AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg vet at jeg ikke kan bestemme over venninnen min. Men jeg er så utrolig glad i henne! Hun er sammen med/dater en mann, som ikke bryr seg om henne. De kan aldri gå ut, ses utenfor hennes hjem, treffe oss, osv. Alt er på hans premisser, alt fra middag til sex. Han er ikke direkte slem, men hun fortjener SÅ mye bedre. De kan ikke leve som et par, fordi han er gift, og han er kjent (skuespiller)... Han påstår han skal forlate kona for henne. Dette forstår tilogmed dere på kg ikke kommer til å skje.. Jeg har prøvd å forsiktig dele tankene mine, og hele tiden si at jeg ønsker henne bedre, og jeg er redd han virkelig utnytter henne. Han får sex og hun lager mat. Han er hjemme hos henne mellom filminnspilling og hjem til kona og barna 🙄 Jeg får ikke endret henne. Og hun må innse det selv. Men det gjør litt vondt, for hun får virkelig ingen respekt av han. Kan jeg egentlig gjøre noe annet enn å være der for henne? Anonymkode: 77f4c...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Del Skrevet 30. desember 2017 Og ja! Jeg har fortalt henne hva jeg tenker om at hun er på å utroskapen hans. Men da blir hun innmari sint og i dårlig humør, og det er nesten så jeg tror at hun virkelig tror på han, da han forteller henne at «kona er psyk», hun er den eneste gleden i livet hans, det er synd på han, og de SKAL jo bli et par. Kona er gal, så det er forståelig at han gjør dette, liksom... Anonymkode: 77f4c...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 30. desember 2017 #3 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Nei, du må bare være der å plukke opp bitene når hun innser at hun er, og kommer mest sannsynlig bestandig til å være hans skitne lille hemmelighet. Synd at venninnen din ikke føler at hun fortjener bedre. Men du kan også prøve å få henne med på ting, sånn at hun ikke isolerer seg helt inni bobla med han, men har ett liv uten for affæren deres. Endret 30. desember 2017 av FluffyJuggernaut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Del Skrevet 30. desember 2017 Si at du kan ikke være venninde med en som støtter utroskap og bidrar til utroskap. Har selv kutta ut venninder som har vært elskerinner til menn i forhold. Det er en klassisk unnskyldning å si at de er skilt men ikke ferdig med papirprossesen, eller at de skal slå opp osv, men det er bare bullshitt for å fortsette å ha elskerinna på kroken. Si til hun at hun er dum som ikke forstår det åpenbare og at du ikke kan omgås en så moralløs venninde. Så kutter du kontakten med hun. Utroskap skal ha konsekvenser for alle involverte som bidrar, ikke bare den som er utro. Anonymkode: 188a0...668 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 30. desember 2017 #5 Del Skrevet 30. desember 2017 Synes at det er skikkelig dårlig å si at det er en kjent skuespiller uten å si hvem det er 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Del Skrevet 30. desember 2017 45 minutter siden, Forundret.. skrev: Synes at det er skikkelig dårlig å si at det er en kjent skuespiller uten å si hvem det er Hahah kanskje dumt - var for å understreke hvorfor han mener de ikke kan gjøre noe i offentligheten 🙄 han er b-skuespiller, og bare en klyse av en mann.. Til dere andre - har sagt ifra om det. Men hun mener bestemt han elsker henne og vil ha henne og pjatter om at papirarbeidet tar måneder, han er redd for barna osv... 🙄 ingenting jeg sier går inn. Anonymkode: 77f4c...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 30. desember 2017 #7 Del Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hahah kanskje dumt - var for å understreke hvorfor han mener de ikke kan gjøre noe i offentligheten 🙄 han er b-skuespiller, og bare en klyse av en mann.. Anonymkode: 77f4c...c5a Det hjelper ikke. Jeg vil fortsatt vite hvem klysa er.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Del Skrevet 30. desember 2017 50 minutter siden, Forundret.. skrev: Det hjelper ikke. Jeg vil fortsatt vite hvem klysa er.. Er vel ikke lov å oute folk her inne? 😏 Anonymkode: 77f4c...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Del Skrevet 30. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahah kanskje dumt - var for å understreke hvorfor han mener de ikke kan gjøre noe i offentligheten 🙄 han er b-skuespiller, og bare en klyse av en mann.. Til dere andre - har sagt ifra om det. Men hun mener bestemt han elsker henne og vil ha henne og pjatter om at papirarbeidet tar måneder, han er redd for barna osv... 🙄 ingenting jeg sier går inn. Anonymkode: 77f4c...c5a Da sier du fra til kona hans, så får den naive venninda di se svart på hvitt at kona svarer at de slettes ikke er skilt og at hun trodde forholdet var tipptopp og de skal til maldivene til sommern sammen, så han er utro bak ryggen hennes Kona fortjener å vite det! Anonymkode: 188a0...668 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 30. desember 2017 #10 Del Skrevet 30. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ikke lov å oute folk her inne? 😏 Anonymkode: 77f4c...c5a Nei, men det skal nok gå fint over pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #11 Del Skrevet 30. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da sier du fra til kona hans, så får den naive venninda di se svart på hvitt at kona svarer at de slettes ikke er skilt og at hun trodde forholdet var tipptopp og de skal til maldivene til sommern sammen, så han er utro bak ryggen hennes Kona fortjener å vite det! Anonymkode: 188a0...668 Forstår hva du mener, men føler det blir veldig i mye å legge seg i... Anonymkode: 77f4c...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #12 Del Skrevet 30. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ja! Jeg har fortalt henne hva jeg tenker om at hun er på å utroskapen hans. Men da blir hun innmari sint og i dårlig humør, og det er nesten så jeg tror at hun virkelig tror på han, da han forteller henne at «kona er psyk», hun er den eneste gleden i livet hans, det er synd på han, og de SKAL jo bli et par. Kona er gal, så det er forståelig at han gjør dette, liksom... Anonymkode: 77f4c...c5a Hun vil jo ha han fordi han er skuespiller. Da spiller det ingen rolle hvordan han behandler henne Alt dette vet hun godt nok selv, så du snakker nok for døve ører.. Anonymkode: 9fb7a...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illnevertell Skrevet 31. desember 2017 #13 Del Skrevet 31. desember 2017 Hvem hvem hvem? Hint da 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå