Librarian Skrevet 21. august 2018 #101 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) On 2/1/2018 at 4:37 PM, Librarian said: 1. Verdensteater - kartenes historie av Thomas Reinertsen Berg. 2. Jenta som ville redde bøkene av Klaus Hagerup og Lisa Aisato. 3. The Fishermen av Chigozie Obioma. 4. Svikne dagar - Elena Ferrante. 5. Aldri la dem kle deg forsvarsløst naken - Tove Nilsen. 6. Heart of Darkness - Joseph Conrad. 7.Tante Ulrikkes Vei - Zeshan Shakar. 8. Jeg nekter å tenke - Lotta Elstad. .9. Moderne tapet - Eskil Kjos Fjell. Glemt å oppdatere her litt jeg. Hadde en liten lesestans, men nå er jeg fullt i gang igjen. Prøver å holde tritt med bokhøsten 😄 10. The Hills - Matias Faldbakken 11. White Teeth - Zadie Smith (gjenlesning) 12. Berge - Jan Kjærstad 13. Alle dagers ende - Jenny Erpenbeck 14. Alias Grace - Margaret Atwood 15. En moderne familie - Helga Flatland 16. Vi sprang ikkje slik vi sprang - Gjertrud Langva 17. Arv og miljø - Vigdis Hjorth 18. Fri vilje - Helga Hjorth 19. Den dunkle dottera - Elena Ferrante 20. Sang for sekstiåtte forrædere - Gaute Heivoll 21. Byens spor 2: Maj - Lars Saabye Christensen 22. Leksikon om lys og mørke - Simon Stranger Endret 1. september 2018 av Librarian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. august 2018 #102 Del Skrevet 22. august 2018 Høydepunkt siden sist: #113: Sparks Like Ours - Melissa Brayden. Fin og bare...fin. Elsker Melissa Brayden sine bøker. 4,5/6. #116: City of Miracles - Robert Jackson Bennett. Dette er tredje (og siste?) boken i Divine Cities-serien, og herreguuud, den er så bra! Forfatteren er helt fantastisk til å lage sterke, kvinnelige karakterer, og har en helt fantastisk skrivemåte. Om du ikke har lest denne serien før, så er det obligatorisk! 5/6. #118: Furies of Calderon - Jim Butcher. Bok 1 i Codex Alera-serien, og denne er lese-om-igjen, for ca. tiende gang. Foruten HP, så er dette min favorittserie. Masse action, kul verden, fine karakterer. 6/6 #124: The Island of Excess Love - Francesca Lia Block. Denne er toern av Love in the Time of Global Warming, som må være den vakreste, rareste og vakreste boken jeg noen gang har lest. Denne var ikke like god, men allikevel veldig god. Anbefales! 4,5/6. #126: The Apocalypse of Elena Mendoza - Shaun David Hutchinson. Denne var superrar. På en god måte altså. 5/6 #127: Ravensong - TJ Klune. Aaaaah. En av favorittforfatterne mine kom endelig ut med ny bok! Dette er bok 2 i Green Creek-serien. Jeg var egentlig litt ambivalent til denne utgivelsen, fordi jeg ikke likte enern (Wolfsong) så godt. Ravensong er bedre! Veldig mye bedre. Har du ikke lest noe fra TJ Klune ennå, så sett i gang. 5,5/6 #130: The Student Prince - FayJay. Jeg har aldri falt inni hullet som er fan fiction, og har egentlig aldri interessert meg noe særlig for det. Denne boken leste jeg for første gang i fjor, uten å vite at det var fan fiction. Og vet man det ikke, så tror man det heller ikke. Den er så utrolig godt skrevet, plottet er spennende og karakterene er . 6/6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 31. august 2018 #103 Del Skrevet 31. august 2018 66. Then She Was Gone - Lisa Jewell (4/5) 67. Hvem Drepte Birgitte Tengs? - Bjørn Olav Jahr (3/5) 68. When They Call You A Terrorist - Patrisse Khan-Cullors (3/5) 69. A Ladder To The Sky - John Boyne (5/5) 70. Girl Interrupted - Susanna Kaysen (2/5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #104 Del Skrevet 31. august 2018 Hvor fort leser dere egentlig? Anonymkode: 0ea0d...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 1. september 2018 #105 Del Skrevet 1. september 2018 Siden sist eg skreiv noko her (i juli) har eg lese desse (Juni) 76. Vi kan ikkje eige kvarandre-dikt i utval, Arne Ruset 77. Barnepiken, Kathryn Stockett 78. Levende og døde i Winsford, Håkan Nesser 79. Snokeboka, Lisa Aisato 80. Glasshjerte, Torkild Damhaug 81. Heart like Mine, Amy Hatvany 82. Norwegian Wood Murakami 83. En dag i juni, Martina Reilly 84. Great Gatsby, F Scott Fitzgerald 85. The world as we know it, Joseph Monninger 86. Flaggermusmannen, Jo Nesbø (#1) 87. Song of the Skylark, Erica James 88. Veke 53, Agnes Ravatn 89. Kakkerlakkene, Jo Nesbø (H.H#2) 90. Papirpiken, G. G. Musso 91. The elephant vanishes, Haruki Murakami 92. For evig, Sarah Jio 93. The Ex, Jane Corry 94. Rødstrupe, Jo Nesbø (Harry Hole #3) (JULI) 95. Last seen, Lucy Clarke 96. Mellom oss sagt, Marit Eikemo 97. Sorgenfri, Jo Nesbø (Harry Hole #4) 98. Etterpå, G. G. Musso 99. Morgengry, Sarah Jio 100. Marekors, jo nesbø (Harry Hole #5) 101. Her, nå, alltid, Catherine Isaac 102. A Single Breath, Lucy Clarke 103. Frelseren, jo nesbø (Harry Hole #6)104. 3096 dager, Natascha Kampusch 105. Natt til fjerde november, Karin Fossum 106. Bli hvis du kan. Reis hvis du må (#1) Helga Flatland 107. The invention of Ana, Mikkel Rosengaard 108. Alle vil hjem. Ingen vil tilbake (bli Hvis du kan #2) Helga Flatland 109. Det finnes ingen helhet (Bli hvis du kan#3) Helga Flatland 110. snømannen, (Harry Hole #7) , jo nesbø 111. Ti år i frihet, Natascha Kampusch (august) 112. Skin deep, liz Nugent 113. Hjertet er en ensom jeger 114. Panserhjerte (Harry Hole #8) Jo nesbø ✖ Asymmetry, Lisa Halliday (avbraut ca 1/3 inn i boka... Klarte ikkje la meg rive med i det heile tatt) 115. The Mother's Secret, Clare Swatman 116. How to walk away, Katherine Center 117. I Capture The Castle, Dodie Smith 118. Best Day Ever, Kaira Rouda 119. Se Deg Ikke tilbake!, Karin Fossum 120. En liste for livet, Lori Nelson Spielman 121. Eg elska ho, Anna Gavalda 122. Formørkelsen, Karin Fossum 123. La den rette komme inn, John Ajvide Lindqvist 124. Together, Julie Cohen 125. Alt det lyse og alt det mørke, Brynjulf jung tjønn 126. Gjenferd, (Harry Hole #8), Jo Nesbø✖️Fioler i mars, Sarah Jio (avbraut etter omlag 50%) 127. Sommeren med August, Catherine Ryan Hyde 128. The Keep, Jennifer Egan (september) 129. Etter styrten, Michel Bussi 130. Pachinko, Min Jin Lee<--startar på denne no i kveld Og... For dei som er interessert har eg bokblogga litt om nokre av desse bøkene: http://spraakraadblaagg.wordpress.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 1. september 2018 #106 Del Skrevet 1. september 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor fort leser dere egentlig? Anonymkode: 0ea0d...53d Kommer veldig an påå type bok. Enkelte thriller leser jeg lynkjapt fordi det er så spennende mens andre leser jeg sakte og grundig for å få med meg detaljer og mulige hint. Samme med romaner, noen er kosebøker jeg bare vil nyte mens andre krever høyre tempo. Denne sida her anslpr forresten hvor lang tid en bok tar å lese basert på gjennomsnittlig lesetempo http://www.howlongtoreadthis.com/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 1. september 2018 #107 Del Skrevet 1. september 2018 Av måneskinn gror det ingenting - Torborg Nedreaas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 5. september 2018 #108 Del Skrevet 5. september 2018 Livets lenker, Byttingen - Christin Grilstad Prøis Livets lenker, Hjemkomsten - Christin Grilstad Prøis Ildkorset, Hevnens hånd - Frid Ingulstad Ildkorset, Søstre i strid - Frid Ingulstad Jenta fra mars - Anna Woltz Huset ved innsjøen - Kate Morton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 30. september 2018 #109 Del Skrevet 30. september 2018 Lest i september: 71. Behind her eyes - Sarah Pinborough (2,5/5) 72. Dem glemte hagen (lydbok) - Katen Morton (3/5) 73. Ut av ensomheten - Benedict Wells (3/5) 74. An unwanted guest - Shari Lapena (3,5/5) 75. Normal People - Sally Rooney (3/5) 76. Where am I now (lydbok) - Mara Wilson (3/5) 77. Into the drowning deep - Mira Grant (4/5) 78. Kinderwhore - Maria Kjos Fonn (4/5) 79. Little fires everywhere - Celeste ng (5/5) 80. Neverworld Wake - Marisha Pessl (3/5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 2. oktober 2018 #110 Del Skrevet 2. oktober 2018 Har lest sju bøker hittil i år: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 2. oktober 2018 #111 Del Skrevet 2. oktober 2018 Desse les eg no for tida: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 31. oktober 2018 #112 Del Skrevet 31. oktober 2018 Lest i oktober: 81. Where the crawdads sing - Delia Owens (4/5) 82. What if it's us - Adam Silvera & Becky Albertalli (3/5) 83. Pretty girls - Karin Slaughter (3/5) 84. A monster calls - Patrick Ness (3/5) 85. All the beautiful lies - Peter Swanson (2/5) 86. Into thin air - Jon Krakauer (3/5) 87. Evidence of the affair - Taylor Jenkins Reid (3/5) 88. The wicked deep - Shea Ernshaw (1/5) 89. Giovannis room - James Baldwin (4/5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5. november 2018 #113 Del Skrevet 5. november 2018 På 1.9.2018 den 21.57, Lill3My skrev: Siden sist eg skreiv noko her (i juli) har eg lese desse (Juni) 76. Vi kan ikkje eige kvarandre-dikt i utval, Arne Ruset 77. Barnepiken, Kathryn Stockett 78. Levende og døde i Winsford, Håkan Nesser 79. Snokeboka, Lisa Aisato 80. Glasshjerte, Torkild Damhaug 81. Heart like Mine, Amy Hatvany 82. Norwegian Wood Murakami 83. En dag i juni, Martina Reilly 84. Great Gatsby, F Scott Fitzgerald 85. The world as we know it, Joseph Monninger 86. Flaggermusmannen, Jo Nesbø (#1) 87. Song of the Skylark, Erica James 88. Veke 53, Agnes Ravatn 89. Kakkerlakkene, Jo Nesbø (H.H#2) 90. Papirpiken, G. G. Musso 91. The elephant vanishes, Haruki Murakami 92. For evig, Sarah Jio 93. The Ex, Jane Corry 94. Rødstrupe, Jo Nesbø (Harry Hole #3) (JULI) 95. Last seen, Lucy Clarke 96. Mellom oss sagt, Marit Eikemo 97. Sorgenfri, Jo Nesbø (Harry Hole #4) 98. Etterpå, G. G. Musso 99. Morgengry, Sarah Jio 100. Marekors, jo nesbø (Harry Hole #5) 101. Her, nå, alltid, Catherine Isaac 102. A Single Breath, Lucy Clarke 103. Frelseren, jo nesbø (Harry Hole #6)104. 3096 dager, Natascha Kampusch 105. Natt til fjerde november, Karin Fossum 106. Bli hvis du kan. Reis hvis du må (#1) Helga Flatland 107. The invention of Ana, Mikkel Rosengaard 108. Alle vil hjem. Ingen vil tilbake (bli Hvis du kan #2) Helga Flatland 109. Det finnes ingen helhet (Bli hvis du kan#3) Helga Flatland 110. snømannen, (Harry Hole #7) , jo nesbø 111. Ti år i frihet, Natascha Kampusch (august) 112. Skin deep, liz Nugent 113. Hjertet er en ensom jeger 114. Panserhjerte (Harry Hole #8) Jo nesbø ✖ Asymmetry, Lisa Halliday (avbraut ca 1/3 inn i boka... Klarte ikkje la meg rive med i det heile tatt) 115. The Mother's Secret, Clare Swatman 116. How to walk away, Katherine Center 117. I Capture The Castle, Dodie Smith 118. Best Day Ever, Kaira Rouda 119. Se Deg Ikke tilbake!, Karin Fossum 120. En liste for livet, Lori Nelson Spielman 121. Eg elska ho, Anna Gavalda 122. Formørkelsen, Karin Fossum 123. La den rette komme inn, John Ajvide Lindqvist 124. Together, Julie Cohen 125. Alt det lyse og alt det mørke, Brynjulf jung tjønn 126. Gjenferd, (Harry Hole #8), Jo Nesbø✖️Fioler i mars, Sarah Jio (avbraut etter omlag 50%) 127. Sommeren med August, Catherine Ryan Hyde 128. The Keep, Jennifer Egan (september) 129. Etter styrten, Michel Bussi 130. Pachinko, Min Jin Lee<--startar på denne no i kveld Og... For dei som er interessert har eg bokblogga litt om nokre av desse bøkene: http://spraakraadblaagg.wordpress.com Oppdatering september)128. Etter styrten, Michel Bussi 129. Pachinko, Min Jin Lee 130. The Woman at 72 Derry Lane, Carmel Harrington 131. Politi , (Harry Hole #9), Jo Nesbø132. En avtale med livet, Cecilia Ahern133. The House Across The Street, Lesley Pearse134. Nei og atter nei, Nina Lykke135. Tørst, Jo Nesbø (Harry Hole #11)136. En mann med navn Ove, Fredrik Backman 137. “Hvem si rumpe er det?” av Heath McKenzie 138. Hard-boiled wonderland and the end of the world, Haruki Murakami✖️ A Stranger In The House, Shari Lapena139. Nysgjerrigper, Belinda Bauer140. The temp, Michelle Frances 141. Forbrytelse og straff, av Fjodor Dostojevskij (K) =)✖️. The death of mrs Westaway, Ruth ware 143. Mannen som elsket Yngve (#1 Jarle Klepp) =) (F) (oktober) 143. Vest for solen, syd for grensen Haruki Murakami 😃 144. Unraveling Oliver, Liz Nugent 145. Kompani Orheim,(#2 Jarle Klepp), Tore Renberg✖️ Uglen, Samuel Bjørk 146. Sputnik Sweetheart, Haruki Murakami 147. Charlotte Isabel Hansen (#3 Jarle Klepp), Tore Renberg 148. Kunsten å forelske seg, cecilia ahren 149. Little Fires Everywhere, Celeste Ng 150. Tilgi meg, Lori Nelson Spielmans 151. Everything I Never told You, Celeste Ng 152. Pixley Mapogo (#4 Jarle Klepp), Tore Renberg 153. Sult, Hamsun (K) 154. Karthago, Joyce Carol Oates 155. The Crane Wife, Patrick Ness 156. Den andre kvinnen, Therese bohman 157. The last thing i told you, Emily Arsenault 158. Dette er mine gamle dager (#5 Jarle Klepp), Tore Renberg 159. Be Frank with me 160. Killing Commendatory, Haruki Murakami 161. Nå ser du meg (#1 lacey flint), S. J. Bolton NOVEMBER 162. Livredd, (#2 Lacey Flint), S. J. Bolton 163. Det er du som er Bobby Fischer, xxx 164. Fortapt, (#3 Lacey Flint, )S. J Bolton 165. Where We Belong, Catherine Ryan hyde Har skrevet fullstendig oversikt over alle årets bøker og med link til omtaler her https://spraakraadblaagg.wordpress.com/boksiden/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 6. november 2018 #114 Del Skrevet 6. november 2018 Har ikke runda 100 som jeg ser noen klarer, imponert over hvor effektivt man kan lese 😄👍 Men har da blitt noe nytt siden sist: On 8/21/2018 at 7:55 PM, Librarian said: 1. Verdensteater - kartenes historie av Thomas Reinertsen Berg. 2. Jenta som ville redde bøkene av Klaus Hagerup og Lisa Aisato. 3. The Fishermen av Chigozie Obioma. 4. Svikne dagar - Elena Ferrante. 5. Aldri la dem kle deg forsvarsløst naken - Tove Nilsen. 6. Heart of Darkness - Joseph Conrad. 7.Tante Ulrikkes Vei - Zeshan Shakar. 8. Jeg nekter å tenke - Lotta Elstad. .9. Moderne tapet - Eskil Kjos Fjell. 10. The Hills - Matias Faldbakken11. White Teeth - Zadie Smith (gjenlesning)12. Berge - Jan Kjærstad13. Alle dagers ende - Jenny Erpenbeck14. Alias Grace - Margaret Atwood15. En moderne familie - Helga Flatland16. Vi sprang ikkje slik vi sprang - Gjertrud Langva17. Arv og miljø - Vigdis Hjorth18. Fri vilje - Helga Hjorth19. Den dunkle dottera - Elena Ferrante20. Sang for sekstiåtte forrædere - Gaute Heivoll21. Byens spor 2: Maj - Lars Saabye Christensen22. Leksikon om lys og mørke - Simon Stranger 23. Til Ungdommen - Linn Skåber 24. En sjøens helt: krigerens hjemkomst - Jon Michelet 25. Jakob og Neikob og Alle Andre - Kari Stai 26. COMPiS - Hasse Hope 27. Dyrene i Afrika - Erlend Loe 28. Stoisk uro og andre filosofiska smular - Agnes Ravatn 29. Selger dere strykejern? - og andre spørsmål fra bokhandelkunder - Stian Johansen 30. Jakob og Neikob - Kari Stai 31. Menn i min situasjon - Per Petterson 32. Lærerinnens sang - Vigdis Hjorth 33. Sea Prayer - Khaled Hosseini 34. Skogens historie og den besværlige trangen til å spore ulv - Reidar Müller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. november 2018 #115 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg har vært i en skikkelig lesefunk siden i sommer en gang. Har slitt lenge med å finne noe interessant å lese. Av den grunn har leselysten dabbet av ørlite grann, men i forrige uke kom 4 bøker jeg har forhåndsbestilt på én gang, så nå har jeg masse gøy å kose meg med fremover. Høydepunkt siden sist: #138: Nevermoor: The Trials of Morrigan Crow - Jessica Townsend. Gah, denne var så utrolig bra! Faktisk enern til en av de som kom i forrige uke, som jeg forhåndsbestilte sporenstreks etter at jeg hadde lest denne. Harry Potter-vibber, men ikke likt i det hele tatt allikevel. 6/6. #147: The Poppy War - R.F. Kuang. Et lyspunkt i min ellers triste lesetilværelse denne høsten. Utrolig bra skrevet, men mørkere enn jeg pleier å like. Spennende karakterer og bare...utrolig bra. 6/6. #150: The Brightsiders - Jen Wilde. Underholdende og ukomplisert bok. 5/6. #151: At the Edge of the Universe - Shaun David Hutchinson. Ny topp 10 favorittforfatter! Bøkene hans er utrolig rare og spesielle, men herregud så bra! Det er vanskelig å forklare bøkene hans fordi de er så...uvanlige. Karakterene hans er realistiske i sin setting, og han beskriver alt så bra! 6/6. #156: We Are the Ants - Shaun David Hutchinson. Igjen, vanskelig å forklare. Man må bare lese for å forstå hvor gode bøkene er. 6/6. #161: The Bones Beneath My Skin - TJ Klune. Favorittforfatteren skuffer ikke med sin nyeste bok. Den er ørlite treig i starten, men så baller det på seg og blir veldig, veldig bra. Ingen gjør ''bi-karakterer'' (som i ikke hovedpersoner) som TJ Klune. 6/6. #162: Foundryside - Robert Jackson Bennett. Jeg elsker Bennett sine The Divine Cities-serie, så jeg var spent på å begynne på noe nytt fra ham. Denne boken skuffer ikke i det hele tatt! Helt forskjellig fra The Divine Cities, og kanskje litt mer YA-retta, men allikevel ikke. 6/6. Nå venter den nyeste til Brandon Sanderson på meg. Og Nevermoor 2. Og Girls of Paper and Fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 3. desember 2018 #116 Del Skrevet 3. desember 2018 Lest i november: 90.The shadow of the wind - Carlos Ruiz Zafón (3/5) 91. After dark - Haruki Murakami 92. Tørk aldri tårer uten hansker: Kjærligheten - Jonas Gardell (5/5) 93. Mercury and me - Jim Hutton (3/5) 94. Tørk aldri tårer uten hansker: Sykdommen (4/5) 95. Tørk aldri tårer uten hansker: Døden (5/5) 96. Beautiful Boy - David Sheff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. desember 2018 #117 Del Skrevet 11. desember 2018 Siden sist: #168: Girls of Paper and Fire - Natasha Ngan. Dette må være en av de mest opphypa bøkene i 2018. Jeg pleier å styre laaangt unna den type bøker, for jeg nærmest VET at jeg blir skuffa. Vel, her måtte jeg svelge en kamel. Jeg digget den! Litt sær, og klart mye som er veldig ''random'' og ikke henger 100% sammen, men det føler jeg de fleste YA-bøker er. Spennende, og jeg gleder meg til fortsettelsen. 5/6. #171: Black Iris - Leah Raeder. Denne, dere. Skikkelig sær og rar og mørk. Skulle ønske jeg hadde lest den i bok-format, og ikke på lydbok, for det var litt vanskelig å holde følge med tiden, siden det hoppes frem og tilbake over en lav sko. Men denne var rett og slett bare utrolig bra. 6/6. #172: Wundersmith: The Calling of Morrigan Crow - Jessica Townsend. Nevermoor bok nr 2 skuffet ikke i det hele tatt. Lettlest (det er tross alt en serie for barn på 10-12 år) og veldig spennende. Nigleder meg til flere bøker. 6/6 ...og det var det. Har lest hele Bear, Otter and the Kid-serien igjen innimellom disse, men siden det er gjenlesning så tar jeg det ikke med her. (Alle bøkene fortjener terningkast 11 btw ) Holder på med nr 177 og 178 nå, henholdsvis en av Melissa Brayden som alltid har gode og ukompliserte bøker, og en av John Goode, som alltid har gode og deprimerende og tunge bøker. Satser på at jeg blir fornøyd med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #118 Del Skrevet 11. desember 2018 Alt av Clarice Lispector. Tender is the Night av Scott Fitzgerald. Virkelig gode leseopplevelser. Anonymkode: c1186...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 11. desember 2018 #119 Del Skrevet 11. desember 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 11. desember 2018 #120 Del Skrevet 11. desember 2018 Altså @^^Belle^^! JEG har vært i en lesefunk i høst! Har ikke fullført en eneste bok siden april! Du har jo lest mange titalls bøker, tross å være i en lesefunk! Jeg hadde planer om å oppdatere denne tråden i år, men ja, som sagt, har ikke fullført ei bok siden april. Føler jeg har mistet identiteten min litt, er i en slags identitetskrise på mange måter. Jeg har begynt og kommet halvveis i Anna Karenina Else går til psykolog Alias Grace og sikkert noe annet som jeg ikke engang husker. Målet om å lese 68 bøker i løpet av året er "long gone". Og når jeg nå sjekket lista mi på Goodreads ble jeg helt forundret over de 16 bøkene jeg fullførte før midten av april. Jeg var jo et helt annet menneske da jeg leste de bøkene, det må da være flere år siden? (men så er det bare litt over et halvt år siden ..., hva skjer?) Uansett anbefaler jeg Flowers for Algernon til alle! Det må være den beste boken jeg har lest i år! (Selv om jeg trodde det var flere år siden.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå