AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg mener at det ikke burde vært lov å sende opp raketter. Det er skadelig for miljøet, for dyr, det skremmer dyr, det er også skadelig for mennesker og det er brannfarlig. Vi bruker opp pengene på det tullet, og jeg mener at det er feil å sponse det markedet. Vi spiser fortsatt nyttårsmiddag og feirer nyttår, men vi gjør det uten raketter Hva mener dere? Anonymkode: b0371...07d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Del Skrevet 31. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at det ikke burde vært lov å sende opp raketter. Det er skadelig for miljøet, for dyr, det skremmer dyr, det er også skadelig for mennesker og det er brannfarlig. Vi bruker opp pengene på det tullet, og jeg mener at det er feil å sponse det markedet. Vi spiser fortsatt nyttårsmiddag og feirer nyttår, men vi gjør det uten raketter Hva mener dere? Anonymkode: b0371...07d Dersom vi fjerner fyrverkeri, hva har vi da igjen? Gleder meg til kl 12, men nå må jeg snart gå. skal på fest kl 20 Anonymkode: 8cd9c...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom Bäcker Skrevet 31. desember 2017 #3 Del Skrevet 31. desember 2017 Forby det! Støy, forsøpling, giftige gasser, eksplosiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg er enig. Problemet er bare at dette kun er en kampsak et par dager rundt nyttår når man får se bilder av istykkersprengte øyne osv. Og så er det glemt 1. januar. Hvor ofte leser man artikler mot fyrverkeri i juni, liksom. Anonymkode: 72922...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Del Skrevet 31. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom vi fjerner fyrverkeri, hva har vi da igjen? Gleder meg til kl 12, men nå må jeg snart gå. skal på fest kl 20 Anonymkode: 8cd9c...776 Da har vi igjen ett bedre miljø, mindre skader, dyr som ikke blir redde, mindre branner ++ er ikke det bedre enn at vi mennesker skal ha det gøy og se på noe fint som lager støy? Trygge dyr, mindre gass Anonymkode: b0371...07d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForestRun Skrevet 31. desember 2017 #6 Del Skrevet 31. desember 2017 Dyrene lider pågrunn av fyrverkeri https://www.vg.no/nyheter/innenriks/dyrevern/dyrevernere-ber-familier-droppe-fyrverkeri-paa-nyttaarsaften/a/23882955/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrBart Skrevet 31. desember 2017 #7 Del Skrevet 31. desember 2017 Raketter er høylydte og skremmer meg. Nei til raketter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Del Skrevet 31. desember 2017 Helt enig! Jeg skjelver som en pusekatt pga rakettene nå Takler ikke høye lyder og jeg blir redd. Dessuten er det bortkastede penger. I Japan gjorde de noe annet så jeg på nyhetene, var det ballonger? Lys? Et eller annet de sendte opp som ikke bråker iafall Anonymkode: fa3fb...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom Bäcker Skrevet 31. desember 2017 #9 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg bor to km unna Lillestrøm. For et kvarter siden kunne vi se bort dit, nå er byen skjult bak giftig smog. Hvis Dynal (kjemibedriften på den andre siden av veien) hadde vært årsaken, hadde den blitt stengt ned på timen. Dette er alvorlig forurensning. Jeg vet, for jeg har jobbet hos miljømyndighetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 31. desember 2017 #10 Del Skrevet 31. desember 2017 Forby raketter, alkohol og utekatter! Godt nyttår, må dere alle finne Jesus i 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #11 Del Skrevet 31. desember 2017 Forby også dyrehold. Det er skadelig for miljøet, det skader og dreper dyr, det er også skadelig for mennesker. Anonymkode: 408a7...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForestRun Skrevet 31. desember 2017 #12 Del Skrevet 31. desember 2017 Lidkøping og Boden kommuner i Sverige forbyr fyrverkeri i privat bruk. De har arrangert lys og lasershow istedet. Det er lydløst. Bra for dyrene og miljøet, men det blir jo selvfølgelig brukt strøm. Vi trenger vel ikke å ha noen ting. Det er så mye som skulle vært forandret her i verden, fordi det vi driver meg ødelegger jorda. https://www.nrk.no/ostfold/svensker-bytter-ut-raketter-med-lasershow-1.13841325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Del Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forby også dyrehold. Det er skadelig for miljøet, det skader og dreper dyr, det er også skadelig for mennesker. Anonymkode: 408a7...c5e Da burde vi nok heller forbudt mennesker, som er mye mer skadelig for miljø, mennesker og dyr. Anonymkode: a0332...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 31. desember 2017 #14 Del Skrevet 31. desember 2017 Venninne av meg fikk rakett i øyet... Ung pen jente fikk ansiktet ødelagt for alltid. Ellers kan vi navne husbranner, livredde dyr, forurensning, kjemikalier og forsøpling.. Helt utrolig at fyrverkeri er lov i privat regi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #15 Del Skrevet 31. desember 2017 Synes heller vi skal forby skistaver. Anonymkode: 19f78...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #16 Del Skrevet 31. desember 2017 7 minutter siden, Gjøksuppe skrev: Forby raketter, alkohol og utekatter! Godt nyttår, må dere alle finne Jesus i 2018 Må du miste jesus i 2018! For godt! Anonymkode: ba292...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #17 Del Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må du miste jesus i 2018! For godt! Anonymkode: ba292...d92 Og melde seg ut av kg! For godt! Anonymkode: a0332...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå