Dolly1982 Skrevet 3. januar 2018 #1 Del Skrevet 3. januar 2018 Snart er det Se&Hør sin kjendisgalla. Hvem vinner? Var det ikke SE som vant i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. januar 2018 #2 Del Skrevet 3. januar 2018 Vinner hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly1982 Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2018 2 minutter siden, smalls said: Vinner hva da? Tror det er snakk om årets kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. januar 2018 #4 Del Skrevet 3. januar 2018 15 minutter siden, Dolly1982 skrev: Tror det er snakk om årets kjendis? Håper uansett ikke SE vinner igjen. Urk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 3. januar 2018 #5 Del Skrevet 3. januar 2018 (endret) Jeg tipper at det blir en deltakerne av fjorårets utgave av Farmens kjendisutgave ;-) Endret 3. januar 2018 av Jordbærogfløte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotellet Skrevet 3. januar 2018 #6 Del Skrevet 3. januar 2018 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Jeg tipper at det blir en deltakerne av fjorårets utgave av Farmens kjendisutgave ;-) Lothepus. Han har de melket på så og si alle forsider siden Farmen Kjendis begynte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. januar 2018 #7 Del Skrevet 3. januar 2018 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Jeg tipper at det blir en deltakerne av fjorårets utgave av Farmens kjendisutgave ;-) Og hvem deltok da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotellet Skrevet 3. januar 2018 #8 Del Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, O.G. skrev: Og hvem deltok da? Petter, Vendela, Lothepus, Linni, Tore, Kari J., Aylar, Lavrans, Jarl Goli, Lotto-Ingeborg, Bake-Ida, kokk Stiansen og hun villmarksbloggejenta som dro hjem for hun orka ikke folk rundt seg. Marna var utfordrer sammen med Linni. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. januar 2018 #9 Del Skrevet 3. januar 2018 Akkurat nå, Hotellet skrev: Petter, Vendela, Lothepus, Linni, Tore, Kari J., Aylar, Lavrans, Jarl Goli, Lotto-Ingeborg, Bake-Ida, kokk Stiansen og hun villmarksbloggejenta som dro hjem for hun orka ikke folk rundt seg. Marna var utfordrer sammen med Linni. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly1982 Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 3. januar 2018 Jeg tipper han Erlend Elias vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg