Gå til innhold

Ville dere vært personlig assistent for venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei overhodet ikke. Det vil enten gi et utrolig dårlig bruker/assistent-forhold eller ødelegge vennskapet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er det for venninna mi og hun utnytter meg til langt flere tjenester enn det jeg er betalt for. Og jeg synes det er vanskelig å si nei pga hun er min venninne. Jeg ville aldri tatt på meg dette igjen og vurderer å si opp men har ikke samvittighet til det.

Anonymkode: 57780...edb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er det for venninna mi og hun utnytter meg til langt flere tjenester enn det jeg er betalt for. Og jeg synes det er vanskelig å si nei pga hun er min venninne. Jeg ville aldri tatt på meg dette igjen og vurderer å si opp men har ikke samvittighet til det.

Anonymkode: 57780...edb

Huff det høres veldig kjipt ut. Er du eneste assistent eller en av flere?

Anonymkode: 2aa1e...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt om folk som ansetter familiemedlemmer som assistenter.  Sikkert greit å tjene penger men...

Akkurat det tenker jeg er annerledes enn venner. F.eks. moren min skiftet jo bleier på meg da jeg var liten, så at hun innimellom hjelper meg på badet ser jeg ikke på som så altfor rart. Men om en venninne plutselig skulle begynne med noe slikt, det hadde vært rart. Men det er jo mine grenser, andre brukere har andre grenser. 

Anonymkode: 78bf2...dba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det tenker jeg er annerledes enn venner. F.eks. moren min skiftet jo bleier på meg da jeg var liten, så at hun innimellom hjelper meg på badet ser jeg ikke på som så altfor rart. Men om en venninne plutselig skulle begynne med noe slikt, det hadde vært rart. Men det er jo mine grenser, andre brukere har andre grenser. 

Anonymkode: 78bf2...dba

Hvis en først ansetter familiemedlemmer så får en håpe at det aldri blir noe arbeidskonflikt. Det kan skje noe blant assistentene situasjoner hvor en blir inhabil.

dillemmaet med å ansette venner som assistenter er når det blir en ledig stilling, eller stilling med større stillingsprosent. Bør man da tilby venninnen den stillingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...