Gå til innhold

Ble kalt stygg hore på jobb :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:fnise: Sorry at jeg ler TS, men for en jævla taper. Altså den hendelsen i kantina var sånt gutter gjorde på ungdomsskolen:P Regner med dere er langt forbi det stadiet i livet. Du kan trøste deg med det at han vet det utmerket godt selv også at han er en taper, og at han desperat prøver å holde ansikt for kompisene sine etter at han ble avvist. Som mest sannsynlig jatter med fordi de er minst like store tapere.

Om du snakker med verneombudet, så kan det i første omgang bli ord mot ord, men dersom det kommer inn flere slike saker mot samme fyr fra ulike personer, uavhengig av hverandre, så kan han begynne å få problemer. Men du kan også ydmyke ham i plenum om han prøver seg igjen.

Anonymkode: 51039...58b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaha ja, du har til og med blitt slått ned av menn mange ganger? Du har en livlig fantasi og jeg tviler ikke på at du selv tror at disse tingene skjedde. Hvis du mot enhver formodning ikke er et troll, så håper jeg virkelig at du oppsøker hjelp. Det kan ikke være sunt å leve i en slik fantasiverden.

Anonymkode: df37d...eb8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaha ja, du har til og med blitt slått ned av menn mange ganger? Du har en livlig fantasi og jeg tviler ikke på at du selv tror at disse tingene skjedde. Hvis du mot enhver formodning ikke er et troll, så håper jeg virkelig at du oppsøker hjelp. Det kan ikke være sunt å leve i en slik fantasiverden.

Anonymkode: df37d...eb8

Ja, det har jeg. Skal jeg sende deg anmeldelsene som ble gjort hos politiet? Vil du se bilder av blåmerker etc? Skal jeg sende deg begrunnelsen for voldsoffer-erstatning? Vil du ha tlf-nr til vitner som har sett at jeg ble overfalt? Bare det at du våger å skrive troll sier noe om deg. Anbefaler at DU søker hjelp jeg. Du mangler totalt empati. 

Anyways, jeg har ikke lest alle svarene her, men tenkte bare gi en oppdatering. I dag skulle jeg og en kollega forberede en presentasjon og på vei til møterommet gikk jeg forbi han som har vært slem. I forbifarten ropet han "Æsj hore" etter meg. Som vanlig visste jeg ikke hva jeg skulle si, men kollegaen min ble forbanna og sa til han "Kan du gjenta det?" Og spurte også hva som var galt med han siden han snakket sånn til meg. Han fyren begynte bare å le og gikk.. Jeg begynte å gråte og kollegaen min ble med inn til HR. Jeg fikk forklart hva som hadde skjedd og kollegaen min var med som et slags vitne. De skal lage en rapport og kontakte han fyren, men vet ikke konkret hva som skjer med han. 

Ser at flere skrev at jeg burde ta opp med mobil når han fyren begynner å slenge dritt. Men jeg blir liksom helt frosset fast og klarer ikke røre meg. Så selv om det var ubehagelig i dag så er jeg glad for at kollegaen min tok tak. 

Dere som ikke tror på meg, neivel, men fakta er at det skjedde. Hvorfor jeg har vært offer gjentatte ganger vet jeg ikke. 

Nå håper jeg å få fred fra mer drama og slemme menn framover. Skal sies at han som hjalp meg i dag var mann og han er jeg evig takknemlig. Jeg hater ikke norske menn, jeg har derimot ganske sterk angst for dem. Vet det fins mange snille og, det merket jeg absolutt i dag. 

TS

Anonymkode: 996c4...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette innenfor Markets-miljø (aksjemegling, investment banking ol)? Kan ikke forestille meg denne atferden på kredittsiden el cash management feks (har mange års bankerfaring). Trodde slik kultur var på vei ut også innen Markets, men kollegaen din er tydeligvis en dinosaur som dessverre har makt overfor kolleger som bare pisser han oppetter ryggen. Men skulle tro det ikke var toleranse for dette lenger og jeg tror dubhar en sterk sak. 

Men - dette må du ta til HR, verneombud, tillitsvalgt el lederen din. Også for andres skyld, du er neppe den eneste som utsettes for mobbing og trakassering og kan hende det er flere varsler om ham, og ditt vil da støtte oppunder caset.

Anonymkode: 8178c...c98

Det er innen investment banking (jeg jobber i en helt annen avdeling). Jeg jobber ellers med MANGE greie folk altså, dette er første gang jeg har opplevd noe sånt på jobb. Ble angrepet en gang på vei hjem fra jobb, men haan jobbet nok ikke i banken, var nok bare psykisk syk også var jeg dsv i nærheten. Men er det vanlig oppførsel av menn i finansbransjen sånn generelt? For jeg har seriøst aldri opplevd dette før.. er et supert miljø i denne banken ellers. 

TS

Anonymkode: 996c4...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det en personal i bedriften som på ingen måter er en del av visjonen. Det er en svært begredelig bedriftskultur du er blitt vitne til. Men uansett dette er ledelsen i bedriftens ansvar, her har du ikke annet enn å ta det opp med ledelsen slik at de ordene du fikk i din vei, kommer i retur til personalet som kom med direkte ekle ord. Hvis ledelsen er voksen så gir dem sin egen personal en kraftig lærepenge med straff for udugelig måte å opptre ovenfor sine egne med kollegaer. 

Her kan du sykemelde deg, gjøre opp din mening slik at du finner deg selv igjen, og er klar til å gå til kampen. Men ditt fokus er selvsagt på arbeidsoppgaver, men her har du fått ytre forstyrrelser som har påvirket din arbeidshverdag. 

Anonymkode: ef315...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...