Gå til innhold

Instagram

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en personlig instagramkonto med bilder av seg selv en nødvendighet i disse dager? Føler alle spør om Instagram hvis vi ikke kjenner hverandre fra før. Men for meg blir det som å brette ut livet mitt til gud og hvermann! Privat konto synes jeg er litt kleint. 

Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: 5dafd...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk skulle ikke ha facebook før heller. Men jammen bare måtte de slutt. Nå er de på instagram og. Jeg trodde jeg slo meg til ro med face, men opprettet insta for et år siden. Man må jo liksom være der folk er. 

Men jeg synes folk legger ut for mye tacky bilder seg. Herregud sier jeg bare, til meg selv. Makan....kvinner i 20 årene som som åpenbart har laget perfekt sminke før de tar alle selfiene sine. For ikke å snakke om trutmunnen. Jeg skjønner ikke hva de skal med den. Trekke menn? Vel, ikke klag når dere tiltrekker dere feil menn da. Dette er lott min erfaring med instagram. Ellers er det mye fint å se. Og det holder jo en form for kontakt med venner fra utlandet. 

Anonymkode: 7e92d...7a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler om Se meg, Se meg.

De som ikke har så stort publiseringsbehov, men bare er der for å være det, har et godt selvbilde.🙂👍🏻

De som publiserer daglig fikk nok ikke så mye opperksomhet i barndommen 😥😨

Anonymkode: 7b38d...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som ikke har så stort publiseringsbehov, men bare er der for å være det, har et godt selvbilde.🙂👍🏻

Missunnelse? Kjenner da mange som har fått masse oppmerksomhet som likevel publiserer flust av bilder. 

Anonymkode: 7e92d...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Var mer aktiv da jeg hadde bedre selvtillit. Nå som den er på bånn og jeg føler meg skikkelig uattraktiv har jeg sluttet å poste bilder. Men, er mange av de siste du nevner ja ;) 

Anonymkode: 8b36b...0a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...