AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Del Skrevet 28. desember 2017 Ja? Anonymkode: 4b124...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Del Skrevet 28. desember 2017 Ok forhold, er på talefot men trør ikke ned dørene hos dem, vi er forskjellige interesser osv. På andre siden har jeg en bror som jeg har liten kontakt med, forskjellige interesser der også, dama hans som han har vært sammen med i 2 1/2 år har jeg aldri truffet, men måtte Google henne for å finne noe ut Anonymkode: bbf95...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Del Skrevet 28. desember 2017 Helt ok. Går bedre overens med en av dem, og vi møtes innimellom. Den andre bor langt unna og den tredje syns jeg ikke så mye om, så den tar ikke jeg initiativ til å møte. Anonymkode: e6413...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Del Skrevet 28. desember 2017 Anonymkode: da0f6...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Del Skrevet 28. desember 2017 Har veldig godt forhold til min svoger. Vi har samme sans for humor, deler gleden ved båtliv og har det veldig hyggelig når vi er i samme hus. Var hos dem i helligdagene nå i julen. Anonymkode: 243f3...405 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Del Skrevet 28. desember 2017 Vi har et bra forhold, prater og tøyser, finner på ting sammen. Anonymkode: bb6ee...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 28. desember 2017 #7 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg har et godt forhold med min svoger (min manns bror). Hans kone, min svigerinne, har jeg ikke noe særlig forhold til da hun virker lite interessert i å ha noe forhold med oss. Det eneste hun involverer seg i er at våre barn skal ha kontakt. I sosialt lag med oss går hun andre plasser i hjemmet eller sitter på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #8 Del Skrevet 28. desember 2017 Det er litt som å ha et ekstra søsken. Riktignok har vi en tid bodd ganske tett på hverandre og hatt mye kontakt, men vi går godt overens. I vår familie er det også slik at kjærester tas imot som en del av familien. Anonymkode: 43ea3...044 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #9 Del Skrevet 28. desember 2017 Svogeren min har jeg lite kontakt med. Han bor på et annet kontinent og er ikke spesielt snill mot søsteren min, så han kan jeg ikke fordra. Kona til broren min, er blitt en av mine nærmeste venner, og omtrent som en søster❤️ Anonymkode: f1805...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Del Skrevet 28. desember 2017 Mine svigirinnger er 11 år og 3 mnd, så jeg har mest et tante forhold til dem. Anonymkode: bb801...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #11 Del Skrevet 29. desember 2017 Har en svoger som jeg har et ok forhold til. Vi har ingen ting til felles, annet enn familie, og han er ikke så snakkesalig, men når vi først snakker er han en ok fyr. De to svigerinnene mine er veldig forskjellige. Den ene har jeg mye til felles med, men vi er veldig forskjellige personligheter og jeg hadde nok aldri hatt kontakt med henne om hun ikke var i familien. Den andre er jeg svært begeistret for. Hun er fersk i familien, men har allerede blitt en god venninne. Henne gleder jeg meg til å bli bedre kjent med. Anonymkode: 4e8e9...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #12 Del Skrevet 29. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja? Anonymkode: 4b124...9ff Overfladisk vennskap. Har prøvd å prøvd å få et nærere forhold, men vi er veldig forskjellige. Svigerinne ble sammen med svoger for 6 mnd siden, har prøvd på et godt vennskap der og, men klarer ikke komme innpå nok til å forstå meg på vedkommende. Veldig ulik humor og ulike interesser gjør forholdet overfladisk. Ingen krangel eller noe da. Anonymkode: 10c7f...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 29. desember 2017 #13 Del Skrevet 29. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine svigirinnger er 11 år og 3 mnd, så jeg har mest et tante forhold til dem. Anonymkode: bb801...60f Hæ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 29. desember 2017 #14 Del Skrevet 29. desember 2017 Svoger dvs mannen til søsteren min : Svigerinne dvs søster til mannen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #15 Del Skrevet 29. desember 2017 Svigerinne 1 er super, nr 2 grusom. Anonymkode: 7b412...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #16 Del Skrevet 29. desember 2017 Har en svoger og vi er veldig gode venner, som søsken:) Anonymkode: 6efbe...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #17 Del Skrevet 29. desember 2017 Svigerinne 1: Som en søster. Vi er veldig like. Svigerinne 2 og 3: Godt forhold, men de er såpass mye eldre at det ikke blir så mye kontakt i hverdagen. Svigerinne 4: Vanskelig. Hun er sur og bitter og veldig utilregnelig så henne treffer jeg kun når jeg må. Anonymkode: 82ddb...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå