Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster

kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så lettet og glad nå :hjerte: Fortalte den kommende storebror om det da vi kom tilbake og han ble skikkelig stolt! Først ga han magen en suss, så prøvde han å se babyen ved å titte ned kjolen min :hoho: Deretter gikk han og hentet bursdagskronen sin. Han har hatt den på siden og fortalt alle bamsene sine at han skal bli storebror :hjerte: Jeg smelter!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt han er 😍😍 

og så fint at det var en frisk og fin bebis! Hvordan er magen nå? Har den vokst mer siden du la ut bilde, eller har den stoppet  opp der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde det skjedd mye :) gratulerer med 12 uker! Håper kvalmen din gir seg snart nå. Husker min roa seg i uke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.8.2018 den 15.30, FruN skrev:

Så søt 😍😍😍

Ja, verdens fineste lille fyr :hjerte: 

På 10.8.2018 den 16.48, Mynona skrev:

Så søt han er 😍😍 

og så fint at det var en frisk og fin bebis! Hvordan er magen nå? Har den vokst mer siden du la ut bilde, eller har den stoppet  opp der?

Magen er svær :hoho: Ser ut som om jeg er 6 mnd på vei eller noe. Får ofte kommentarer på om jeg venter tvillinger eller trillinger. Skjønner dem godt da så blir ikke fornærmet :ler: 

På 12.8.2018 den 8.09, murray skrev:

Her hadde det skjedd mye :) gratulerer med 12 uker! Håper kvalmen din gir seg snart nå. Husker min roa seg i uke 14.

Tusen takk! :hoppe: Jaa kvalmen er veldig mye bedre nå! Og det gledes :hjerte: Er du også gravid igjen? Eller hvordan går prøvingen? 🌹 

På 15.8.2018 den 22.02, lille_frosk skrev:

Ååh, hurra for ultralyd og for stolt og glad storebror! Det er så stas det!

Jaaa :strix: 

13+0 i dag :hoppe: 

Og magen er giga :gravid: Umulig å skjule denne graviditeten noe mer, selv med vide klær så er den synlig. Så nå vet alle kollegaene mine det også! Litt skummelt når alle vet, men mest koselig :hjerte: Etter at jeg bikket 12 uker har jeg virkelig begynt å glede meg over denne graviditeten. Jeg har så mye å se frem til :hjerte: Også begynner jeg å bli veldig spent på hvem det er som gjemmer seg der inne. Min magefølelse sier jente, mens mannen tror gutt! Fortsatt en stund til vi får vite, OUL er 26 september. Får vel bare smøre oss med tålmodighet :ler: Ellers har kvalmen sluppet taket men blitt erstattet med hodepine i varierende grad. I dag er den helt overkommelig, men før helgen var jeg sengeliggende. Tenkte å ta meg en tur til kiropraktor, godt mulig handler ikke dette om graviditeten men en stiv nakke :vetikke: Verdt å sjekke ut i hvertfall :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+0 :) 

Jeg føler jeg går rundt i zombie modus om dagen. Fy søren, merker forskjell på denne graviditeten og da jeg var gravid med sønnen min altså! Da kunne jeg jo slappe av på sofaen fra jeg kom hjem fra jobb og til jeg la meg. Det er ikke akkurat tilfelle nå, for å si det mildt :ler: Jeg er sååå trøtt. Hele tiden. Tenker ikke på noe annet enn å få sove når jeg er på jobb, og når jeg konmer hjem er jeg helt desperat. Har måttet sitte på med en kollega til og fra jobb i det siste, da det rett og slett ikke er forsvarlig å kjøre bil fordi jeg er så sykt trøtt. Men pleier ikke denne trøttheten å gi seg i 2.trimester? Håper det :) Greit nok at jeg jobber 100%, men jeg yter overhodet ikke 100% på jobb... uff skammer meg over hvor lite effektiv jeg er på jobb fortiden :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker :) Bekkenet er mye bedre og jeg har begynt å kjenne noe som jeg tror kan være lille bebis 😍 :hjerte: Begynner å telle ned dagene til OUL i slutten av september,  veldig spent på hvem som gjemmer seg der inne :babyjente: :babygutt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også jente. Bare siden dere har gutt fra før :ler:  En av hver er så kjekt viker det som for meg. Jeg synes ditt svangerskap går så fort :P Mye fortere enn mitt.. Men det synes man vel alltid om andres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at dere vil gjette :hoppe: Lagde en liten tippeliste nå :) Veldig spent på å se hvem som gjemmer seg der inne :hjerte: 

Tippeliste:

:babyjente:

Kaffemor

Lillemy1989

Diamant20 

Mynona 

:babygutt:

Mannen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+0 :) Har kjent mer og mer bevegelse, men fortsatt ikke hver dag. I helgen kom et skikkelig spark 😍 :hjerte: Hadde også min første kynner i helgen! 

Ellers er formen dårlig dessverre. Plages med voldsom migrene, vondt hver dag og med kraftige anfall flere ganger i uka. Ikke vært på jobb siden forrige oppdatering her noe som tærer på psyken også. Håper virkelig migrenen gir seg snart! Ble nesten litt bekymret for svangerskapsforgiftning, men i følge mr.google så er det litt tidlig å eventuelt få det. Er visst noe som man først kan få etter uke 20. Heldigvis! Hadde vært forferdelig å få det såå tidlig i et svangerskap. Skal til lege denne uken, så får se hva hun sier. Håper hun har en vidunderkur :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17+0 i dag :)

Formen er litt bedre heldigvis, men jeg jobber redusert. Håper det kan bidra til at jeg klarer å jobbe frem til permisjon :) Lov å håpe i hvertfall :) 

10 dager til OUL :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Kaffemor! Så leit at du sliter sånn med migrene, det høres fryktelig ut! Hva sier legen? Og - har du vært på oul i dag eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lille_frosk skrev:

Hei Kaffemor! Så leit at du sliter sånn med migrene, det høres fryktelig ut! Hva sier legen? Og - har du vært på oul i dag eller??

Så hyggelig at du titter innom denne totalt døde dagboken :ler:  :hjerte: Jaa vært på OUL i dag, det kommer en liten jente :strix: veldig stas!! Migrenen er litt bedre nå som jeg jobber redusert heldigvis, skal til legen igjen til uken, håper jeg får forlenget, men hun er litt streng på sykemelding hun legen min :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, en liten jente, så koselig! Så fint med en av hver!! :nigo: 

Jeg føler at alle termingruppene på fb har «ødelagt» litt for dagbøkene her inne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...