AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #21 Del Skrevet 28. desember 2017 3 minutter siden, isw said: Jeg synes forsåvidt dette er ille og dårlig oppførsel. Ingenting forsvarer det. Men hvorfor er folk i 2017 så veldig lett krenket? Er det noe å ta sånn på vei for at en eller annen random idiot kaller deg stygg? Lar du det virkelig gå inn på deg? Siden du har hatt det vondt i lange tider, som du skriver. Mitt urealistiske ønske for 2018 er at folk får hardere hud. Ellers tror jeg dette landet går strake veien i dass. Ser for meg at vi kommer til år 2025 og alle anmelder hverandre for å se på hverandre, hvis utviklingen fortsetter. Skivebom. Folk er lettkrenket ved at de feks føler seg krenket av en SMS fra AP på valgdagen. Men å føle seg krenket for å bli kalt en rekke skjellsord, attpåtil på jobb og av edru mennesker, er IKKE å være lettkrenket. Det er IKKE ønskelig med et samfunn der dette er atferd man skal tåle; det blir et hardt og destruktivt samfunn. ts, ta dette til verneombud. Du kan ikke ha bedre timing. Man må ikke ha hondfsste bevis for å ta det opp. Og hvem vet; kanskje noen av hans kolleger bekrefter historien el det var andre vitner. Jeg tipper du ikke er den eneste som kjenner til denne mannens atferd som er totalt uakseptabel og ikke har noe på en arbeidsplass å gjøre (ro heller andre steder). Anonymkode: 8178c...c98 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #22 Del Skrevet 28. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: kos deg i fengsel Anonymkode: 21c30...cf0 Ikke så lett å anmelde når den som fornærmer kona mi har endt opp i en blodpøl utenfor allfarvei, eller hva? Anonymkode: ff592...f43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #23 Del Skrevet 28. desember 2017 Hvorfor griner du for dette? Herlighet kvinne, grow some tits og bli eitrende forbanna i stedet. Si til han at du synes det er dumt han takler å bli avvist så dårlig kjempehøyt i kantina og om han sier et eneste stygt ord til deg igjen kommer du til å ta dette videre med sjefen og vurdere anmeldelse. Så kaller du han en "jævla forvokst skitunge. Jeg skulle ha rista deg til du greide å oppføre deg" og så tramper du ut derifra. Anonymkode: 6235c...3df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 28. desember 2017 #24 Del Skrevet 28. desember 2017 Da sier du bare «det var ikke den tonen du hadde sist vi snakket. Du hadde aldri sjanse på meg uansett», høyt mens kollegene hans hører. Problem solved. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 28. desember 2017 #25 Del Skrevet 28. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var det beste spørsmålet. Syns det er helt rart at så mange skulle sitte og le av at en sier noe stygt til en kollega, kan vel ikke være normalt, oppegående folk som gjør og sier sånt? Anonymkode: 95a12...2fd Akkurat det tenkte jeg også, derrav spørsmålet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 28. desember 2017 #26 Del Skrevet 28. desember 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: 6 menn som sitter på et bord og slenger dritt. Det er mer enn bare noen få. I tillegg til at jeg har blitt slått ned mange ganger av norske menn på byen og på vei hjem fra jobb fordi jeg er så stygg og fortjener å dø. Syns du det er akseptabelt? Har fått voldsoffererstatning også, etter å ha blitt slått ned på jobb. Anonymkode: 996c4...786 Herregud, hvor jobber du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 28. desember 2017 #27 Del Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor griner du for dette? Herlighet kvinne, grow some tits og bli eitrende forbanna i stedet. Si til han at du synes det er dumt han takler å bli avvist så dårlig kjempehøyt i kantina og om han sier et eneste stygt ord til deg igjen kommer du til å ta dette videre med sjefen og vurdere anmeldelse. Så kaller du han en "jævla forvokst skitunge. Jeg skulle ha rista deg til du greide å oppføre deg" og så tramper du ut derifra. Anonymkode: 6235c...3df Hvorfor hun griner for dette? Seriøst? Dette er jo sykt, og absolutt ikke noe man skal finne seg i, dette er trakassering og ulovlig. Skjønner ikke at det er mulig en gang, hvordan kan disse menneskene ha en jobb? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøyahjerte Skrevet 28. desember 2017 #28 Del Skrevet 28. desember 2017 Slike menn fortjener å bli behandlet som små guttunger. De har mindreverdighetskomplekser og har ikke utviklet sin EQ siden spebarnsstadiet. De veier opp sitt ego og emosjonelle handicap ved å behandle andre mennesker som dritt. Vi må slutte å gi de følelsen av makt da det gir egoet næring. De bør stakkarsligjøres og få høre at deres atferd oppfattes svært lite maskulin og mandig, og at de bør arbeide med sin integritet og ta noen kurs innen dannelse og normal folkeskikk. Undrer hvem som har oppdratt slike klyser... Menn som er trygge på seg selv og sin maskulinitet beskytter og verner om de som er fysisk svakere og mindre enn seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #29 Del Skrevet 28. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: 6 menn som sitter på et bord og slenger dritt. Det er mer enn bare noen få. I tillegg til at jeg har blitt slått ned mange ganger av norske menn på byen og på vei hjem fra jobb fordi jeg er så stygg og fortjener å dø. Syns du det er akseptabelt? Har fått voldsoffererstatning også, etter å ha blitt slått ned på jobb. Anonymkode: 996c4...786 Slått ned mange ganger på byen. På vei hjem fra jobb. Og på jobben. Fordi du er stygg. Du har fått voldsoppfererstatning. Og nå mange på jobben. Nå sier jeg ikke at du snakker usant. Men det er mange som er stygge. Det virker som det mangler et stort hull i historien. Anonymkode: 2a99c...3ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #30 Del Skrevet 28. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det er faktisk en ganske stor bank. Tro det eller ei, men dette er menn i høye stillinger innen finans som forvalter millioner hver eneste dag. Anonymkode: 996c4...786 Er dette innenfor Markets-miljø (aksjemegling, investment banking ol)? Kan ikke forestille meg denne atferden på kredittsiden el cash management feks (har mange års bankerfaring). Trodde slik kultur var på vei ut også innen Markets, men kollegaen din er tydeligvis en dinosaur som dessverre har makt overfor kolleger som bare pisser han oppetter ryggen. Men skulle tro det ikke var toleranse for dette lenger og jeg tror dubhar en sterk sak. Men - dette må du ta til HR, verneombud, tillitsvalgt el lederen din. Også for andres skyld, du er neppe den eneste som utsettes for mobbing og trakassering og kan hende det er flere varsler om ham, og ditt vil da støtte oppunder caset. Anonymkode: 8178c...c98 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #31 Del Skrevet 28. desember 2017 10 minutter siden, KillerKitty skrev: Hvorfor hun griner for dette? Seriøst? Dette er jo sykt, og absolutt ikke noe man skal finne seg i, dette er trakassering og ulovlig. Skjønner ikke at det er mulig en gang, hvordan kan disse menneskene ha en jobb? Ja helt seriøst. Det er ikke noe å grine over, men noe å bli forbanna over. Fortjener disse mennene at TS sitter hjemme og i det hele tatt ofrer disse mennene en tanke? Mener du de fortjener det? Seriøst? Anonymkode: 6235c...3df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest steinbukk79 Skrevet 28. desember 2017 #32 Del Skrevet 28. desember 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen år siden var jeg på julebord og en kollega (ikke fra min avdeling men samme firma) tok meg på låret og sa han hadde lyst å ta meg hardt. Jeg sa at jeg ikke var interessert, og da begynte han plutselig å kalle meg masse stygge ting. I går var jeg i kantina og der var han gitt, med kolleger. Da sa han høyt da jeg gikk forbi: hun der er så sykt schtøgg og fæl. Og kollegene sa alle sammen "Enig" mens de holdt på å le seg ihjel. Jeg har grått og grått etter dette. Er utrolig langt nede.. Jeg vet at dette er en mann som ikke tåler et nei i ekte #metoo-ånd, men jeg er så deprimert. Jeg fikk IGJEN høre at jeg er stygg og søppel og er så lei av det. Hvorfor er norske menn så slemme? Anonymkode: 996c4...786 Dette er så lavmål oppførsel fra en voksen mann om han er full eller edru, makan til oppførsel Jeg er ikke noe tilhenger av vold, men med slike uttalelser fortjener han en på trynet Før eller siden vil han få seg en.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #33 Del Skrevet 28. desember 2017 Er du hun som opplever at vilt fremmede menn går etter deg på gaten for å fortelle deg hvor stygg du er, og/eller slår deg ned? Anonymkode: 5b560...460 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #34 Del Skrevet 28. desember 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slått ned mange ganger på byen. På vei hjem fra jobb. Og på jobben. Fordi du er stygg. Du har fått voldsoppfererstatning. Og nå mange på jobben. Nå sier jeg ikke at du snakker usant. Men det er mange som er stygge. Det virker som det mangler et stort hull i historien. Anonymkode: 2a99c...3ff Jeg har og blitt slått ned uprovosert, dog det var av en utlending. Det kan skje. Anonymkode: 69a29...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 28. desember 2017 #35 Del Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: For noen år siden var jeg på julebord og en kollega (ikke fra min avdeling men samme firma) tok meg på låret og sa han hadde lyst å ta meg hardt. Jeg sa at jeg ikke var interessert, og da begynte han plutselig å kalle meg masse stygge ting. I går var jeg i kantina og der var han gitt, med kolleger. Da sa han høyt da jeg gikk forbi: hun der er så sykt schtøgg og fæl. Og kollegene sa alle sammen "Enig" mens de holdt på å le seg ihjel. Jeg har grått og grått etter dette. Er utrolig langt nede.. Jeg vet at dette er en mann som ikke tåler et nei i ekte #metoo-ånd, men jeg er så deprimert. Jeg fikk IGJEN høre at jeg er stygg og søppel og er så lei av det. Hvorfor er norske menn så slemme? Anonymkode: 996c4...786 Er det noe som gjentar seg, ta det opp på mobil. Ha den i hånden eller gjem den under bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 28. desember 2017 #36 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sorry jeg skrev feil. I går sa han bare jeg var stygg, men for noen uker siden ropte han hore da han gikk forbi meg på jobb. Har skjedd før også. Mange av dere skjønner kanskje ikke hvorfor jeg blir så lei meg men når jeg har hørt så mange ganger at jeg er stygg og har blitt slått ned flere ganger så er det vel en reaksjon da. Mannfolka på jobben sier de ikke hadde brydd seg om noen snakket sånn til de. Jeg skulle ønske jeg hadde den mentale styrken til dere menn altså. Irriterer meg også at han syns denne oppførselen er akseptabel. Anonymkode: 996c4...786 Da går du bort til han med mobilen på lydopptak og sier at du ikke liker at han kaller deg stygg, fæl, søppel og hore, eller skriv en melding til han hvis du ikke greier det ansikt til ansikt. Det vil sikre deg bevis hvis han svarer frekt tilbake. Endret 28. desember 2017 av himmeloghav 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestinnom Skrevet 29. desember 2017 #37 Del Skrevet 29. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen år siden var jeg på julebord og en kollega (ikke fra min avdeling men samme firma) tok meg på låret og sa han hadde lyst å ta meg hardt. Jeg sa at jeg ikke var interessert, og da begynte han plutselig å kalle meg masse stygge ting. I går var jeg i kantina og der var han gitt, med kolleger. Da sa han høyt da jeg gikk forbi: hun der er så sykt schtøgg og fæl. Og kollegene sa alle sammen "Enig" mens de holdt på å le seg ihjel. Jeg har grått og grått etter dette. Er utrolig langt nede.. Jeg vet at dette er en mann som ikke tåler et nei i ekte #metoo-ånd, men jeg er så deprimert. Jeg fikk IGJEN høre at jeg er stygg og søppel og er så lei av det. Hvorfor er norske menn så slemme? Anonymkode: 996c4...786 13-åringer i kantinen på Dum, dummere, dummest AS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #38 Del Skrevet 29. desember 2017 Han poengterte nok bare fakta. Ingenting å begynne å syte #metoo for. Kvinner må slutte å bli så lettkrenka. Anonymkode: 2bbc4...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 29. desember 2017 #39 Del Skrevet 29. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja helt seriøst. Det er ikke noe å grine over, men noe å bli forbanna over. Fortjener disse mennene at TS sitter hjemme og i det hele tatt ofrer disse mennene en tanke? Mener du de fortjener det? Seriøst? Anonymkode: 6235c...3df Jeg vet ikke hva jeg mener, for jeg kan ikke fatte og begripe at dette kan skje en gang. Men de virker jo ikke helt stabile, så nei - jeg ville ikke tatt den kampen der alene, gud vet hva som skjer da. I enkelte tilfeller er det faktisk helt innafor å forlate situasjonen og finne seg en ny jobb, og dette må da være en slags intern arbeidsplass via nav eller noe? Friske mennesker oppfører seg ikke sånn vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 29. desember 2017 #40 Del Skrevet 29. desember 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen år siden var jeg på julebord og en kollega (ikke fra min avdeling men samme firma) tok meg på låret og sa han hadde lyst å ta meg hardt. Jeg sa at jeg ikke var interessert, og da begynte han plutselig å kalle meg masse stygge ting. I går var jeg i kantina og der var han gitt, med kolleger. Da sa han høyt da jeg gikk forbi: hun der er så sykt schtøgg og fæl. Og kollegene sa alle sammen "Enig" mens de holdt på å le seg ihjel. Jeg har grått og grått etter dette. Er utrolig langt nede.. Jeg vet at dette er en mann som ikke tåler et nei i ekte #metoo-ånd, men jeg er så deprimert. Jeg fikk IGJEN høre at jeg er stygg og søppel og er så lei av det. Hvorfor er norske menn så slemme? Anonymkode: 996c4...786 Om en kollega hadde snakket sånn til meg hadde jeg gått rett til sjefen. Totalt uakseptabel oppførsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå