Gå til innhold

Broen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig bra avslutning på det hele :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg ble ganske skuffet over denne sesongen. Synes også hele plottet var mistenkelig likt sesong 1 (altså at en av etterforskerene i mordsaken viser seg å være en av personene morderen vil hevne seg på, og at han dreper/forsøker å drepe barnet til etterforskeren).

En del løse tråder og ting som ikke føles helt avsluttet. For eksempel det der greiene med lekasje til pressen. Fikk ikke noen egentlig forklaring på om det virkelig var han, og hva som i så fall var poenget..

Anonymkode: 7240e...04f

• Liker 4
Skrevet

Prøvde å finne sesong 1 for å se serien på nytt, men på nrk var den utgått, netflix hadde kun ses 2 og tvsumo ses 3. Tips?

Anonymkode: afcca...7b7

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg ble ganske skuffet over denne sesongen. Synes også hele plottet var mistenkelig likt sesong 1 (altså at en av etterforskerene i mordsaken viser seg å være en av personene morderen vil hevne seg på, og at han dreper/forsøker å drepe barnet til etterforskeren).

En del løse tråder og ting som ikke føles helt avsluttet. For eksempel det der greiene med lekasje til pressen. Fikk ikke noen egentlig forklaring på om det virkelig var han, og hva som i så fall var poenget..

Da har du ikke sett siste episoden. Fordi der er ikke etterforskeren som er morderen(e).....

Anonymkode: e853c...a14

Skrevet

Jeg har slitt med å holde styr på så veldig mange løse tråder denne sesongen, og jeg synes ikke det har vært langt på nær så spennende som de andre sesongene har vært. Det var først i nest siste sesong jeg syntes det ble både bra og spennende. Og siste episode var litt sånn "tja"... 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da har du ikke sett siste episoden. Fordi der er ikke etterforskeren som er morderen(e).....

Anonymkode: e853c...a14

Hæ? Jo, jeg har sett siste episode, og om du leser innlegget mitt sier jeg på ingen måte at etterforskeren er morderen ?!

• Liker 1
Skrevet

Før denne sesongen kom på TV sa jo anmelderne at plottet kom til å ha flere hull enn en sveitserost.

Anonymkode: cfe06...ff3

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde hele tiden at de to jentene var døtrene til Henrik. De ligna jo på de to på bildet.... Og hun Astrid oppførte seg jo relativt merkelig og det var flere hint om at hun ikke var den hun utga seg for å være. Altså sånn om man også ser helt bort i fra at hun latet som i sitt eget hode.

Anonymkode: 51c48...06a

• Liker 3
Skrevet
På 12.2.2018 den 11.57, blåtimen skrev:

Men fikk vi noen gang bevis på at det var den Stephanie(datteren som hadde vært på reise i 3 måneder uten å fortelle moren at hun kom hjem) som var elskerinnen til Tommy? Var ikke det bare spekulasjoner fordi hun tilfeldigvis hadde samme navn?

Jeg tror Susanne(assistenten) var elskerinnen til Tommy. Hun byttet navn og ble assistenten til han psykologen for å få vite mer om hvem som sviktet Tommy og begynte å planlegge hevnen. 

Jeg hadde delvis rett da :nori:

Fornøyd med sesongfinalen, jeg. Det var spennende, rørende og en fin avslutning. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg merker at selve plottet har interessert meg minimalt denne sesongen, det som er interessant er å se hva som skjer i livene til Saga og Henrik. Selv om Martin var en bedre karakter. Hva tror dere Saga finner på videre?

Anonymkode: e0cea...9e7

• Liker 3
Skrevet

Flott avslutning👏🏼👏🏼Er så glad for at Saga ikke ble drept og at det gikk bra med Henrik og datteren👍🏼

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også veldig glad for at Saga ikke døde. 

• Liker 2
Skrevet

Synes det var en litt kjedelig og forutsigbar slutt, men samtidig hyggeligere enn jeg hadde sett for meg. Og så sørget de for å ikke brenne alle broer (!) heller slik at de har sjansen til å blåse støv av serien en gang senere om de føler for det. Jaja. Jeg synes første sesong var den klart beste, tror jeg skal se den om igjen etterhvert.

