Gjest pippa som er gjest Skrevet 3. februar 2005 #1 Del Skrevet 3. februar 2005 Vi har verdens kuleste hund som er blanding av Dalmantiner(mor)og Bischon Friise(faren) Den har korte små bein så den er ikke så høy, men det tar han igjen på lengden.. Pelsen krøller seg litt når han ikke er klipt og grunnfargen er hvit med forskjellige sorte prikker/flekker. Små runde sorte øyne og for å ikke glemme skjegget rundt munnen..! Så jeg lurte på om det er noen der andre som har en slik blanding eller kjenner noen andre som har det? Han skal ha søsken tror det er ihvertfall 6 stk av den blandingen i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #2 Del Skrevet 3. februar 2005 det hørtes ut som litt av en hund!har du bilde? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 4. februar 2005 #3 Del Skrevet 4. februar 2005 Har ikke det nei, men jeg synes også det hadde vært veldig gøy å se et bilde av den! Høres morsom ut! Hvordan er den i gemyttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pippa som er gjest Skrevet 4. februar 2005 #4 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja jeg skal prøve å legg ut bilder av Massey. I oppførsel er den sta som et esel men den er faktisk ganske lydig. Liker å være selvstendig og skal alltid klare seg selv(tror han). Når han skal tigge setter han seg på huk med bakbena er helt rett i ryggen og med forlabbene hengende ned..Det er litt av et syn, men så liker han å hoppe rundt på to bein når det er noe han kan dra nytte av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 4. februar 2005 #5 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvordan i all verden klarte den lille bichonen å hoppe opp på en diger dalmantinerdame??? Jeg får noen rare bilder oppe i hodet mitt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 4. februar 2005 #6 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvordan i all verden klarte den lille bichonen å hoppe opp på en diger dalmantinerdame??? Jeg får noen rare bilder oppe i hodet mitt nå... me too! Krakk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 4. februar 2005 #7 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette høres virkelig morsomt ut. Jeg vil også se bilde av han! Kul fyr tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå