Gå til innhold

Alene med datteren min på 3.5 år til nyttår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville dere funnet på? Hun legger seg jo til vanlig tid. Jeg kjenner veldig få med barn fra før og de vennene jeg har er barnløse. Foreldrene mine bor 4 timer unna og jeg har jobb mandag ettermiddag. Vil lage en koselig dag for jenta mi. 

Anonymkode: 3fa38...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Ville tilbrakt mye tid ute. Aking, kanskje kakao etterpå. Kanskje hun vil prøve å stå på ski? På kvelden kan dere jo finne en film å se på, eller et spill og spille. Eller best av alt: la henne bestemme!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Nyttårsaften er ikke en festdag når man har små barn. Vi gjør noe hyggelig med dem på dagen, lager god middag og koser oss. Garantert ingen som er våkne til midnatt etter som barna våkner tidlig om morgenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feira nyttår «alene» med datteren på fire en gang mannen måtte på jobb.

Vi pynta oss. Spiste pølse med brød som er favorittmaten hennes, mener vi hadde lollipop til dessert. Gikk ut med stjerneskudd og lurer på om vi fyrte opp en sånn lydløs lysfontene. Så inn igjen med Barnefilm og snop, rett og slett sofakos til det var sengetid. Storkosa oss begge to. 

Anonymkode: f9bfa...833

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg feira nyttår «alene» med datteren på fire en gang mannen måtte på jobb.

Vi pynta oss. Spiste pølse med brød som er favorittmaten hennes, mener vi hadde lollipop til dessert. Gikk ut med stjerneskudd og lurer på om vi fyrte opp en sånn lydløs lysfontene. Så inn igjen med Barnefilm og snop, rett og slett sofakos til det var sengetid. Storkosa oss begge to. 

Anonymkode: f9bfa...833

Dette hørtes helt herlig ut :ninuskapus: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...