AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Del Skrevet 28. desember 2017 For noen år siden var jeg på julebord og en kollega (ikke fra min avdeling men samme firma) tok meg på låret og sa han hadde lyst å ta meg hardt. Jeg sa at jeg ikke var interessert, og da begynte han plutselig å kalle meg masse stygge ting. I går var jeg i kantina og der var han gitt, med kolleger. Da sa han høyt da jeg gikk forbi: hun der er så sykt schtøgg og fæl. Og kollegene sa alle sammen "Enig" mens de holdt på å le seg ihjel. Jeg har grått og grått etter dette. Er utrolig langt nede.. Jeg vet at dette er en mann som ikke tåler et nei i ekte #metoo-ånd, men jeg er så deprimert. Jeg fikk IGJEN høre at jeg er stygg og søppel og er så lei av det. Hvorfor er norske menn så slemme? Anonymkode: 996c4...786 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 28. desember 2017 #2 Del Skrevet 28. desember 2017 Fryktelig lei opplevelse, men jeg blir irritert når du skriver norske menn som om alle var slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. desember 2017 #3 Del Skrevet 28. desember 2017 Alle norske menn er ikke slik, det er et fåtall. Men trist og fælt det du har opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Del Skrevet 28. desember 2017 Da går du rett og slett til personalsak for trakassering. Ta med en lydopptaker og provoser frem at de gjør det igjen. Det er tøft å stå i, men verdt det hvis du får dokumentert det på et lydopptak. Hadde det vært kona mi som hadde blitt utsatt for slike kommentarer, så hadde jeg slått disse kollegaene helseløs, en etter en. Anonymkode: ff592...f43 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Del Skrevet 28. desember 2017 troll Anonymkode: 21c30...cf0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Del Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da går du rett og slett til personalsak for trakassering. Ta med en lydopptaker og provoser frem at de gjør det igjen. Det er tøft å stå i, men verdt det hvis du får dokumentert det på et lydopptak. Hadde det vært kona mi som hadde blitt utsatt for slike kommentarer, så hadde jeg slått disse kollegaene helseløs, en etter en. Anonymkode: ff592...f43 kos deg i fengsel Anonymkode: 21c30...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Del Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: troll Anonymkode: 21c30...cf0 Det er slike som deg som er en del av problemet som har ført til metoo-kampanjen. Håper virkelig ikke du er leder. Anonymkode: 7c098...dbd 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #8 Del Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da går du rett og slett til personalsak for trakassering. Ta med en lydopptaker og provoser frem at de gjør det igjen. Det er tøft å stå i, men verdt det hvis du får dokumentert det på et lydopptak. Hadde det vært kona mi som hadde blitt utsatt for slike kommentarer, så hadde jeg slått disse kollegaene helseløs, en etter en. Anonymkode: ff592...f43 Blir ikke det en sånn he said/she-said-sak? Han fyren som er verst er veldig drøy i kjeften og jeg har fått ganske ille angst pga dette. Kollegene hans var like ille.. Men ja, hvis han fortsetter så får jeg gå til HR og si fra. Jeg skjønner ikke hvorfor menn er så slemme mot meg.. eneste jeg gjorde den gangen var å si nei til å ligge med han. Hva er det han vil oppnå med denne oppførselen? Mannen er rundt 59 år. Jeg hater han så mye. Har mye hevn-tanker og har lyst å skade han. Ikke at jeg tør altså. Anonymkode: 996c4...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #9 Del Skrevet 28. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da går du rett og slett til personalsak for trakassering. Ta med en lydopptaker og provoser frem at de gjør det igjen. Det er tøft å stå i, men verdt det hvis du får dokumentert det på et lydopptak. Hadde det vært kona mi som hadde blitt utsatt for slike kommentarer, så hadde jeg slått disse kollegaene helseløs, en etter en. Anonymkode: ff592...f43 provoser frem? Da er det lydopptaket til ingen nytte Anonymkode: 2a99c...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Del Skrevet 28. desember 2017 5 minutter siden, chisandra skrev: Fryktelig lei opplevelse, men jeg blir irritert når du skriver norske menn som om alle var slik. 6 menn som sitter på et bord og slenger dritt. Det er mer enn bare noen få. I tillegg til at jeg har blitt slått ned mange ganger av norske menn på byen og på vei hjem fra jobb fordi jeg er så stygg og fortjener å dø. Syns du det er akseptabelt? Har fått voldsoffererstatning også, etter å ha blitt slått ned på jobb. Anonymkode: 996c4...786 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Del Skrevet 28. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen år siden var jeg på julebord og en kollega (ikke fra min avdeling men samme firma) tok meg på låret og sa han hadde lyst å ta meg hardt. Jeg sa at jeg ikke var interessert, og da begynte han plutselig å kalle meg masse stygge ting. I går var jeg i kantina og der var han gitt, med kolleger. Da sa han høyt da jeg gikk forbi: hun der er så sykt schtøgg og fæl. Og kollegene sa alle sammen "Enig" mens de holdt på å le seg ihjel. Jeg har grått og grått etter dette. Er utrolig langt nede.. Jeg vet at dette er en mann som ikke tåler et nei i ekte #metoo-ånd, men jeg er så deprimert. Jeg fikk IGJEN høre at jeg er stygg og søppel og er så lei av det. Hvorfor er norske menn så slemme? Anonymkode: 996c4...786 Hvor står det hore her? Sto at ordet ble brukt i tråd tittel men jeg ser ikke hore i HI. Anonymkode: 2a99c...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 28. desember 2017 #12 Del Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 6 menn som sitter på et bord og slenger dritt. Det er mer enn bare noen få. I tillegg til at jeg har blitt slått ned mange ganger av norske menn på byen og på vei hjem fra jobb fordi jeg er så stygg og fortjener å dø. Syns du det er akseptabelt? Har fått voldsoffererstatning også, etter å ha blitt slått ned på jobb. Anonymkode: 996c4...786 Likevel, de fleste menn jeg har kjent gjennom livet har vært flotte, gode menn. Så jeg står ved det jeg skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 28. desember 2017 #13 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg synes forsåvidt dette er ille og dårlig oppførsel. Ingenting forsvarer det. Men hvorfor er folk i 2017 så veldig lett krenket? Er det noe å ta sånn på vei for at en eller annen random idiot kaller deg stygg? Lar du det virkelig gå inn på deg? Siden du har hatt det vondt i lange tider, som du skriver. Mitt urealistiske ønske for 2018 er at folk får hardere hud. Ellers tror jeg dette landet går strake veien i dass. Ser for meg at vi kommer til år 2025 og alle anmelder hverandre for å se på hverandre, hvis utviklingen fortsetter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 28. desember 2017 #14 Del Skrevet 28. desember 2017 Hm, seks stk til og med.. Jobber du i verna bedrift eller no sånt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 28. desember 2017 #15 Del Skrevet 28. desember 2017 Hva slags arbeidsplass jobber du på? At voksne menn sitter og ler av at en sier hun er stygg... Jeg kjenner ingen mennesker som hadde oppført seg slik. Dette er mobbing på arbeidsplassen og jeg synes du skal kontakte tillitsvalgte og eller sjefen din for dette er ikke ok. Virkelige trist å lese at du har opplevd dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #16 Del Skrevet 28. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: provoser frem? Da er det lydopptaket til ingen nytte Anonymkode: 2a99c...3ff Man trenger ikke nødvendigvis å lande noe som er juridisk holdbart i en rettssak, det holder lenge å ha noe å vise til verneombud eller lignende . At de hører det som blir sagt rett ut er uansett et mye sterkere bevis enn at offeret kun fremmer en påstand om at noe nedsettende har blitt sagt om seg. Dessuten skal det vel egentlig ikke så mye provokasjon til, hvis de sier slik bare TS passerer dem i kantina. Anonymkode: ff592...f43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #17 Del Skrevet 28. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det hore her? Sto at ordet ble brukt i tråd tittel men jeg ser ikke hore i HI. Anonymkode: 2a99c...3ff Sorry jeg skrev feil. I går sa han bare jeg var stygg, men for noen uker siden ropte han hore da han gikk forbi meg på jobb. Har skjedd før også. Mange av dere skjønner kanskje ikke hvorfor jeg blir så lei meg men når jeg har hørt så mange ganger at jeg er stygg og har blitt slått ned flere ganger så er det vel en reaksjon da. Mannfolka på jobben sier de ikke hadde brydd seg om noen snakket sånn til de. Jeg skulle ønske jeg hadde den mentale styrken til dere menn altså. Irriterer meg også at han syns denne oppførselen er akseptabel. Anonymkode: 996c4...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #18 Del Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, bettsa skrev: Hva slags arbeidsplass jobber du på? At voksne menn sitter og ler av at en sier hun er stygg... Jeg kjenner ingen mennesker som hadde oppført seg slik. Dette er mobbing på arbeidsplassen og jeg synes du skal kontakte tillitsvalgte og eller sjefen din for dette er ikke ok. Virkelige trist å lese at du har opplevd dette. Det er faktisk en ganske stor bank. Tro det eller ei, men dette er menn i høye stillinger innen finans som forvalter millioner hver eneste dag. Anonymkode: 996c4...786 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #19 Del Skrevet 28. desember 2017 5 minutter siden, Forundret.. skrev: Hm, seks stk til og med.. Jobber du i verna bedrift eller no sånt? Dette var det beste spørsmålet. Syns det er helt rart at så mange skulle sitte og le av at en sier noe stygt til en kollega, kan vel ikke være normalt, oppegående folk som gjør og sier sånt? Anonymkode: 95a12...2fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #20 Del Skrevet 28. desember 2017 8 minutter siden, isw skrev: Jeg synes forsåvidt dette er ille og dårlig oppførsel. Ingenting forsvarer det. Men hvorfor er folk i 2017 så veldig lett krenket? Er det noe å ta sånn på vei for at en eller annen random idiot kaller deg stygg? Lar du det virkelig gå inn på deg? Siden du har hatt det vondt i lange tider, som du skriver. Mitt urealistiske ønske for 2018 er at folk får hardere hud. Ellers tror jeg dette landet går strake veien i dass. Ser for meg at vi kommer til år 2025 og alle anmelder hverandre for å se på hverandre, hvis utviklingen fortsetter. Tro meg, det er ingenting jeg ønsker meg mer enn at jeg slutter å bry meg sånn om hva andre sier. Men jeg blir helt stille og vet ikke hva jeg skal si, er som om jeg fryser til. Hva hadde du sagt da? Anonymkode: 996c4...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå