AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Del Skrevet 29. desember 2017 Både jeg og mannen lurer på om økonomien vår vil komme til å forandre seg i framtiden. Om det blir til det bedre eller verre, kan bare de synske fornemme.. Noen som har lyst til å prøve? Jeg er født i september 1988, i jomfruen tegn. Anonymkode: d10c2...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei, dere vil slite med gjelden deres i flere tiår fremover. Anonymkode: 316e7...80f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Del Skrevet 29. desember 2017 Det er synd å måtte si det, men det går til helvete. Huset blir tvangspantet, bilen avskiltet og mannen din blir alvorlig deprimert. Han kommer til å få et alkoholproblem mens du prøver å holde familien gående. Til slutt ender du på krisesenter etter at han har tatt litt av i sinne en kveld. Der finner du ut at du er lesbisk. Forelsker deg i en av de ansatte, men dette blir ansett som misbruk av hennes stilling og hun mister jobben. Sammen starter dere en samtaleterapigruppe. Hun er vant til høyere inntekt etter krisesenterstillingen, og underslår penger dere mottar i statlig støtte for det arbeidet. Dette gjør hun bak din rygg og du slår opp. Dere ender opp i retten hvor hun dømmes for økonomisk kriminalitet. Du dømmes som medvirkende og må betale halvannen million kroner oppå gjelden du allerede har. Du er nå oppe i 4,8 millioner i minus, arbeidsledig og bor på gjesterommet hos moren din - som for øvrig hater lesbiske. Anonymkode: 531d1...f3c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Del Skrevet 29. desember 2017 Du kommer til å måtte gå på nav Anonymkode: 7f765...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TarjaTurunen Skrevet 29. desember 2017 #5 Del Skrevet 29. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er synd å måtte si det, men det går til helvete. Huset blir tvangspantet, bilen avskiltet og mannen din blir alvorlig deprimert. Han kommer til å få et alkoholproblem mens du prøver å holde familien gående. Til slutt ender du på krisesenter etter at han har tatt litt av i sinne en kveld. Der finner du ut at du er lesbisk. Forelsker deg i en av de ansatte, men dette blir ansett som misbruk av hennes stilling og hun mister jobben. Sammen starter dere en samtaleterapigruppe. Hun er vant til høyere inntekt etter krisesenterstillingen, og underslår penger dere mottar i statlig støtte for det arbeidet. Dette gjør hun bak din rygg og du slår opp. Dere ender opp i retten hvor hun dømmes for økonomisk kriminalitet. Du dømmes som medvirkende og må betale halvannen million kroner oppå gjelden du allerede har. Du er nå oppe i 4,8 millioner i minus, arbeidsledig og bor på gjesterommet hos moren din - som for øvrig hater lesbiske. Anonymkode: 531d1...f3c Noen gang vurdert å skrive bok? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Del Skrevet 29. desember 2017 Hmm dette var merkelig.. for jeg ser det motsatte av hva alle andre gjør i denne tråden. En av dere vil arve litt penger i nær fremtid. Pass på å invester dem riktig så vil det gå godt. Dere må anskaffe en ekstra bil men ut over det blir det ikke noe store utgifter. Din partner får mer inntekt enn forventet i løpet av 2018 så alt vil gå veldig bra for dere økonomisk. Bruk fornuften. Anonymkode: 68a7a...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #7 Del Skrevet 29. desember 2017 3 minutter siden, TarjaTurunen skrev: Noen gang vurdert å skrive bok? Jeg tenkte akkurat det samme:) For dette var kreativ skrivning.. Anonymkode: d10c2...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #8 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg kan gjøre et forsåk å spå for dere. Velg først en av fargene: Anonymkode: 04021...b3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #9 Del Skrevet 29. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Både jeg og mannen lurer på om økonomien vår vil komme til å forandre seg i framtiden. Om det blir til det bedre eller verre, kan bare de synske fornemme.. Noen som har lyst til å prøve? Jeg er født i september 1988, i jomfruen tegn. Anonymkode: d10c2...87f Beklager å måtte si det, men det kommer til å gå skikkelig dårlig. Velger man å spørre trollmenn og hekser til råds fremfor å sette seg ned med kalkulatoren eller høre med en bankrådgiver er det ikke mye håp dessverre... Anonymkode: c33a4...008 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå