AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg holder seriøst på å klikke på grunn av isolasjon og ensomhet. Og nå er det jul.... hjelp, hva skal jeg gjøre???????? Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 27. desember 2017 #2 Del Skrevet 27. desember 2017 Kanskje besøke en av dine lokale menigheter, om du ikke er allergisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Del Skrevet 27. desember 2017 Nei. Er ikke kristen og jeg bor i gokk. Ellers takk for tips Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 27. desember 2017 #4 Del Skrevet 27. desember 2017 Hvorfor og hvordan er du isolert? Jeg pleier å gå og sette meg på en kafé eller andre befolkede steder når ensomheten står på som verst og jeg ikke klarer å konsentrere meg om å flykte til Narnia. Men det blir kanskje vanskelig midt på svarte natta, spesielt om man bor i Gokk. Mental helsetelefon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg bor så øde til og har av forskjellige grunner ikke mulighet til å flytte med det første. Sitter fast på flere måter. Mange mil til nærmeste kafe. Men greier ikke holde ut lenger. Akkurat nå er det resten av året som er et helvete å holde ut. Går ut over nattesøvnen. Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2017 #6 Del Skrevet 28. desember 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Del Skrevet 28. desember 2017 Har ikke flere mestringsstrategier og mer tålmodighet. Jeg trenger menneskelig kontakt!!!!!!!!!! Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #8 Del Skrevet 28. desember 2017 3 minutter siden, Rumle skrev: Takk Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 28. desember 2017 #9 Del Skrevet 28. desember 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Er ikke kristen og jeg bor i gokk. Ellers takk for tips Anonymkode: 27384...0f6 Om det er noe de pleier å ha i gokk er det gjerne en menighet eller tre Kanskje det finnes en mulighet for noe frivillig arbeid? Ellers får du prate med oss andre raringer her på forumet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg trenger et vanlig liv med vanlig, daglig interaksjon med andre mennesker. Et annet sted enn her i ødemarken. Men det kan ikke skje med én gang. Sukk.... Hvis jeg var litt mer impulsiv og ufornuftig hadde jeg bestilt flybillett til et fjernt land og reist i morgen. Men nå hyler jeg sv ensomhet. Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg er ateist og det er ingen menigheter her. Det er så øde! Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #12 Del Skrevet 28. desember 2017 Se på youtube på extreme lives eller extreme living, eller andre ting du kanskje er interessert i? Anonymkode: 76a4c...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #13 Del Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ateist og det er ingen menigheter her. Det er så øde! Anonymkode: 27384...0f6 Du skal bare være glad du slipper menigheter. Anonymkode: 76a4c...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #14 Del Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal bare være glad du slipper menigheter. Anonymkode: 76a4c...e85 Jeg vet. Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #15 Del Skrevet 28. desember 2017 Se på noe oppbyggelig visdom på nettet så får du et annet perspektiv på livet ditt. Anonymkode: 787cd...33f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #16 Del Skrevet 28. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se på youtube på extreme lives eller extreme living, eller andre ting du kanskje er interessert i? Anonymkode: 76a4c...e85 Gjør sånt hele tiden, kjære deg! Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #17 Del Skrevet 28. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor så øde til og har av forskjellige grunner ikke mulighet til å flytte med det første. Sitter fast på flere måter. Mange mil til nærmeste kafe. Men greier ikke holde ut lenger. Akkurat nå er det resten av året som er et helvete å holde ut. Går ut over nattesøvnen. Anonymkode: 27384...0f6 Føler det akkurat likt. Jeg pleier å ringe min nærmeste psykiatriske poliklinikk, pleier å få lufte tankene mine til noen av dem som jobber der, over telefon og det hjelper en liten stund i det minste. Nok til at jeg får sovet en time eller to! Anonymkode: 1e39d...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 28. desember 2017 #18 Del Skrevet 28. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ateist og det er ingen menigheter her. Det er så øde! Anonymkode: 27384...0f6 Må være som et månelandskap utenfor kjøkkenvinduet! Hvordan havnet du på prærien? Kanskje du kan være samtalepartner på gamlehjemmet, om dere har et? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #19 Del Skrevet 28. desember 2017 Er det gokk, Sånn midt på Hardangervidda? Eller en lita grend som er mindre enn det du er vandt med? Min erfaring. Er at det er mer sosialt og varmere jo mindre og isolert stedet er. Er jeg ute og går i fjellet eller Hardangervidda. Så treffer jeg gjerne noen folk langs en sti. De stopper gjerne opp, sier hei og lurer på hvor jeg kommer i fra. Hvor jeg skal osv. Bare hygge. I småbygder er alle hjelpsomme og generøse. Kanskje litt vel nysgjerrige. Men det må man bare akseptere. Mens man til sammenligning kan ligge død på Karl Johan i flere timer før kommunen kommer og soper deg opp. Kom deg ut. Vær ute og tilgjengelig. Så kommer det sosiale til deg. Anonymkode: 77092...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #20 Del Skrevet 28. desember 2017 Det er juleferie. Prøver å planlegge og iverksette tiltak for å kommet et annet sted i løpet av januar. Men nå er det ferie og hver time er som en hel dag med seigpining. Anonymkode: 27384...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå