blir "flaggstang-gener" på begge sider...

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørte noen kompiser diskutere dette i dag. De sa at alle liker lave jenter best, og at høye jenter er turn off. At de heller vil ha en liten og lubben ei enn ei "fin" ei som er høy. Føler meg uattraktiv og stygg nå, selv om jeg har timeglassform og trener mye, så er jeg 170cm og da er jeg jo ganske høy. Er jo mange som er høyere enn meg, men også mange som er lavere!!

Men er det virkelig sånn at menn ikke vil ha høye jenter?? Og er 170 cm veldig høyt?  

Anonymkode: d2503...410

Jeg elsker min kjære på 174, og en kamerat av meg ble så betatt av ei høy elegant dame på 178 at han giftet seg med henne.

170 ser kanskje høyt ut for en mann på 160, men ikke fra ett 180 perspektiv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Cbunke90z skrev:

d er faktisk noe jeg er bekymret for, mistet mye krefter etter jeg ble syk. Og jeg var den som ofte gikk å bar på de kvinnelige vennene mine, ofte 2 om gangen. Høres kanskje rart ut uten kontekst, men d var bare slike ting som skjedde i gruppa vår. Jeg likte d nok mest fordi d var nån av de få gangene jeg fikk oppleve litt kroppskontakt, men det var bestandig de som hintet til det først

Det er ingen som får lov til å være på meg utenom en eventuell mann uansett, så :fnise: 

Men altså, om mannen skulle bli syk og ikke klare å løfte meg lenger hadde jeg ikke tenkt ett sekund på den delen, jeg hadde bare vært veldig veldig bekymret for han. Men jeg skjønner at det er vanskelig for deg når det dekket (litt i det minste) behovet ditt for kroppskontakt. 

Anonymkode: 3c931...b6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bære på meg skulle det stå. 

Anonymkode: 3c931...b6e

Gjest Alterego666
Skrevet

170 er ikke høyt for en nordisk kvinne, 180 er høyt. Høye kvinner med rak holdning er flotte.

Skrevet (endret)
På 1/5/2018 den 10.47, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Cbunke90z
AnonymBruker
Skrevet

170 er høyt, men det teller ikke som "for høyt" siden de aller fleste menn er høyere enn deg. Kommer du derimot opp i 180+ så stemmer nok det du sier ja.

Anonymkode: 6b9b4...5d2

Skrevet

1, 70 er ikke veldig høy på strømpelesten, men med sko som dette spretter man jo fort opp i 1,80, som er høyt til å være jente/dame.

bc309ec2417925c3eb73cecb48a18084.jpg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

173 cm selv, aldri hatt problemer med høyden min. Liker at jeg rekker opp til ting og rager litt mer over bakken enn de fleste venninner jeg har :)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Mysticgirl skrev:

173 cm selv, aldri hatt problemer med høyden min. Liker at jeg rekker opp til ting og rager litt mer over bakken enn de fleste venninner jeg har :)

Mysticgirl 173 cm å grisedeilig....:ninuskapus:

Spoiler

Anonymkode: 38e54...dc2

• Liker 1
Skrevet

Jeg blåser fullstendig i høyde. Har ikke noe problem med at hun er høyere enn meg. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 175 cm , og er betatt av ei som er ca. like høy.

• Liker 1
Skrevet

Er 177cm og går av og til i høye hæler. Går ikke i 10cm stiletthæler da,men lavere.

Ja. Det er nok mange menn som synes jenter som meg er for høye og jeg rister på hodet hver gang en mann klager over at han er lav da menn har de samme høydekravene bare andre veien..

Men nå lever ikke jeg for menn eller deres meninger da og det er jo ikke som om jeg får gjort noe med høyden min så det er ikke noe jeg kan eller vil bruke energi på eller føle meg dårlig over☺

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...