Gå til innhold

Fordelene med å være singel?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ja, er de ikke mange de da?

De jeg kommer på i farta;

Ha så mange beundrere man vil og gjøre nesten hva man vil.

Flørte med hvem man vil og - selv bestemme hvor langt man vil gå...

Ha en pakke kondomer i veska og ikke være redd for at de faller ut...

Møte venninner når man vil, og snakke i telefonen uten at noen sitter og lytter.

Snakke med seg selv.

Være deppa uten å plage noen.

La oppvasken flyte og hybelkaninene leve.

Flere gode grunner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Huff da, Slim, men det kommer.

Noen ganger tar det bare litt tid.

Uansett, prøv å se det positive i det, og ikke heng deg for mye i det negative. (selv om du ikke skal overse dine depressive følelser helt, så skal du ikke begrave deg i dem...)

Det som skjer, det skjer, hvis det er meningen. Og å være singel er klart bedre enn å leve i et forhold i tosomhet.

Klem, vega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Vet det blir bedre.. Bare litt tungt enda.Men jeg prøver å komme meg ut å gjøre litt da..

En positiv ting kom jeg på-Har mer tid til kg og venner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slim, jeg har vært gjennom tøffe brudd. Sittet og stirret i veggen og røykt 30 sig per dag. Helt apatisk, i flere måneder.

Selvsagt gikk jeg ut og møtte venner også, men hjemme, - var helt forferdelig.

Jeg holdt leiligheten ryddig, laget mat osv men alt var bare en "fasade"...

Det gikk noen måneder, før dagen kom og jeg følte meg fri....da var jeg begynt på et studium, og det at jeg begynte på noe nytt, hjalp meg over det verste.

Å begynne på noe nytt, eller unne seg noe, vil si det samme som at man er klar for "den nye epoken i sitt liv", og at man er glad i seg selv, på tross av alle vanskeligheter.

Ofte, på det verste, når jeg savna hudkontakt, strøk jeg meg selv over skuldren i senga og det hjalp, det også. Du må vite at den viktigste som skal være glad i deg, er deg selv.

Klem, vega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Man kan være oppe så lenge man ønsker uten at andre maser om at man bør legge seg.

- Man kan ha dildo/vibrator uten å ta hensyn til ens jalu kjæreste.

- Man er helt alene om å bestemme hva man skal ha til middag

- Man slipper å irritere seg over andres skitne klær og rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow
Slim, jeg har vært gjennom tøffe brudd. Sittet og stirret i veggen og røykt 30 sig per dag. Helt apatisk, i flere måneder.  

Selvsagt gikk jeg ut og møtte venner også, men hjemme, - var helt forferdelig.  

Jeg holdt leiligheten ryddig, laget mat osv men alt var bare en "fasade"...

Det gikk noen måneder, før dagen kom og jeg følte meg fri....da var jeg begynt på et studium, og det at jeg begynte på noe nytt, hjalp meg over det verste.  

Å begynne på noe nytt, eller unne seg noe, vil si det samme som at man er klar for "den nye epoken i sitt liv", og at man er glad i seg selv, på tross av alle vanskeligheter.

Ofte, på det verste, når jeg savna hudkontakt, strøk jeg meg selv over skuldren i senga og det hjalp, det også. Du må vite at den viktigste som skal være glad i deg, er deg selv.  

Klem, vega.

Tusen takk Vega.. Det går faktisk litt bedre enn for noen dager siden. Men helt ferdig klarer jeg vel ikke å bli enda i og med at det ser ut til at det kanskje er en liten mulighet for at det kan ordne seg.

Men jeg klarer meg uansett, dette vet jeg. Tar bare litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det er litt sånn at vi som har kjæreste ser mange fordelar ved å vere singel og single ser kun fordelar med å ha kjæreste. At vi aldri kan vere fornøgde! :ler:

* Å vere på flørten er jo det beste som fins! Hoppe i taket kvar gong det pip i telefonen, glede seg til å gå på fest i tilfelle han er der. Heilt fantastisk! :hjerte:

* Ikkje ta hensyn til andre, vere "egoistisk" heile tida. Rote, sløve, feste, bruke pengar, reise osv uten at nokon kjem med kritikk.

You lucky bastards! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noen som er negative, sure og slitne når du kommer hjem strålende fornøyd. (og totalt knuser humøret ditt) :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå rundt med vond klump i magen pga at han flørter med andre og gjemmer mobilen og har kontakt med innpåslitne exer og chatter med damer på nettet.

Det er befriende, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er singel men ser positive sider ved både singellivet og forholdlivet jeg da.. *føler seg vanvittig smart*

positive sider ved å være singe:

- kan trene så mange dager i uka jeg vil uten noen som blir sure for at jeg ikke prioriterer dem

- kan sove hele ettermiddagen på sofaen de dagene jeg er hjemme og ikke har noe å gjøre

- kan lage meg akkurat så laber mat jeg bare vil og spise kun det som passer meg av den, uten komentarer.

- kan bruke helgene akkurat så aktivt eller uaktivt som det passer meg

- kan trykke i meg godteri uten å få komentarer... :ler:

- kan trene stepp mens jeg ser på tv uten komentarer.

- kan rote

- ta oppvasken når det passer meg

- rydder kun etter meg selv.

det finnes sikkert masse flere positive ting også, også har du en sikkert like lang liste over positive ting ved å være i forhold. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

* Å vere på flørten er jo det beste som fins! Hoppe i taket kvar gong det pip i telefonen, glede seg til å gå på fest i tilfelle han er der. Heilt fantastisk! :hjerte:

* Ikkje ta hensyn til andre, vere "egoistisk" heile tida. Rote, sløve, feste, bruke pengar, reise osv uten at nokon kjem med kritikk.

You lucky bastards!  :wink:

He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Man kan bu og studere akkurat der det passar deg

Slepp avstandsforhold

Sjalusi

+ det som Samantha seier: Å få bankande hjarte når "han" er der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uvurderlige privilegier for min del:

* Konstentere meg om et prosjekt over lengre tid

* Eksperimentere uhemmet på den kulinariske fronten

* Dra på lengre reiser uten å ha hjertet et annet sted

* Koble fullstendig ut og finne roen

og ikke minst:

* Slippe en 3-sekunders brakfis med dypbass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
Uvurderlige privilegier for min del:

* Konstentere meg om et prosjekt over lengre tid

* Eksperimentere uhemmet på den kulinariske fronten

* Dra på lengre reiser uten å ha hjertet et annet sted

* Koble fullstendig ut og finne roen

og ikke minst:

* Slippe en 3-sekunders brakfis med dypbass

Joda, prosjektkonsentrasjon uten innblanding e jo toppers, men om du hadde vore kjærsten min, så hadde eg vore uhemma lukkeleg om du hadde eksperimentert med mat, og latt meg ete!! Eg kunne til og med tatt all oppvasken, berre eg slapp å lage mat!!

Eg ville heilt sikkert vore med på lange, lange reiser uten protest, og er såpass rastlaus at du ville fått plenty med tid til å finne roen aleine, for eg ville nok ofte vore ute med vener eller på cafè eller...

Og det siste punktet kunne du jo gjort mens eg var ute, eller på hobbyrommet som eg ikkje ville gått inn på, fordi det er dine einemarker, og der skulle du fått drive med prosjekta dine uten inblanding :wink:

Eg e singel ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er kjempeglad for å ha fått type, legger jeg merke til en ting nå som kunne vært fikset på, og det var tid til venner. Huff jeg vil ikke miste dem. Men får vel bare sette opp avtalebok og alt mulig hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:o Attegløyma, du er perfekt!

Nå behøver du ikke å være kjæresten min for å nyte godt av mine kokkerier, du kunne bare stikke innom på de fullstendig uforutsigbare tidspunkt disse eksperimentene finner sted, og for øvrig leve ditt rastløse liv med eller uten kjæreste.

Og for å holde oss til tema, i denne tråden skulle vi forsøke å motivere hverandre til fortsatt singelstatus (ikke sant? ikke sant?), så da må jeg opplyse om de innbyrdes avhengigheter:

Punkt 1 og punkt 4 utelukker punkt 2, punkt 5 opptrer oftere i forbindelse med punkt 2 enn med punkt 1, og punkt 3 er som regel på grunn av et pålagt engasjement i punkt 1.

Og inspirert av Spidey henger jeg meg på denne:

* Alltid kunne være tilgjengelig for venner som trenger det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har sovet hele dagen...

Det er også en fordel med å være singel... men jeg lurer fælt nå, på åssen jeg skal få natta til å gå, uten å ringe noen og spørre om de rangler litt de også...

Åssen klarte jeg det? Uten orgasmer osv.

Neimen om jeg skjønner noe. ER kanskje blitt gammel, uten å vite det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel på 5. året nå. Og kan ikke tenke meg en annen tilværelse. Det har gått for lang tid, og jeg er blitt vant til alle fordelene.

Stå opp og legge meg akkurat når jeg vil.

Drikke og spise når jeg vil, hvor jeg vil, med hvem jeg vil og hvor mye jeg vil.

MIN fjernkontroll!!!

MITT bad

MITT kjøkken

MIN seng

Friheten til å gjøre akkurat det jeg vil, eller å gjøre absolutt ingenting!!

Kan være lat eller aktiv akkurat når det passer meg

Husvask og klesvask på MIN måte

:oops: hørte jeg sær..... :-?

Blir ikke lett å matche livet med en annen nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...