Gå til innhold

Rosendahl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode produkter?

Anonymkode: 8b468...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"og hva anbefaler dere, og ikke fra serien?

Skrevet

Jeg har ikke prøvd så mye fra de, kun salt og pepper kverna deres, de er veldig fine og nyttige

5.jpg

• Liker 1
Skrevet

Har det meste i serien og liker alt. Spesielt kaffekoppene i glass med hank er kjempe kjekke! 😊

Anonymkode: fc57e...f57

Skrevet

Hadde glass derfra, samt isskåler, ble fort slitt.

Anonymkode: 77708...553

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har det meste i serien og liker alt. Spesielt kaffekoppene i glass med hank er kjempe kjekke! 😊

Anonymkode: fc57e...f57

https://www.google.no/search?q=rosendahl+grand+cru+coffee+glass&client=opera&hs=53b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiFvITg96zYAhWNblAKHVYzCBsQ_AUICigB&biw=1113&bih=594

noen av disse?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hadde glass derfra, samt isskåler, ble fort slitt.

Så glassene tåler ikke oppvaskmaskin særlig?

Kan du anbefale et annet merke som du synes er bedre?

Skrevet

Har serveringsboller og isskåler. Ser fremdeles helt nye ut, selv om begge deler har vært mye brukt de siste årene :) vasker de i oppvaskmaskin. 

Anonymkode: b40ad...b41

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har det meste og er veldig fornøyd med alt.

Skrevet

Har ingenting av det, men synes det meste virker stilrent og klassisk. Og det at delene selges i såpass stort omfang, gjør at serviset etc vil kunne kompletteres (ved bruktkjøp) i flere tiår. Noe jeg ser som positivt.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode produkter?

Ingenting, faktisk. Grunnen er at det tåler lite før det blir skår. Anbefaler heller Porsgrund eller Villeroy & Bosch.

Anonymkode: 631bb...3f9

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingenting, faktisk. Grunnen er at det tåler lite før det blir skår. Anbefaler heller Porsgrund eller Villeroy & Bosch.

Anonymkode: 631bb...3f9

Takk :)

Skrevet
1 minutt siden, T-Rex said:

Har ingenting av det, men synes det meste virker stilrent og klassisk. Og det at delene selges i såpass stort omfang, gjør at serviset etc vil kunne kompletteres (ved bruktkjøp) i flere tiår. Noe jeg ser som positivt.

Det er derfor jeg liker Rosendahl :)

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo an på hvor mye du vil bruke. Rosendahl er gjerne et førstegangsservise, og så bytter man det ut med noe dyrere etter hvert. Jeg har mye fra fra Villeroy og Bosch og Iittala for eksempel.

Skrevet

Har tallerkner osv fra Rosendahl til hverdagsbruk. De er ok. Hadde isskåler også, de ble kastet pga. elendig kvalitet. 

Anonymkode: 416a2...0c5

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg anbefale Iittala-glass. Jeg har Aino Aalto tumbler i 33 cl størrelse, og de har tålt hundrevis av omganger i oppvaskmaskinen uten tegn til slitasje. 

Skrevet
1 minutt siden, Ullvott said:

Da vil jeg anbefale Iittala-glass. Jeg har Aino Aalto tumbler i 33 cl størrelse, og de har tålt hundrevis av omganger i oppvaskmaskinen uten tegn til slitasje. 

Stillig :)

Skrevet
2 minutter siden, Ullvott said:

Minner om noen fra Ikea, men klart mer classy. Tåler de virkelig å vaskes hardt og stables?

Skrevet
1 minutt siden, T-Rex said:

Minner om noen fra Ikea, men klart mer classy. Tåler de virkelig å vaskes hardt og stables?

:tongue: Ikke anbefal noe fra Ikea, Please :P

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, T-Rex skrev:

Jeg har ikke stablet mine, rett og slett fordi jeg ikke har hatt behov for det, men de er solide og tåler oppvaskmaskinen aldeles utmerket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...