Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Problemet løst!

Endret av Dreamoflove
ferdig
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, skjerp deg kvinne!!

• Liker 27
Skrevet (endret)

:)

Endret av Dreamoflove
skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer, og fremstår som til dels "mindre begavet". 

Anonymkode: 01bae...804

• Liker 32
Skrevet (endret)

Endret av Dreamoflove
AnonymBruker
Skrevet

Var da veldig hysterisk, ta deg en bolle. Hvorfor skal du flytte pga du hadde sex med en rik mann? Er jo bare mellom dere som vet du hadde sex med en "player" som du kaller. Og hva forventer du når du møter tilfeldig en "snill, kjekk mann" på første dag og tror han er all det du ser etter? Føler du overreagerer og forventet noe urealistisk, du kan vel ikke virkelig tro en du møter og har sex med en gang er den perfekte mannen du så for deg... Og du vil bli fremstilt som gal og idiot for å "advare" andre, han hadde bare ONS og det er det for han. Dette er normalt dessverre, selv om å playe er ikke bra ting så er jo det ikke ulovlig og han har ikke fortalt hele byen om deg liksom.

Anonymkode: 39761...312

• Liker 11
Gjest AvocadoMelon
Skrevet

Så det hadde vært greit om han bare var den "vanlige mann i gata" men med en gang han var "milliardær" så føler du deg kvalm og syk? Du starter jo innlegget med at det var et tilfeldig ligg... men han ble litt mer interessant etter at du fant ut hvem han var..?

La nå den stakar mannen være i fred.. "one night stand fra helvetet detta..."

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AvocadoMelon said:

Så det hadde vært greit om han bare var den "vanlige mann i gata" men med en gang han var "milliardær" så føler du deg kvalm og syk? Du starter jo innlegget med at det var et tilfeldig ligg... men han ble litt mer interessant etter at du fant ut hvem han var..?

La nå den stakar mannen være i fred.. "one night stand fra helvetet detta..."

Hun aksepterer ikke det fordi i følge henne er hun "selvstendig, sterk kvinne", men ser da ikke sterke kvinner går og sutrer, flytter og skal true/advare andre. 

Anonymkode: 39761...312

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Dreamoflove said:

Spørs sammenlignet med hvem. 

Sammenlignet med de fleste andre i verden.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Troll 😂

Anonymkode: 124b2...929

• Liker 5
Skrevet

:skratte:underholdning på høyt plan.

Godt at du har sansen for mannen i gata og ikke en kjekk riking. Det kommer til å glede mange bitre menn her på KG.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Finn på en bedre historie. Herregud.

Endret av Perle
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Troll 😂

Anonymkode: 124b2...929

Så inn i helsike:fnise:

Anonymkode: 25d57...936

Skrevet

Dette var da interessant måte å starte 2018 på i KG forumet...

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Dreamoflove skrev:

Har ikke hatt mange tilfeldige sex før, men klarte å gjøre det natten før nyttårsaften. Trodde han jeg ligget med var en snill, kjekk mann som hadde en vanlig jobb i et firma. Vi lå sammen etter morgensex dagen etter og pratet. Før han skulle dra, fortalte han igjen hva han het. (Han fortalte det og før vi begynte, men jeg googlet jo ikke.) Jeg googlet på navnet hans i dag og fant ut at han eier hele konsern og er milliardær. FY!! Så sint jeg ble. Jeg som trodde at det ble kanskje mer enn one night stand med han. Men nå som jeg fikk greie på hvem han egentlig er, føler jeg meg bare kvalm og syk. Han kan jo få hvem som helst! Han er sikkert en player! Det er idiotisk at jeg har ligget med en som han! Jeg fortalte han med sms at jeg må flytte vekk fra byen vår pga. det som skjedde. Fordi at jeg er mor til to barn, passer godt ellers på ryktet mitt, har aldri rotet med noen menn i min by. Tok med han hjem pga. jeg falte for ham og ønsket mer enn bare tilfeldig sex. Men han sa at jeg overdriver. Jeg svarte ikke. Jeg kan ikke ha noe å gjøre med en riking. Jeg er en veldig selvstendig dame og er sterk. Og alt han brydde seg om er hvor mange jeg har ligget med og hvor lenge var det siden jeg hadde sex siste gang. Drittsekk!! Hvis han hadde vært den han utga seg for, en snill vanlig kjekk mann, så hadde jeg i hvert fall tenkt å møtes flere ganger. Men jeg føler meg så lurt!!! Tror at jeg skal finne en måte å advare andre på. Hvis jeg hadde vært innfødt, så visste jeg jo sikkert om han. Men nei, jeg visste det ikke. Jeg tror at han har spilt dette spillet med ganske mange. Men han skrev at det ikke var meninga fra hans side. Hva i helv***te??? Jeg blir bare så sint at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg må vel flytte. Har til og med søkt på jobb på konsernet hans før. Og har tenkt å søke jobb der etter at jeg er ferdig med deltids utdanning før jeg traff ham. Så dummmt!!! 

Hva er det å bli sint for. Han kan jo være en bra person fordet. Han ville vel ikke skryte av seg selv da... Hadde vært verre om han lot som han var i jobb men viste seg å være naver...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få nummeret hans?

Anonymkode: 08eaf...6f6

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av Dreamoflove
skrivefeil
Skrevet (endret)

Endret av Dreamoflove
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Dreamoflove said:

Har ikke hatt mange tilfeldige sex før, men klarte å gjøre det natten før nyttårsaften. Trodde han jeg ligget med var en snill, kjekk mann som hadde en vanlig jobb i et firma. Vi lå sammen etter morgensex dagen etter og pratet. Før han skulle dra, fortalte han igjen hva han het. (Han fortalte det og før vi begynte, men jeg googlet jo ikke.) Jeg googlet på navnet hans i dag og fant ut at han eier hele konsern og er milliardær. FY!! Så sint jeg ble. Jeg som trodde at det ble kanskje mer enn one night stand med han. Men nå som jeg fikk greie på hvem han egentlig er, føler jeg meg bare kvalm og syk. Han kan jo få hvem som helst! Han er sikkert en player! Det er idiotisk at jeg har ligget med en som han! Jeg fortalte han med sms at jeg må flytte vekk fra byen vår pga. det som skjedde. Fordi at jeg er mor til to barn, passer godt ellers på ryktet mitt, har aldri rotet med noen menn i min by. Tok med han hjem pga. jeg falte for ham som jeg trodde var og derfor det skjedde. Men han sa at jeg overdriver. Jeg svarte ikke. Jeg kan ikke ha noe å gjøre med en riking. Jeg er en veldig selvstendig dame og er sterk. Og alt han brydde seg om er hvor mange jeg har ligget med og hvor lenge var det siden jeg hadde sex siste gang. Hvis han hadde vært den han utga seg for, en snill vanlig kjekk mann, så hadde jeg i hvert fall tenkt å møtes flere ganger. Men jeg føler meg så lurt!!! Tror at jeg skal finne en måte å advare andre på. Hvis jeg hadde vært innfødt, så visste jeg jo sikkert om han. Men nei, jeg visste det ikke. Jeg tror at han har spilt dette spillet med ganske mange. Men han skrev at det ikke var meninga fra hans side. Hva i helv***te??? Jeg blir bare så sint at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg må vel flytte. Har til og med søkt på jobb på konsernet hans før. Og har tenkt å søke jobb der etter at jeg er ferdig med deltids utdanning før jeg traff ham. Så dummmt!!! 

Nice try :kaklehone:

Anonymkode: 431f8...5ab

Skrevet (endret)

Endret av Dreamoflove

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...