AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #21 Del Skrevet 5. januar 2018 På 1.1.2018 den 21.13, AnonymBruker skrev: Det er nå slik livet har blitt. Jeg er en muslimsk ugift jente og jeg har ikke noe privatliv. Min stebror utfører sosial kontroll av meg hver dag på ulike måter, de fleste ulovlige og sladrer til familien om alt heg foretar meg. Er ikke dette brudd på personvernet? Hva kan jeg gjøre? Jeg er i ferd med å gi opp og jeg orker ikke dette mer. Jeg gjør ingenting galt eller ulovlig men bare det å prate med en gutt gjør at denne stebroren mener han har grunnlag for å kontrollere mitt liv. For å være ærlig så har jeg kommet til å hate han på grunn av dette. Virkelig. Anonymkode: 32e34...24a På 4.1.2018 den 0.50, AnonymBruker skrev: Hah, om du tror dette er et "utenlandsk problem" så tar du feil. Nok av norske barn som opplever dette. På distriktspsykiatrisk er det fullt av dem, og bare tanken på de som aldri oppsøker hjelp gir meg vondt i magen. Anonymkode: c185e...1de Nei det er ikke et norskt problem eller er muslimsk problem. Hun har bare sykelig strenge foreldrene. Anonymkode: 4ce9c...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #22 Del Skrevet 5. januar 2018 Ta en prat med Røde Kors http://rodekorstelefonen.no/ekstremkontroll/ Anonymkode: b1142...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #23 Del Skrevet 5. januar 2018 Denne historien tror jeg dessverre ikke på. Hvis man er oppdratt under så sterk religiøs tro, så er ikke foreldrene skilt og gift på nytt slik at ts har en stebror. Det er helt uforenelig med en så sterk muslimsk overbevisning. Anonymkode: c16b2...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 5. januar 2018 #24 Del Skrevet 5. januar 2018 På 1.1.2018 den 21.13, AnonymBruker skrev: Det er nå slik livet har blitt. Jeg er en muslimsk ugift jente og jeg har ikke noe privatliv. Min stebror utfører sosial kontroll av meg hver dag på ulike måter, de fleste ulovlige og sladrer til familien om alt heg foretar meg. Er ikke dette brudd på personvernet? Hva kan jeg gjøre? Jeg er i ferd med å gi opp og jeg orker ikke dette mer. Jeg gjør ingenting galt eller ulovlig men bare det å prate med en gutt gjør at denne stebroren mener han har grunnlag for å kontrollere mitt liv. For å være ærlig så har jeg kommet til å hate han på grunn av dette. Virkelig. snakk med folk som vanlig. Vis stebroren din respekt men vis også at du IKKE er redd for ham, du lar ham IKKE kontrollere. Vis ham at det å snakke med en gutt er IKKE å ha sex med. Det er to forskjellige saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå