Gå til innhold

Enormt drikkepress fra venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose

Er hun litt tilbakestående? Eller får hun for lite sex?:fnise:

Drikker da mye jeg også og tåler en del, men forventer ikke at andre skal drikke. Er for faen ingen 12-13åring. Voksne bestemmer selv om de vil drikke eller ikke. Hvor mye og hvor lite. Det vet alle med litt i hodet sitt. Det der er ikke normal oppførsel så hadde jeg vært deg hadde jeg spurt hva som feiler henne, sagt hun får skjerpe seg ellers er vennskapet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden hun ikke gir seg, så må du sette ned foten og gi klar beskjed at du ikke orker mer drikkemas fra henne. Hun må respektere dere er annerledes. Hvis hun enda ikke gir seg, så dropper du henne som venninne 

Hun drikker før jobb?! Jøye meg, hun kommer til å miste jobben snart hun.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Aurora** skrev:

Orker ikke å henge med folk som fortsatt må fly på byen hver helg (slik jeg gjorde da jeg var 18-20)og som maser på meg. Jeg gidder ikke å bli kalt for kjedelig bare fordi jeg ikke er på fylla hele tiden. Har lagt fylla på hylla og synes ikke det er noe gøy lengere. Det nå andre respektere. Hvis ikke kuttter jeg de ut

Det kommer jo ann på hva vennene dine gjorde på byen da. Selv kunne jeg det men nå har ikke vennene mine holdt på sånn heller da. De har grenser. I hvertfall noen. :) 

Vi var aldri sånn at vi måtte på byen hver helg når vi var 18 år. Det var sikkert noen som gjorde det i en kort periode men disse er eller var vel veldig glad i selskaper og sånt de da. 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...