Gjest I I Skrevet 8. februar 2005 #21 Del Skrevet 8. februar 2005 Slik dere skriver så skulle man tro at man lever i fangenskap når man lever sammen med noen....... Jeg er voksen - og "får da lov" av min mann å gjøre "mine" ting ................. akkurat som han gjøre "sine". Visst har vi forpliktelser og ansvar - og ikke minst respekt for hverandre - men vi lever våre liv som vi ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 8. februar 2005 #22 Del Skrevet 8. februar 2005 II: Tviler ikke på at dere lever deres liv som dere ønsker i et modent forhold. Jeg ville sagt det samme selv om jeg måtte gi avkall på mine såkalte priviliegier i et forhold. Poenget er at da ville jeg hatt fokus et annet sted enn jeg har nå, og vært mer opptatt av å leve godt i den situasjonen. Hva man ikke kan gjøre handler heller ikke om fangenskap og tvang, men frivillige hensyn. Det er behagelig å slippe alle disse av og til, men det har også sin egenverdi å leve hensynsfullt. Ikke alle her er nødvendigvis singelfundamentalister, men vi holder humøret oppe ved å se lyst på vår egen situasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 8. februar 2005 #23 Del Skrevet 8. februar 2005 Ikke alle her er nødvendigvis singelfundamentalister, men vi holder humøret oppe ved å se lyst på vår egen situasjon! Heilt sant!! Og så er det jo unekteleg fordelar med å vere singel og, akkurat som det er fordelar med å vere to. Det beste syns eg er at eg slepp familiemiddag kvar søndag, eg kan vere fyllesjuk heime heile dagen Og så er det faktisk litt viktig å prøve å sjå lyst på situasjonen ein er i sjølv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 8. februar 2005 #24 Del Skrevet 8. februar 2005 Jepp. Drømmesøndag. Hjemme hele dagen. Fyllesyk. En höjdare i singellivet. Eller hva med en surrealistisk Vega-koma. Katharsis-effekten av den skal ikke undervurderes. Men hva gjør man ikke for å slippe klamheten ved å overholde det 3. og 4. bud til stadighet. Jeg bor ganske langt unna familien og ville ikke vært så plaget med disse familiemiddagene. Hvis det kniper, så legger jeg opp søndagen til "reisedag" når jeg besøker familien. I mangel av nye påfunn, så trekker jeg en gammel slager fram i lyset igjen: * Ligge på kryss og tvers og på skrå i dobbeltsenga. (det er jo derfor man har dobbeltseng) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #25 Del Skrevet 8. februar 2005 "fordelenene" ved at du er singel, er at du blir dopa ned og rundpult. :o Og alt er bare løgner og rykter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #26 Del Skrevet 8. februar 2005 "fordelenene" ved at du er singel, er at du blir dopa ned og rundpult. :o jah??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #27 Del Skrevet 8. februar 2005 jah??? :o Ja, rykter. Fy så sinna jeg er. En sjalu type som ... bla bla bla... osv. (som om det har noen hensikt i å dope meg ned akkurat...det er jo slett ikke nødvendig...) Rasende men noe må vel folk ha å snakke om.... (det er ikke meg det går mest utover, det er han som er "medskyldig i å dope meg" (noe han aldri har gjort, har ikke engang hatt sex) - og hans forhold til foretningsforbindelser det gjelder... synes folk overgår seg selv når det gjelder være råtten... vet ikke hva jeg skal si, kun at jeg er sjokkert...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 9. februar 2005 #28 Del Skrevet 9. februar 2005 Gjøre hva jeg vil når jeg vil! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #29 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg er ikke singel nå, men det beste var å flørte med så mange man ville uten å få dårlig samvittighet, ingen som stjeler fjernkontrollen og bestemmer hva du skal se, innredde leiligheten akkurat slik du selv vil.jeg skal love dere at det blir annerledes når dere blir samboere da må dere: se på at sokkene blir slengt på gulvet høre:har du ikke vasket sokker?jeg har ingen rene sokker å ha på meg... fjernkontrollen blir stjelt, og fotball må vike plassen for ditt yndlingsprogram høre kommentarer om hvor mye penger du har brukt på deg selv i stedet for på mat ikke få innrede hjemmet slik du selv ønsker selv om du vil kaste en sofa, må man inngå enigheter om alt......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå