Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2018


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Det jeg liker med Tone er at hun ikke er så selvopptatt og er så gal etter å være i det såkalte lyset. Liker at hun er så lav i sin profil. Hater artister, kjendiser og bloggere som skal ha så mye oppmerksomhet og være i lyset hele tiden.

Er ikke så gira over musikken hennes, da det ikke er min sjanger, men hun virker som en bra person!

Anonymkode: 4e935...46c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva spurte han om? Eller, åja, du ser det live? Vi ser det litt gorsinket pga reklamer og nyheter, så jeg burde holde meg unna tråden de neste par timene! :overrasket::ler: 

Anonymkode: 5f072...a2f

Noe om at hun følte seg mer som en kjendis enn en artist. Noe i den duren. Husker ikke ordrett

Anonymkode: 8a078...2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg liker med Tone er at hun ikke er så selvopptatt og er så gal etter å være i det såkalte lyset. Liker at hun er så lav i sin profil. Hater artister, kjendiser og bloggere som skal ha så mye oppmerksomhet og være i lyset hele tiden.

Er ikke så gira over musikken hennes, da det ikke er min sjanger, men hun virker som en bra person!

Anonymkode: 4e935...46c

Liker ironien din :ler: 

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker ironien din :ler: 

Anonymkode: 5f072...a2f

Hva mener du? Det er ikke ironi. Men da får vi være enige om å være uenig. Jeg mener iallefall det jeg skrev :)

Anonymkode: 4e935...46c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tshawe og Silya var best i dag. Synes at det var interessant å høre om Tone, og synes hun ga et positivt inntrykk. Og så er hun så vakker!!!! 

Endret av tirben
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Testosteron skrev:

Stuck in My Head var et godt valg av Tshawe. Denne har jeg lyst å høre igjen  :)

MYE bedre med Tshawe & Vinni enn Tone og Vinni. Synes det faktisk var ganske bra. Liker ikke stemmen til Tone da jeg har hørt henne live ufrivillig flere ganger og synes hun synger falsk.

Anonymkode: 37a27...780

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone har ikke en spesielt sterk stemme. Den er søt nok og kunne klart seg til enkle låter, men noen liveartist og dermed artist blir hun aldri. Når det er sagt, jeg tror hun kommer til å lykkes bedre på Claudia og Christel sine kvelder hvis hun velger rolige låter. 

Kvelden ble som forventet. Låtene som Tone har gitt ut (det er ikke som om hun er noen singer/songwriter) ble tusen ganger bedre med gode artister. 

Tshawe og Vinni viste (og Vinni påpekte det selv!) hvordan den låta burde vært gjort. Claudia og HP ga dybde til de overfladiske poplåtene. Silya ble for meg bare klein i dag. Kjendiser opplever brudd i media buhuuu. Det finnes store stjerner som aldri omtales i sladreblader, det er fullt mulig å velge bort røde løpere og holde lav profil, Tone oppsøkte alt som var av oppmerksomhet, noe hun innrømmer selv, hun liker det. Da må hun tåle steken også som det heter.

Tor Endresen plukket opp danseband-potensialet i Butterflies og lagde en gladlåt, med tilbedende tekst til Tone (et lite crush der skjønner vi :ler: ) og Christel gjorde som vanlig en bra figur. I dag synes jeg faktisk bandet kom litt i veien for Christels versjon, var litt mye lyder der?

 

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tor Endresen plukket opp danseband-potensialet i Butterflies og lagde en gladlåt, med tilbedende tekst til Tone (et lite crush der skjønner vi :ler: )

Anonymkode: 5f072...a2f

Tone sa hun vil at Tor skal synge denne sangen i bryllupet hennes :romeo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.1.2018 den 23.33, Hårstrikk79 skrev:

Må bare få sagt det.. Herregud, så pen Tone er!! Blir aldri lei av å hvile øynene på henne.  

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Bra du synes det. Hun er middelmådig. Ikke akkurat vakker. 

Anonymkode: 37a27...780

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Testosteron skrev:

Tone sa hun vil at Tor skal synge denne sangen i bryllupet hennes :romeo:

Haha, ja, det ville blitt noe sært - en sang som hyller henne selv! Da er man over snittet glad i egodyrking :ler: Teksten var oppskriftsmessig som en egenkomponert festtale til en konfirmant eller jubilant. 

For øvrig var det velkjent i miljøet rundt paret at det var mye, eh, aktiviteter med andre utenfor forholdet. Ingen bombe at det ble slutt, annet enn den medieskapte.

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Bra du synes det. Hun er middelmådig. Ikke akkurat vakker. 

Anonymkode: 37a27...780

Jaha, så det er der vi setter standarden? Hva er du ut i fra sin egen satte standard da, anonym? Drit stygg? Mindre pen?

Anonymkode: c863c...037

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bruker115236

flere som føler hovedpersonene, og denne gangen derfor Tone, blir avbrutt av de andre deltakerne når de skal synge? Det er så sykt irriterende... Regner med det er Tv2 sin feil, men uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

flere som føler hovedpersonene, og denne gangen derfor Tone, blir avbrutt av de andre deltakerne når de skal synge? Det er så sykt irriterende... Regner med det er Tv2 sin feil, men uansett..

Ja, veldig enig - fsktisk inntil det direkte ufine, midt i fortellinger og setninger som blir avbrutt midt i. Ikke klipping engang, men ren avbrytelse. Skjønner ikke helt hvorfor de gjør det slik.

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, veldig enig - fsktisk inntil det direkte ufine, midt i fortellinger og setninger som blir avbrutt midt i. Ikke klipping engang, men ren avbrytelse. Skjønner ikke helt hvorfor de gjør det slik.

Anonymkode: 5f072...a2f

Enig. Du ser at hovedpersonene og reagerer. Irriterte meg sykt med Tones episode. Hver gang hun skal forklare noe veldig følelsesladd, så kommer en å avbryter henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, veldig enig - fsktisk inntil det direkte ufine, midt i fortellinger og setninger som blir avbrutt midt i. Ikke klipping engang, men ren avbrytelse. Skjønner ikke helt hvorfor de gjør det slik.

Anonymkode: 5f072...a2f

Det reagerer jeg på også. Blir liksom sittende å vente på avbrytelsen 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...