Gå til innhold

Skorpion91s prøverdagbok


Skorpion91

Anbefalte innlegg

1 time siden, Skorpion91 skrev:

Da burde jeg få en positiv test de nærmeste dagene da. Blir spennende å se om noe endrer seg i appen hvis jeg klarer å få det. Klarte å ødelegge 3 tester i dag morres, da ga  jeg bare opp 😂. Forstår ikkje hva jeg gjør galt! Den første var der tidlig at ble for våt da det kom rosa inn i, i mangel av bedre ord, skjermen med en gang. Men de to andre virket greie helt til jeg sjekket etter noen minutter, d var de også begynt å bli rosa i skjermen. Var skikkelig forsiktig med at de ikkje skulle bli for våte, men tydeligvis gjorde jeg noe feil... noen som har noe tips?

Hmmm, så rart?? Jeg ødela et par ved å ta i midt i urinstrålen, men når jeg testet på morgenen begynte jeg å tisse i en plastkopp. Kjøpte bare engangs på butikken. For da kunne jeg dobbeltsjekke med flere tester om jeg fikk antydning til positiv :tommel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, plastfolien skrev:

Hmmm, så rart?? Jeg ødela et par ved å ta i midt i urinstrålen, men når jeg testet på morgenen begynte jeg å tisse i en plastkopp. Kjøpte bare engangs på butikken. For da kunne jeg dobbeltsjekke med flere tester om jeg fikk antydning til positiv :tommel: 

Jeg får håpe det går bedre i morgen tidlig. Litt kjedelig hvis det var i dag den ville blitt positiv, men krysser fingrene for at det ikke var det 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skorpion91 skrev:

Var det jeg gjorde, hadde ikke trodd selve testingen skulle være vanskelig 😂

😂

Hmm, så rart. Mulig du holdt den for lenge nedi da? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudene vet hva jeg gjorde feil i går, men i dag klarte jeg i hvertfall å få det til :). Ble negativ test i dag. Hadde jo egentlig ikke forventet noe annet, men det blir noen spennende dager fremover da appen mener jeg skal ha EL på fredag. Burde vel få positiv test de nærmeste dagene da.

Positiv test eller ei, vi legger inn en del aksjer uansett. Har ikke troen på at det skal gå i PP1, men vi kan jo være heldige.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble negativ test i dag også, blir spennende å se i morgen tidlig. Burde få positiv nå snart... I følge appen skal jeg ha EL i dag. Vi droppet å reise på hytta i helgen bare for å kunne legge inn aksjer. Føler meg nesten litt gal 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, plastfolien skrev:

Hvordan har el-testingen gått? :alice:

Negativt hele helgen. Begynner å bli skikkelig lei av å tisse i ett glass å få negative tester :dry:. Tenker jeg kommer til å fortsette å teste frem til tirsdag, onsdag eller evt positiv test. Har ikke troen på at jeg kommer til å få noen positiv test... 

Ellers har helgen vert skikkelig drit, har jobbet hele helgen. I går var jeg så sliten at jeg telte ned til klokken ble 10 så jeg kunne legge meg. 😂 Får håpe neste uke blir bedre enn helgen har vært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med EL-testingen, skjønner at det er frustrerende. EL er nok bare litt forsinka. 

Jeg ønsker deg en fin ny uke! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, skjønner det er kjedelig og frustrerende med negative el-tester, spesielt kombinert med jobbhelg. Krysser fingrene for at du får en positiv el-test snart :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord :)

Går fortsatt i negative tester her, vet egentlig ikke hvor lenge jeg skal teste. Bestilte masse nye tester i går. Pluss termometer, så nå blir det begge deler. Men vi er egentlig veldig innstilt begge her om at der nok ikke skjer denne PP.  

Er ikke veldig spennende å skrive dagbok når der bare er negative tester og ingen symptomer på noen ting 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbøkene tar seg litt opp når det blir mer spennende ting å skrive om, men det er nå uansett koselig å lese oppdateringer fra deg! :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, lille_frosk skrev:

Dagbøkene tar seg litt opp når det blir mer spennende ting å skrive om, men det er nå uansett koselig å lese oppdateringer fra deg! :blomst: 

Så koselig at du setter pris på oppdateringer :)

 

Her er det fremdeles negative tester det går i:dry:. Men jeg hadde litt slimete utflod i går, kan det være EL slim? Eg kjente også noe ubehag på vestre side, ca samme sted som mens smerter. Kan det være at det endelig skjer noe? Jeg har null peiling på slike ting :rodme:. Men hvis dette er tegn på EL burde jeg vel ha gått positiv test nå? Håper jeg får termometeret i dag, kanskje jeg blir litt mer klok på temping. Eller er det for sent å begynne å tempe denne syklusen? Ble mye spørsmål her, jeg har jo ikke peiling på noe :vetikke:.

Vi skal på hytta i helgen, gleder meg veldig til å bare slappe av. Enten blir det lange skiturer og hele dagen ute, eller så kommer vennepar kommer opp ila helgen. Det hadde vert utrolig koselig om de klarer å komme opp. De har en datter på ca 9 mnd som da kommer til å være med, hadde vert så koselig å få leke med en baby. Jeg kommer nok ikke til å bli mindre baby syk av det. Håper virkelig det skjer noe her snart! 

Ellers er jeg dritt lei den dumme skaden min, hadde gledet meg til håndball trening i kveld, men får ikke "lov" å fysio. Jeg har så lyst å spille håndball mens jeg kan, planen er å slutte å spille håndball så fort jeg får positiv g-test. Har leste mye forskjellige meninger om enn burde spille eller ei, men jeg ønsker ikke å ta noen sjanser. Jeg tror ikke jeg hadde klart å tilgitt meg selv hvis det hadde skjedd noe. Håndballen betyr ikke så mye for meg at det er verst noe slik. Heldigvis gir skaden meg en god unnskyldning for å plutselig slutte å trene, ingen kommer til å reagere på at jeg plutselig må ta pause igjen. Aldri så vondt at det ikke er godt for noe. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL er vanskelig. Hos meg kan jeg for eksempel ha vondt i lang tid rundt EL, uten at det er noen sikker pekepinn på akkurat når EL er. Positiv test kan komme fire-fem dager etter jeg har begynt å få symptomer. Når det gjelder temping aner jeg ikke! Men jeg vil tro at du trenger å tempe "normaltid" før du vet hva du skal se etter som "avvik" (eggløsning). 

 

Utrolig kjedelig med skade da! Jeg håper du blir frisk kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg den "mest positive" testen til nå. Kan det bety at jeg nærmer meg noe? Eller er bare testene ulike? Jeg har ikke flere tester igjen, så håper virkelig jeg får de jeg bestilte på tirsdag i dag! Hvis ikke ryker testingen i helgen :icon_frown:20180216_091340.thumb.jpg.561f6b0a11cadbf91227171056faee98.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte teste igjen etter å ha lest at det var best å teste på ettermiddagen. Jeg synes streken er blitt sterkere, men kan det bare komme av at det er ettermiddag test? 

20180216_161639.thumb.jpg.3bdf00e199e343e55104383498a7c068.jpg

Håper virkelig det er nå det skjer! Hadde aldri trodd jeg skulle bli så giret av sterkere strek på EL test 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir jammen ikke klok på dette, testen i dag er sterkere enn i går morres, men svakere enn ettermiddagen. :vetikke:Tester igjen i ettermiddag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i allefall ikle langt unna positiv:yvonne:

Hvis du legget ut bildene i tråden om tolking av EL-tester, så får du sikkert et godt svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...