Gå til innhold

hvorfor blir jeg dumpet til fordel for andre gutter ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det å miste interessen ved at noen er av/på per fire uker vil jeg ikke si er noe som er typisk for kvinner - tvert imot synes jeg det oftere er tilfelle for menn. Menn er visuelle av natur, og kan ofte operere på en litt "out of sight, out of mind"-måte, der de mister interessen om de ikke får sett deg ofte nok.

Forskjellen her er jo at du er veldig opptatt de ukene du er borte, og har nok å gjøre. I tillegg er det ikke flust med muligheter for å treffe nye og søte jenter der du er. Situasjonen for den du dater er alltid motsatt. 

Alt handler jo om prioriteringer. Jobben du har nå er betalt godt av en grunn - de MÅ jo betale under disse forholdene. Det er catchen med stillingen. Folk dropper den type stillinger etter en stund, når de er klar for å etablere seg.

Anonymkode: 1a080...d33

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg takker for mange tilbakemeldinger her, og de fleste av dere kommer med de samme tilbakemeldingene, så jeg skal ta det til meg, jobben min får jeg ikke gjort noe spesielt med, men jeg skal prøve å vente litt lenger før jeg begynner å snakke om mine kinks til folk, men igjen dette er ikke noe jeg bare har tatt opp sånn automatisk, fordi jeg følte for det. 

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, robert90 said:

jeg takker for mange tilbakemeldinger her, og de fleste av dere kommer med de samme tilbakemeldingene, så jeg skal ta det til meg, jobben min får jeg ikke gjort noe spesielt med, men jeg skal prøve å vente litt lenger før jeg begynner å snakke om mine kinks til folk, men igjen dette er ikke noe jeg bare har tatt opp sånn automatisk, fordi jeg følte for det. 

For meg er det bare langdistansegreia som er problemet. Jeg liker å vite om det er noen store dealbreakers så tidlig som mulig. Jeg har noen psykiske problemer, og folk liker generelt ikke å date gærninger. Så jeg sier ifra om det før man får ordentlige følelser for hverandre. Bedre å bli dumpet før det blir for personlig.

Anonymkode: 98a8b...69c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det bare langdistansegreia som er problemet. Jeg liker å vite om det er noen store dealbreakers så tidlig som mulig. Jeg har noen psykiske problemer, og folk liker generelt ikke å date gærninger. Så jeg sier ifra om det før man får ordentlige følelser for hverandre. Bedre å bli dumpet før det blir for personlig.

Anonymkode: 98a8b...69c

dette har vært min tankegang bak det hele også, bedre å ligge det på bordet tidlig slik at man ikke får skikkelige følelser for hverandre for så og bli vett skremt av noen kinks som du over hodet ikke klarer å deale med, men det viktig å påpeke at jeg ikke har sagt det rett ut av det blå, som de første ordene jeg sier til dem, men at det har kommet mer naturlig frem, jeg tenker jo at det å snakke om sex kommer jo på bordet i en datingfase før eller siden. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine kinks da? Tror det ligger mer der, enn selve jobben. Pleier du å sende mld når du er vekk? Eller er det helt tyst? 

Anonymkode: bfae3...109

• Liker 2
Skrevet

jeg sender meldinger hele tiden, det kan være perioder jeg er uten dekning, men det er svært sjeldent. Mine kinks har jeg ikke så lyst å gå inn på her, men om du må vite det, kan du sende meg en privat melding så skal jeg gladelig svare deg :) 

AnonymBruker
Skrevet

Min pappa jobbet på sjøen da han traff mamma. Når hun fikk meg ville hun etablere seg med fast bosted og en jobb som ikke krevde reising. De prøvde, men hun gikk lei av at han var fraværende. Hun var direkte ulykkelig i et forhold der far ikke var tilstede. Var ikke akuratt en trøst at han var veldig populær blandt damene heller. Han hadde kjæreste i et annet land da han traff mamma på sjøen. Han falt for mamma og dumpet dama. Mamma fikk nok av min far etter noen år og han sa "ja, men jeg har så mange damer å velge mellom". Han var jo tydelig lei seg, men en utrolig barnslig måte å si det på. Nå har han dame i utlandet igjen.

Anonymkode: 13720...329

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også avstanden og måten du jobber på hadde vært problem for meg. Litt tåpelig å kalle det "kinks" også. Kall det heller preferanser. Men jeg blir også nysgjerrig på hva det er. Det er ganske stor forskjell på feks binding og scat...

Anonymkode: e0aed...152

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min pappa jobbet på sjøen da han traff mamma. Når hun fikk meg ville hun etablere seg med fast bosted og en jobb som ikke krevde reising. De prøvde, men hun gikk lei av at han var fraværende. Hun var direkte ulykkelig i et forhold der far ikke var tilstede. Var ikke akuratt en trøst at han var veldig populær blandt damene heller. Han hadde kjæreste i et annet land da han traff mamma på sjøen. Han falt for mamma og dumpet dama. Mamma fikk nok av min far etter noen år og han sa "ja, men jeg har så mange damer å velge mellom". Han var jo tydelig lei seg, men en utrolig barnslig måte å si det på. Nå har han dame i utlandet igjen.

Anonymkode: 13720...329

jeg forstår,dette var jo en trist historie, men altså mange sjømenn i dag har både kjærester og opp til flere barn, så det kan vel funke ? eller er jeg helt fortapt bare fordi jeg jobber slik jeg gjør ? Jeg har ikke kommet dit enda at barn er noe jeg ønsker helt med det første, men jeg forstår jo at ting kan bli mer komplisert når et barn kommer, da er det jo en kabal som må gå opp for at det skal funke, men det er fire uker liksom og i mellomtiden går det jo an å ha kontakten. Jeg syntes ikke 4 uker er så lenge jeg altså, men det er jo klart jeg er jo vandt til det her, for andre kan det jo være en evighet. 

Skrevet

Er det feil å si at jeg ble litt interesert :fnise:men måte du sier "ut på sjøen" får meg til å tenke at du bor nordover, og litt langt unna.

For min del kan jeg ikke si at turnus er noe turnoff, jobber selv skift, og er da opptatt dager, kvelder og netter (og helger)om en annen. Så 4 uker på og 4 uker av er noe jeg fint kunne leve med.

Jeg personlig setter pris på å ta opp emner som sex og preferanser før forholdet utvikler seg. Kinks kan være viktig for folk, og gjøre noen uforenelig.

Tror du har vert litt uhendig med disse damene dine desverre. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Ariana807 skrev:

Er det feil å si at jeg ble litt interesert :fnise:men måte du sier "ut på sjøen" får meg til å tenke at du bor nordover, og litt langt unna.

For min del kan jeg ikke si at turnus er noe turnoff, jobber selv skift, og er da opptatt dager, kvelder og netter (og helger)om en annen. Så 4 uker på og 4 uker av er noe jeg fint kunne leve med.

Jeg personlig setter pris på å ta opp emner som sex og preferanser før forholdet utvikler seg. Kinks kan være viktig for folk, og gjøre noen uforenelig.

takk, det får meg til å tro at det kan være litt håp for meg også hehe. Jeg bor nok ikke nordover. Jeg bor i Bergen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Mange, mange, mange å velge mellom! 

Men denne får meg alltid til å le!!

IMG_5404.PNG

Anonymkode: 4151e...458

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange, mange, mange å velge mellom! 

Men denne får meg alltid til å le!!

IMG_5404.PNG

Ups, her endte jeg plutselig opp i feil tråd 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, robert90 skrev:

takk, det får meg til å tro at det kan være litt håp for meg også hehe. Jeg bor nok ikke nordover. Jeg bor i Bergen :) 

Bergen ikke så langt nord nei, men lengre nord enn jæren :) men vil nå si at det er håp ja! 

Skrevet

Er du flink til å vedlikeholde kontakt på f.eks. snapchat eller messenger?

Skrevet
21 minutter siden, Ariana807 skrev:

Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Er du flink til å vedlikeholde kontakt på f.eks. snapchat eller messenger?

ja det vil jeg si, det er svært sjeldent jeg er uten dekning osv.  så ja det vil jeg si 

Skrevet

Må bare si at 4uker på og av for min del hadde vært 0 problem. Men nå er jeg en type som trenger litt tid for meg selv også, jeg er ikke avhengig av å ha han på meg hele tiden. Deilig når du kommer hjem og deilig når du drar 🤣 Joda- selv med barn. Men det jeg derimot hadde forventet var at du virkelig var til stede når du var på land. Har familie på Troll så jo, jeg vet hva jeg snakker om. 

Ikke gi opp TS, slik jeg ser det så sitter du med kvalitet som faktisk ikke er så dum 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holdt lenge på med en fyr som jobbet fire uker på og fire av. 

Det ble lite kontinuitet i det hele, han jobbet lange dager og tidsforskjell og styr. Så bodde han en times kjøretur unna, drakk en del når han var hjemme, det kokte bort i kålen kan man si. 

Anonymkode: 52348...203

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger å finne deg ei dame som:

1. Er selvstendig. Har venner og familie og hobbyer hun liker å drive med, og som kanskje muligheten til å selv jobbe ekstra i de ukene du er vekke. Gjerne jobber turnus/har ugunstige arbeidstider selv, de har ofte mer tålmodighet på området. 

3. Er kinky og gjerne åpen med det selv fra starten. Felles kink gir sterkt bånd. (men om du ikke har møtt henne via en fetishside er det kanskje greiere å hinte i starten enn å dra opp liste over alt du tenner på og ikke. Jeg møtte min kjæreste helt tilfeldig og han hintet til sin fetish første kvelden og bygde langsomt opp til at han tok det opp helt tydelig)

3. Er ekstra emosjonelt varm og stabil og evner å gi av seg selv i det som blir et slags "evig" langdistanseforhold

Det er overhodet ikke umulig å finne det, men du bør gjerne tenke litt igjennom hvor du ser etter kjæreste og hvilke jenter du synes er attraktive. Det hjelper ikke at hun liker deg hvis hun blir nervøs når du går over dørstokken, eller griner når hun ser Netflix i sofaen uten deg. Hun må finne seg i at annenhver måned blir det runk aleine, eller "sammen" via bilder eller video. Hun må kunne lage rutiner som funker både når du er der og når du ikke er der. Hun bør rett og slett like litt å være aleine. Er det sånne damer du ser etter?

Anonymkode: f0efc...a6d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...