Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:)

Endret av Dreamoflove
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Dreamoflove skrev:

Var litt dårlig gjort at han ikke sa at det var ONS han vil ha til meg på forhånd da! Hvis han hadde sagt dette ble bare one night stand, da hadde jeg bare kastet han ut, blåser i hva han jobber med eller hvem han er. Her ser man, at vi kvinner må være flinkere til å greie det ut på forhånd! Jeg var ganske flink til det der, en måte å gjøre det på er å drikke lite, da har du god kontroll. Jeg var ikke helt sikker og ventet lenge, men likevel lot det skjedde. Så blir det jo mye mer tanker rundt det som skjedde. Men nå tenker jeg at det er verdt det, fordi gjennom denne prosessen fra å være sint til å roe meg ned og chill, har jeg lært meg selv til å kjenne. Vet enda mer hva jeg vil ha, hva som er bra for meg, hva jeg ikke liker å gjøre, enda mer bestemt, selvsikker, det er kjempedeilig!!Takket å være dere!!! 

Du er opptatt av å ikke ha mange partnere, men samtidig har du ONS? :klo: Og den beste måten å unngå ONS på er ikke å drikke lite og vente lenge (en kveld), det er å ikke ha sex med noen første kveld i det hele tatt! Og i grunn ikke ha sex før man begge er enige i at man liker hverandre, vil det samme og vil bli bedre kjent. 

Anonymkode: bbca4...9a9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av Dreamoflove
AnonymBruker
Skrevet

Du overdriver. Uansett om han var vanlig mann eller rik mann så var han mest sannsynlig bare ute etter sex uansett, og da overdriver du ekstremt ved å tro at dere skal potensielt bli et par av å hoppe til køys med hverandre.
Du overdriver når du sier du må flytte fra byen din osv, for det første er det ingen som bryr seg om sexlivet ditt, for det andre så er det også liten sjanse for at han vil fortelle om dette til noen med mindre du fortsetter å være helt gal så han har en crazy-lady historie å fortelle. One night stands pleier man å glemme uken etter.

Anonymkode: e274e...bbf

AnonymBruker
Skrevet

Ikke etnisk norsk alenemor og hadde sex med en du fant ut var milliardær?

Dette handler vel mest om at det plager deg at du fant en langt utenfor din liga, og du rotet det til med å gå til sengs første kvelden. Sexen var den beste du har hatt og du liker han godt, men det finnes jo ikke sjanse i havet for at han velger deg som partner.

Det er DET som plager deg, er det ikke? Var han mannen i gata kunne du glemt det hele. 

Anonymkode: 2ebae...fb2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av Dreamoflove
Skrevet (endret)

Endret av Dreamoflove

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...