AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #21 Del Skrevet 28. desember 2017 Hvorfor bor du i gikk, og hvorfor må du bli værende? Er dette for lengre tid? Er det først og fremst en samtalepartner du trenger eller noen å være aktiv sammen med? For meg hjelper det å være ute i naturen. Ta deg en skitur eller rusle deg en tur. Hver dag. Nei, det er ikke sosialt, men det hjelper på psyken og du slipper å kikke i veggen hele dagen. Hvor langt uti folk er dette? Er der en frivillighetssentral du kan kontakte for å treffe folk? Er der en turgruppe eller lignende? Anonymkode: ec5df...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 28. desember 2017 #22 Del Skrevet 28. desember 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke flere mestringsstrategier og mer tålmodighet. Jeg trenger menneskelig kontakt!!!!!!!!!! Anonymkode: 27384...0f6 Ja, denne ensomheten er grusom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #23 Del Skrevet 28. desember 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Mens man til sammenligning kan ligge død på Karl Johan i flere timer før kommunen kommer og soper deg opp. Anonymkode: 77092...c35 Fantastisk formulert! (Ikke helt sant kanskje, men hvem bryr seg) Anonymkode: 6647a...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #24 Del Skrevet 28. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder seriøst på å klikke på grunn av isolasjon og ensomhet. Og nå er det jul.... hjelp, hva skal jeg gjøre???????? Anonymkode: 27384...0f6 Jeg er også ensom, men er sammen med familie da. Jeg overlever ved å finne små gleder i hverdagen: god mat, lese om temaer som interesserer meg, shoppe på salg ting jeg trenger/vil ha, trene hvis jeg vil, finne hobbyer jeg kan like. Se på TV, høre på musikk. Anonymkode: 72190...48b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #25 Del Skrevet 28. desember 2017 Gå på biblioteket, cafe eller restaurant. Lage mat fra bunnen av. Lære nye matoppskrifter. Lage seg mål og jobbe mot dem. Anonymkode: 72190...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 28. desember 2017 #26 Del Skrevet 28. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke flere mestringsstrategier og mer tålmodighet. Jeg trenger menneskelig kontakt!!!!!!!!!! Anonymkode: 27384...0f6 Få deg støttekontakt? Få deg en helsearbeider i bydelen? Eller bli en frivillig ressurs for andre? Besøke gamle på gamlehjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2017 #27 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Hvordan går det med deg, ts? Endret 29. desember 2017 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå