Hengebuksvinet Skrevet 28. desember 2017 #1 Del Skrevet 28. desember 2017 Må beskjemmet innrømme at jeg ofte tar med telefonen på do, selv om jeg oppfordrer ungene til å ikke gjøre det. Men fikk nå en god grunn til å ikke gjøre det. Sendte en rask melding på messenger, da den plutselig begynte å ringe svigermor med video. Ville ikke stoppe heller. Og da den endelig stoppet, ville den koble til en videomelding. Skal aldri ta med telefon på do igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Del Skrevet 28. desember 2017 miste den Anonymkode: 74819...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. desember 2017 #3 Del Skrevet 28. desember 2017 Det er helt unødvendig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Del Skrevet 28. desember 2017 Masse bra bakterier du tar med deg, ja... Anonymkode: b3a8d...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. desember 2017 #5 Del Skrevet 28. desember 2017 Hva er det med folk som tar med mobilen på do !? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Del Skrevet 29. desember 2017 Fordi andre må også bruke badet. Min venninnes mann sa han skulle ta en dusj, men spilte på tlf mens han satt på dassen i 1 time. Jeg måtte skikkelig på do og trodde han var allerede ferdig å dusje (stuen hadde høy musikk), men ble irritert da jeg innså han fortsatt var der. Venninnen min ble irritert og ba han komme ut før jeg kunne gå inn i baderommet, og det tok han 10 minutter fordi han ikke var ferdig å bruke doen... Anonymkode: d44e1...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #7 Del Skrevet 29. desember 2017 Står du i transplantasjonskø for nytt hjerte/hjerte lunger så tar du telefonen med på do. Ellers klarer du vel å få gjort det du skal, på do, uten telefon? Anonymkode: 3946e...076 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #8 Del Skrevet 29. desember 2017 1. Jeg har ikke behov for å ha telefon på do. 2. Telefonen kan falle i do Anonymkode: d887c...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 29. desember 2017 #9 Del Skrevet 29. desember 2017 1) den som vil ha med telefonen på do kan gjøre det. 2) telefonen kan dette i do. Har skjedd. Ble dyrt å kjøpe ny. Ingen lekse lært. 3) hva folk gjør på do er en privatsak 4) det blir ikke bakterier på telefonen. Man tar ikke på doen før man setter seg. Jeg ser hvertfall ingen grunn til å trenge det. Når man er ferdig så legges tlf bort. Så tørkes, trekkes ned og vaskes hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #10 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei, det er jo sant. Det er ikke bakterier andre steder enn på selve doen på et bad. Det er ikke bakterier i luften der; glemte det... Anonymkode: b3a8d...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #11 Del Skrevet 29. desember 2017 Hva annet skal man gjøre mens man sitter på do? Før var det gameboy eller de greiene med vann inni som man skulle pumpe ringer rundt i, nå er det smarttelefoner. Magasiner og aviser blar man jo gjennom på 30 sek og jeg er en som gjerne trenger 10-20 minutter. Anonymkode: 0f632...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #12 Del Skrevet 29. desember 2017 Hva gjør dere? Ser på lårene deres og teller føflekker eller glor dere selv i speilet? Hva bedriver dere og tenker dere på dere som ikke har med noe underholdning eller tids fordriv på do? Anonymkode: 0f632...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogshuldra Skrevet 29. desember 2017 #13 Del Skrevet 29. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere? Ser på lårene deres og teller føflekker eller glor dere selv i speilet? Hva bedriver dere og tenker dere på dere som ikke har med noe underholdning eller tids fordriv på do? Anonymkode: 0f632...9b8 Hva jeg gjør? Neeiii, veit ikke jeg. Bæsjer kanskje? Gjør det man pleier å gjøre på toalettet. Det er dette som bare beviser -grundig - at samfunnet er helt skakkjørt. MÅ virkelig folk underholdes hvert eneste våkne sekund? Klarer ikke folk 5 minutter alene med sin egne hjerne??? Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #14 Del Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, Skogshuldra skrev: Hva jeg gjør? Neeiii, veit ikke jeg. Bæsjer kanskje? Gjør det man pleier å gjøre på toalettet. Det er dette som bare beviser -grundig - at samfunnet er helt skakkjørt. MÅ virkelig folk underholdes hvert eneste våkne sekund? Klarer ikke folk 5 minutter alene med sin egne hjerne??? Trist. Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg legger helst telefonen i ro ellers og sitter heller pp bussholdeplassen å glor utover i lufta og tømmer tankene mine, livet skal ikke være et jag etter teknologisk stimuli hele tiden, men akuratt på do må hvertfall jeg gjøre et eller annet. Har jeg ikke mobilen leser jeg bakpå sjampoflaska eller bretter dorullpappen sammen eller et eller annet Anonymkode: 0f632...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå