AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg har ikke truffet henne fysisk de 3 siste årene. Fordi jeg blir sliten av å være sammen med henne, og fordi jeg rett og slett ikke har tid. Vi bor også langt fra hverandre. Hun er 12 år eldre enn meg. Det eneste hun snakker om er psykiske lidelser, hvor farlige alle mennesker er, fortiden og det alternative. Hun mener at hun er klarsynt og kan se fremtiden til folk. Hun har også sagt at jeg kan si fra om jeg vil bli spådd. Hun fungerer som hobbypsykolog for andre som har det dårlig og er ensomme. Jeg traff henne da jeg slet litt med rus og depresjon. Hun driver ikke med det selv, men hun finner seg visst folk som tydelig sliter. Jeg tror det er fordi det gir henne mening å grave ut av andre deres problemer, slik at hun kan si hva som er riktig og galt, og spå fremtiden deres. Hun har svært få såkalte oppegående venner. Har vært på selskaper hos henne for noen år siden, men det var før hun ble helt ekstrem med sine greier. Enkelte tok avstand. Noen jeg kjenner gjennom andre mer jordnære og oppegående venner, og jeg skjønner de. Hun skjønner nok ikke at hun skremmer folk fra seg med pratet sitt, og mener at disse er dårlige mennesker som har snudd ryggen til. Hun mener at "jeg som har slitt såpass også bør styre unna disse folka, for de vil manipulere meg". Altså, hun vil at jeg skal ungå dem fordi de ungår henne. Den ekte manipulatoren her tror jeg er henne. Hun vil ikke være slem, hun har ikke slemme agendaer. Hun skremmer rett og slett bare folk bort. Jeg får på en måte frysninger, for hun setter deg automatisk i en slags offerrolle. Hun får det til å høres ut som alt handler om meg. At jeg er universets sentrum, og alle er ute etter meg. I følge hennes klarsyn. Hun sier det ikke rett ut sånn, men en gang jeg spurte om noe ang venner i fremtiden, så sa hun at folk stort sett bare er ute etter å manipulere meg. For meg henger ikke sånn prat på greip. Man kan ikke gå hele livet og tenke at hver og en er ute etter seg og skal manipulere. Hun mener at det HUN som ser sannheten, med sine evner. Er det noen som har vært borti slike personer? Hun har gjort meg direkte sliten. Derfor føler jeg dessverre ikke for så mye kontakt. Anonymkode: 6d408...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Del Skrevet 30. desember 2017 Kanskje hun bør ta et kurs ved engleskolen? Anonymkode: 31908...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Del Skrevet 30. desember 2017 Mennesker som henne hjelper utrolig mange mennesker med pratet sitt. Jeg tror du er paranoid og dømmende når du tror at hun er hobbypsykolog fordi hun vil dra ut av folk deres problemer, noen mennesker er naturlige healere og tiltrekker seg folk som sliter, nettopp for å lytte og guide de. med støtte og kjærlighet, noen ganger "tough love", råd de ikke liker. Du forteller at du selv har slitt med depresjon og rus og da sier det seg selv at du bør styre unna folk som driver med rus nå, for de vil jo bare manipulere deg til å starte igjen "det er ikke så farlig da, du kan vel ta litt i dag bare hehe" så jeg mener denne damen gir deg velmente råd. Om noen ikke vil ta i mot lyset, så vil de trekke seg unna sånne naturlige healere, og da vil de automatisk la seg lede av det mørke, og vil være dårlig innflytelse for de som vil leve i lyset. Det kan godt være hun har rett med at mange av dine venner er ute etter å manipulere deg, som tidligere rusmisbruker og dperimert vil du være en typsik svak person, og typisk sånn som psykopater "går etter" eogså, og om du har mange venner som driver med rus så vet jeg at de fleste av de også er gode på å manipulere vennene sine, for ingenting er viktigere enn rusen og de gidder ikke være venn med noen om det ikke kan gjøre at de lettere får tilgang til rus eller f eks penger til rus eller f eks alibi . Selvfølgelig kan man ikke gå hele livet å tenke at alle er ute etter en, men er det hun som sier dett etil deg eller det ditt tidligere rusbruk som er paranoid og tolker det sånn? Uansett, vi lever i en veldig mørk tid på jorda nå hvor mange mennesker har dårlige agendaer, ofte uten å engang vite om det selv at de blir påvirket av onde energier, så det er greit å være på vakt , som denne damen sier til deg at du bør være. Sjelen din er for hellig til å la seg lokke inn i mørket igjen, for det er kun nå du har sjansen til å la lyset inspirere deg og transformere deg. Vi lever i endetiden. Men vi har fri vilje, Så tenk over hvilken side du vil skal vinne sjelen din... Anonymkode: 37fb4...c77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Del Skrevet 30. desember 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mennesker som henne hjelper utrolig mange mennesker med pratet sitt. Jeg tror du er paranoid og dømmende når du tror at hun er hobbypsykolog fordi hun vil dra ut av folk deres problemer, noen mennesker er naturlige healere og tiltrekker seg folk som sliter, nettopp for å lytte og guide de. med støtte og kjærlighet, noen ganger "tough love", råd de ikke liker. Du forteller at du selv har slitt med depresjon og rus og da sier det seg selv at du bør styre unna folk som driver med rus nå, for de vil jo bare manipulere deg til å starte igjen "det er ikke så farlig da, du kan vel ta litt i dag bare hehe" så jeg mener denne damen gir deg velmente råd. Om noen ikke vil ta i mot lyset, så vil de trekke seg unna sånne naturlige healere, og da vil de automatisk la seg lede av det mørke, og vil være dårlig innflytelse for de som vil leve i lyset. Det kan godt være hun har rett med at mange av dine venner er ute etter å manipulere deg, som tidligere rusmisbruker og dperimert vil du være en typsik svak person, og typisk sånn som psykopater "går etter" eogså, og om du har mange venner som driver med rus så vet jeg at de fleste av de også er gode på å manipulere vennene sine, for ingenting er viktigere enn rusen og de gidder ikke være venn med noen om det ikke kan gjøre at de lettere får tilgang til rus eller f eks penger til rus eller f eks alibi . Selvfølgelig kan man ikke gå hele livet å tenke at alle er ute etter en, men er det hun som sier dett etil deg eller det ditt tidligere rusbruk som er paranoid og tolker det sånn? Uansett, vi lever i en veldig mørk tid på jorda nå hvor mange mennesker har dårlige agendaer, ofte uten å engang vite om det selv at de blir påvirket av onde energier, så det er greit å være på vakt , som denne damen sier til deg at du bør være. Sjelen din er for hellig til å la seg lokke inn i mørket igjen, for det er kun nå du har sjansen til å la lyset inspirere deg og transformere deg. Vi lever i endetiden. Men vi har fri vilje, Så tenk over hvilken side du vil skal vinne sjelen din... Anonymkode: 37fb4...c77 Jeg har ikke venner nå som driver med rus. Vennene som begynteå ungå henne sriver heller ikke med rus. Greia med henne er at hun BARE snakker om problemer, og liksom skal grave for å finne mer. Når jeg er sammen med noen vil jeg ha det gøy, snakke om hyggelige og spennende ting. Kan snakke om problemer, men hos henne er det BARE problemer som er fokuset. Hun kommer inn på det uansett. Når du nevner rus. Hva med de jeg var venner med som fremdeles ruser seg? De er jo en gjeng. Manipulerer de hverandre og da eller? Eller er det bare ett offer? Anonymkode: 6d408...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Del Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke venner nå som driver med rus. Vennene som begynteå ungå henne sriver heller ikke med rus. Greia med henne er at hun BARE snakker om problemer, og liksom skal grave for å finne mer. Når jeg er sammen med noen vil jeg ha det gøy, snakke om hyggelige og spennende ting. Kan snakke om problemer, men hos henne er det BARE problemer som er fokuset. Hun kommer inn på det uansett. Når du nevner rus. Hva med de jeg var venner med som fremdeles ruser seg? De er jo en gjeng. Manipulerer de hverandre og da eller? Eller er det bare ett offer? Anonymkode: 6d408...6db Vil tro det ja. Det er vanlig i rusmiljø. Anonymkode: 4b00a...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå