AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Del Skrevet 28. desember 2017 Hva ville dere funnet på? Hun legger seg jo til vanlig tid. Jeg kjenner veldig få med barn fra før og de vennene jeg har er barnløse. Foreldrene mine bor 4 timer unna og jeg har jobb mandag ettermiddag. Vil lage en koselig dag for jenta mi. Anonymkode: 3fa38...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 28. desember 2017 #2 Del Skrevet 28. desember 2017 Tja. Ville tilbrakt mye tid ute. Aking, kanskje kakao etterpå. Kanskje hun vil prøve å stå på ski? På kvelden kan dere jo finne en film å se på, eller et spill og spille. Eller best av alt: la henne bestemme! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 28. desember 2017 #3 Del Skrevet 28. desember 2017 Nyttårsaften er ikke en festdag når man har små barn. Vi gjør noe hyggelig med dem på dagen, lager god middag og koser oss. Garantert ingen som er våkne til midnatt etter som barna våkner tidlig om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg feira nyttår «alene» med datteren på fire en gang mannen måtte på jobb. Vi pynta oss. Spiste pølse med brød som er favorittmaten hennes, mener vi hadde lollipop til dessert. Gikk ut med stjerneskudd og lurer på om vi fyrte opp en sånn lydløs lysfontene. Så inn igjen med Barnefilm og snop, rett og slett sofakos til det var sengetid. Storkosa oss begge to. Anonymkode: f9bfa...833 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 29. desember 2017 #5 Del Skrevet 29. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg feira nyttår «alene» med datteren på fire en gang mannen måtte på jobb. Vi pynta oss. Spiste pølse med brød som er favorittmaten hennes, mener vi hadde lollipop til dessert. Gikk ut med stjerneskudd og lurer på om vi fyrte opp en sånn lydløs lysfontene. Så inn igjen med Barnefilm og snop, rett og slett sofakos til det var sengetid. Storkosa oss begge to. Anonymkode: f9bfa...833 Dette hørtes helt herlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå