Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der har du hvorfor han sa han hadde en vanlig jobb: Han ville ikke rote seg borti damer som deg som bare bryr seg om hvor mye penger og hvor bra jobb han har. Jeg har kamerater som ham, de er livredde for å bli lurt trill rundt av damer som bare vil ha pengene og ikke liker dem for hvem de er.
Bullet dodged.

Anonymkode: 6ae81...1cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Maleficenta skrev:

Hva er det å bli sint for. Han kan jo være en bra person fordet. Han ville vel ikke skryte av seg selv da... Hadde vært verre om han lot som han var i jobb men viste seg å være naver...

Det gjorde eksen min. Tok vel typ en måned før han inrømte å være naver - ikke til meg, men til mamma. Tviler på at han hadde sagt noe til meg hvis ikke hun hadde spurt

Anonymkode: f41df...bf5

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Dreamoflove skrev:

Har ikke hatt mange tilfeldige sex før, men klarte å gjøre det natten før nyttårsaften. Trodde han jeg ligget med var en snill, kjekk mann som hadde en vanlig jobb i et firma. Vi lå sammen etter morgensex dagen etter og pratet. Før han skulle dra, fortalte han igjen hva han het. (Han fortalte det og før vi begynte, men jeg googlet jo ikke.) Jeg googlet på navnet hans i dag og fant ut at han eier hele konsern og er milliardær. FY!! Så sint jeg ble. Jeg som trodde at det ble kanskje mer enn one night stand med han. Men nå som jeg fikk greie på hvem han egentlig er, føler jeg meg bare kvalm og syk. Han kan jo få hvem som helst! Han er sikkert en player! Det er idiotisk at jeg har ligget med en som han! Jeg fortalte han med sms at jeg må flytte vekk fra byen vår pga. det som skjedde. Fordi at jeg er mor til to barn, passer godt ellers på ryktet mitt, har aldri rotet med noen menn i min by. Tok med han hjem pga. jeg falte for ham som jeg trodde var og derfor det skjedde. Men han sa at jeg overdriver. Jeg svarte ikke. Jeg kan ikke ha noe å gjøre med en riking. Jeg er en veldig selvstendig dame og er sterk. Og alt han brydde seg om er hvor mange jeg har ligget med og hvor lenge var det siden jeg hadde sex siste gang. Hvis han hadde vært den han utga seg for, en snill vanlig kjekk mann, så hadde jeg i hvert fall tenkt å møtes flere ganger. Men jeg føler meg så lurt!!! Tror at jeg skal finne en måte å advare andre på. Hvis jeg hadde vært innfødt, så visste jeg jo sikkert om han. Men nei, jeg visste det ikke. Jeg tror at han har spilt dette spillet med ganske mange. Men han skrev at det ikke var meninga fra hans side. Hva i helv***te??? Jeg blir bare så sint at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg må vel flytte. Har til og med søkt på jobb på konsernet hans før. Og har tenkt å søke jobb der etter at jeg er ferdig med deltids utdanning før jeg traff ham. Så dummmt!!! 

1) Pga det du har skrevet vil jeg anta du er en liten skøyer.

2) Rike menn/kvinner er ikke nødvendigvis playere

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du hvorfor han sa han hadde en vanlig jobb: Han ville ikke rote seg borti damer som deg som bare bryr seg om hvor mye penger og hvor bra jobb han har. Jeg har kamerater som ham, de er livredde for å bli lurt trill rundt av damer som bare vil ha pengene og ikke liker dem for hvem de er.
Bullet dodged.

Anonymkode: 6ae81...1cf

Jupp kjenner til fenomenet.

Er helt vanlig å dresse ned samt å si en er i lavere stillinger enn en er nettopp pga golddiggere 

Skrevet

Uff, det her blir alt for dumt 😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde eksen min. Tok vel typ en måned før han inrømte å være naver - ikke til meg, men til mamma. Tviler på at han hadde sagt noe til meg hvis ikke hun hadde spurt

Anonymkode: f41df...bf5

Det er ikke rart. Det er ikke enkelt å snakke om at man går på trygd. Dessuten er det jo for mange midlertidige ordninger og ting endrer seg. Da jeg møtte kjæresten min, sa jeg til ham at jeg var lærer - som var jobben jeg hadde før jeg kom på NAV. Jeg syntes ikke det var helt å lyve, akkurat da. Etterhvert fortalte jeg ham at jeg var sykemeldt, som jo også var sant (jeg var i rehabilitering), og siden at jeg hadde fått ny jobb/praksis, som var sant. Han bryr seg ikke om detaljer og vet forøvrig mye om min sykehistorie nå. Han visste også da jeg traff ham at jeg har to diagnoser. Jeg ville ikke at det skulle være for mye info i starten. Men jeg sa det selvfølgelig til ham, ikke mora :D 

Anonymkode: 66e20...f02

• Liker 1
Skrevet

Er du fra Frankrike eller? :ler: 

AnonymBruker
Skrevet

Gift deg først og flytt etterpå. Halllooo ... han er rik 

Anonymkode: 6c6e2...763

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan ikke være sant.... Vi har jo ikke lest om det i avisen enda... Regner med at det kommer i avisen, siden du MÅ ta med deg barna og flytte? 

Herregud, dette er nok ikke sant, men hvis det er det, så er du TS en wannabe sterk dame.

Anonymkode: dd55a...8a7

Skrevet (endret)

:)

Endret av Dreamoflove
Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Dreamoflove
AnonymBruker
Skrevet

hva i alle dager er problemet? Hvordan har han lurt deg? Har han sagt han var fattig og tatt penger fra deg? At man ikke deler hele livshistorien sin på et One Night Stand er helt normalt, og han har ingen grunn til å måtte fortelle deg at han er milliardær. Du overreagerer noe voldsomt, han kan da være en snill og trivelig mann selv om han er rik? Og hva skal du advare andre mot, at det finnes rikinger der ute som er interessert i damer? 

Det kan jo også hende han har en HELT vanlig jobb - som sjef for ett eller annet selskap (sett bort i fra at han eier hele dritten). Hvis han faktisk er ute etter noe seriøst forstår jeg godt at han ikke skilter med at han er milliardær. 

Anonymkode: a1a00...314

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Endret av Dreamoflove
Info.mangel
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Dreamoflove
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Dreamoflove
AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke mye sterk og selvstendig, om man ikke kan stå for det man har gjort, men heller tar med seg barna og flykter fra byen pga ett tilfeldig ligg....

Anonymkode: 48b8e...a3f

Skrevet (endret)
21 timer siden, AvocadoMelon skrev:

Endret av Dreamoflove
Mangel
Skrevet

Okeeeyyy :laugh:

Så du mener det hadde vært bedre om han fortalte deg at han "eier hele konsern og er milliardær" før dere gikk til sengs? For du syns ikke det hadde virket spekulativt?
Tanken har ikke slått deg at han syntes det var fantastisk at ei jente ikke var opptatt av hans penger eller status? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Dreamoflove

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...