Gå til innhold

historie

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg leser historier der det er dramaer mellom menn og kvinner hos mennesker i det daglige liv. Relasjoner står på prøver, der man møter utfordrere som vil forstyrre relasjoner som allerede etablert.

Jeg for min del har ikke sånne kontroversielle historier som jeg har berørt, og er glad for det. Er man lykkeligere ved å vente til den rette skal komme i min vei vs. krige om ei kvinne som kanskje allikevel er den rette som jeg skulle møte i livet.

Har dere mening om det? 

Anonymkode: 1f6bd...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mening er at man bør krige/kjempe om man møter den "rette" såfremt vedkommende ikke allerede er tatt. Den som intet våger vil heller intet vinne. 

Om man ikke tar noen risikoer eller sjanser i livet blir sannsynligheten for å finne lykken betraktelig mindre. Om man bare sitter å venter på at noen magisk skal dukke opp så kan man risikere vente til man blir gammel og grå på aldershjem

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Min mening er at man bør krige/kjempe om man møter den "rette" såfremt vedkommende ikke allerede er tatt. Den som intet våger vil heller intet vinne. 

Om man ikke tar noen risikoer eller sjanser i livet blir sannsynligheten for å finne lykken betraktelig mindre. Om man bare sitter å venter på at noen magisk skal dukke opp så kan man risikere vente til man blir gammel og grå på aldershjem

pent sagt. 

tror samtidig er det snakk om timing, og samtidig ha såpass is i magen ut at man involverer til et menneske som man har for stor avstand til å holde sammen ut livet. 

Dessuten er det fantastisk å se romantiske filmer som formidler godt manuskript og et liv som i sannhet er levd.

TS

Anonymkode: 1f6bd...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...