Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer ønsker oss en siste ferietur (bare oss) før babyen kommer til sommeren. Helst et sted med varme, men ikke så varmt at vi grilles 😂 Gjerne kort/middels lang flytur. Et sted som er gravide nemlig (ikke Zika osv), ser for meg Europa :) 

Noen tips? 

Anonymkode: f2c2e...21b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme 🤰🏼

Anonymkode: 91dca...b3f

AnonymBruker
Skrevet

Da vil jeg ikke anbefale Granca😊 

Vi dro til London og da var det allerede varmt på den tiden. Jeg gikk i sommerklær. Mulig vi var litt heldig med været akkurat da. Planen var å reise videre til Paris og Lisboa, men ekstrem kvalme sendte meg hjem igjen. 

Anonymkode: e968c...b8b

Skrevet

Hva med Polen? Jeg var i Gdansk i mai for noen år siden, på en tur med jobben. Så på det hele som en by-feire i vårvær, men ble litt tatt på senga. Det var skikkelig varmt og godt, og rett utenfor Gdansk, i Sopot, lå det en kjempefin sandstrand. Gamlebyen i Gdansk er skikkelig koselig med masse caféer, og fra andre som har vært mer i Sopot (jeg var kun på stranda den ene dagen) er det veldig fint der også.

Det skal sies at jeg aner ikke hva badetemperaturen er der, eller om været alltid er så bra. Men dere finner sikkert værstatistikk hvis dere googler :)

Selv reiste samboer og jeg til Gran Canaria i april da jeg var litt over seks mnd på vei. Det var helt greit det også, men litt for varmt for meg. I tillegg hadde jeg vanskelig for å gå noe særlig pga tungpust og jeg kunne heller ikke ligge på strandsengene da de ble for vonde og flate. Det meste av tiden ble dermed tilbragt ved bassenget på hotellet der solsengene var litt mer behagelige - men varmen var fremdeles plagsom.

AnonymBruker
Skrevet

Vi reiste til Roma og det var helt perfekt. Eneste minuset var alt det gode jeg ikke kunne spise (ost, skinke og vin)

Anonymkode: 33def...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...