• Liker 4
Skrevet

Litt skuffet over slutten, og mange løse tråder. Hvorfor er de to jentene så sentrale når vi likevel ikke fant ut noe mer om dem? Hvorfor er datteren til Henrik så rar? Er det i det hele tatt hans datter?

Anonymkode: 499ca...a74

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Arkana skrev:

S Og så sørget de for å ikke brenne alle broer (!) heller slik at de har sjansen til å blåse støv av serien en gang senere om de føler for det. 

Ikke med Saga som politi da hvertfall.

Var veldig skuffet ette rforrige sesong som jeg aldri helt skjønte avslutningen på - og synes ikke man fikk så mange svar.

Nå fikk man jo plutselig løsningen - men synes jo det var litt uklart hvorfor og hvem som gjorde hva. Eller var det Brian som hadde utført alle mordene ?   Hun moren til Tommy så man jo ikke noe mer til - hvor mye involvert var egentlig hun eller bare visste hun hvem som gjorde det.

Den gjengen som bodde på den gården - hun gamle damen og ikke minst han som stjal ungene forsvat jo også plutselig helt - han som stjal ungene ble jo avslørt men savner litt svar på hvorfor igjen.

Hvorfor lakk han etterforskeren info fikk vi ikke svar på.

De to jentene kom og dro .

Fikk jo heller ikke svar på de som dro til utlandet og var mistenkte en stund - var det bare en vanli reise ?

Nå har nok ikke jeg fått med meg alt som skjedde da ...... men fin sesong og bra avslutning men en del løse tråder.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, punkyB skrev:

Men det vet vi jo ikke. Det er ikke som om hun aldri kan komme tilbake.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Arkana skrev:

Hun kan jo selvsagt ombestemme seg. Men det var jo på en måte en avslutning ved at hun kastet politiskilte og bare svare i telefonen med navnet sitt.  Tror ikke jeg skjønte/husker helt hva hun ville bli isteden - om dte kom fram da.

Men ksaperne av serien var vel veldig klare på at dte ikke ble flere sesonger - uansett hvilken grunn så tror jeg kanskje det er like greit - de har kanskje gjort det meste ut av serien nå. Vanskelig å finne på noe nytt plott.

Jeg har likt Broen veldig godt - ikke minst gode skuespillere.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Arkana said:

Ser for meg at hun kommer stormende straks hun får høre om Ubåt-Madsen. :P 

Anonymkode: e0cea...9e7

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, punkyB skrev:

Var veldig skuffet ette rforrige sesong som jeg aldri helt skjønte avslutningen på - og synes ikke man fikk så mange svar.

Nå fikk man jo plutselig løsningen - men synes jo det var litt uklart hvorfor og hvem som gjorde hva. Eller var det Brian som hadde utført alle mordene ?   Hun moren til Tommy så man jo ikke noe mer til - hvor mye involvert var egentlig hun eller bare visste hun hvem som gjorde det.

Den gjengen som bodde på den gården - hun gamle damen og ikke minst han som stjal ungene forsvat jo også plutselig helt - han som stjal ungene ble jo avslørt men savner litt svar på hvorfor igjen.

Hvorfor lakk han etterforskeren info fikk vi ikke svar på.

De to jentene kom og dro .

Fikk jo heller ikke svar på de som dro til utlandet og var mistenkte en stund - var det bare en vanli reise ?

Nå har nok ikke jeg fått med meg alt som skjedde da ...... men fin sesong og bra avslutning men en del løse tråder.

Skaperen av Broen hadde live-chat med seerne i kveld og der kan du lese svarene på mye av det du lurer på. Gå inn på vi som älskar Bron på Fb, så finner du det der

Endret av Memena
Link virker ikke
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt skuffet over slutten, og mange løse tråder. Hvorfor er de to jentene så sentrale når vi likevel ikke fant ut noe mer om dem? Hvorfor er datteren til Henrik så rar? Er det i det hele tatt hans datter?

Anonymkode: 499ca...a74

Hun er ikke rar sett i lys av det hun har opplevd. Dissosiativ identitetsforstyrrelse passer fint inn i så måte, og hvorfor skulle ikke hun være hans datter?

Anonymkode: 7bbae...4da

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...