Gå til innhold

Dere jenter skrever altfor mye!

Gjest Anton

Anbefalte innlegg

I "misjonæren", når jenta er veldig våt, så blir friksjonen for mannen for dårlig, når jenta skrever veldig mye.

Hvorfor holder dere ikke lårene mer sammen, gjerne helt sammen, for da blir det jo trangere? Man skal ha svært liten p*kk hvis ikke den stillingen funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere jenter(og KG-red.), syns at menns deltagelse på disse sidene skal latterliggjøres, så har KG-redaksjonen et problem...

Ærlig talt, sjøl et barn forstår at man trenger en viss grad av friksjon/press/trykk for oppnå orgasme, enten ved onani eller samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med jenta da???

De færreste jenter oppnår orgasme i kun "misjonær-stillinga"...

Vi vil gjerne ha klitoris stimulert samtidig og for å få til det i denne stillinga, må vi skreve!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskler i underlivet er en fin ting da! da kan man både skreve og gjøre det deilig for mannen!! Selv om man blir våt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere jenter(og KG-red.), syns at menns deltagelse på disse sidene skal latterliggjøres, så har KG-redaksjonen et problem...

Ærlig talt, sjøl et barn forstår at man trenger en viss grad av friksjon/press/trykk for oppnå orgasme, enten ved onani eller samleie.

Anton, slike ting skal et barn vite.

10na :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En variant av misjonærstillen som funker:

Legg en pute under rumpen til jenta, løft benene og hold dem samlet, så hun på en måte ligger på rygg med bena rett opp. Eller det vil si litt bøyd bakover mot hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10na, åkke du vil eller ikke, så vet barn i 11-12 års alderen, at de må ha en viss teknikk når de onanerer.

Eller, skal ikke barn onanere, etter din mening???

Du presterer mye rart her, du... *LER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton, noen barn i 11-12 års alderen vet at det kreves en viss teknikk når man onanerer ja............. MEN - barn i 11-12års alderen skal ikke være seksuelt aktive etter min mening - og dermed heller ikke VITE at man må ha en viss friksjon/press/trykk under SAMLEIE.

Dersom du synes jeg presterer mye rart her inne, så synes jeg du skal ta en titt på det du selv skriver - og da vil du finne at du selv befinner deg i kategorien "usannsynlig rart". :ler:

Men, rart eller ikke - vi har ytringsfrihet.

10na :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissan:

Nå har du gått over til å latterliggjøre din kjæres p*kklengde, hvis han ikke klarer å gjennomføre et vellykket samleie sjøl om du har lårene sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton, eg tror ikke det er så mye det du sae, som måten du sae det på, som er problemet her. Alene tittelen på innlegget ditt fikk meg til å tro at dette var et nytt "Alle jenter er horer"-innlegg.

Eg setter pris på at du forteller at du ikke synes at missionæren med fuld åpning er noe stas, men må samtidig fortelle at for meg er den super, eg kjenner pikken helt inne i meg, bekkenet hans dunker bort i mitt og stimulerer klitoris og eg kan ha øyenkontakt... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton:

For å si det sånn, så er du den første gutten/mannen jeg har hørt om så sier at det ikke gjør godt når jenta skrever. Han kommer lenger inn, og han ser bedre :D

Men du har jo kankje litt rett i det at om det blir for vått , så kan du ikke kjenne så mye....!!

Men sånn er bare misjonæren sier nå bare jeg. Prøv noe annet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anton dette må du bare regne med... det er sånn det er her... stiller du noen andre spørsmål enn "jeg hadde sex med broren til typen min", eller dopapirtråder, "fin eller ruglete" så kan du ikke regne med og få seriøse svar....

Selvfølgelig forstår alle oppavgående mennesker at friksjonen blir mindre, men det er slik....

Jenter tar ikke ansvar for sexlivet sitt....

Sex er mannes arena, kvinnens deltagelse begrenser seg til å være en statist, hovedrolleinnehaversken skal bare ligge der...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har vell aldri slått deg Anton at du kanskje har litt liten penis?

For det er jo selfølgelig jentene som gjør det feil, ikke sant? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrever vi for mye?

Og så jeg som prøver så godt jeg kan å ikke knipe av hele stasen når vi ligger der i misjonær... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, vi skrever for mye??

enten så er dama di stor der nede, eller har null muskler, eller så har du en liten pi** hvis ikke du kjenner noe eller synes det er godt i misjonærstillingen..

som sagt før her, trodde gutter likte det jeg, i alle fall de jeg har vært sammen med, de kommer langt inn og nærme.

men hvis du ikke liker misjonær, ha sex i andre stillinger da vel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er et ja-menneske:

* Ja, jeg er av de heldige som har en pikk som passer i alle fitter

* Ja, jeg har lest og har erfart at misjonæren kan bli for lite stimulerende

* Ja, jeg har vært sammen med damer med gode underlivsmuskler som gjør min nytelse til den aller beste

* Ja, jeg opplever vanligvis at damene får orgasme når jeg knuller dem i misjonærstillingen

Jeg ville gjerne komme med en forsiktig anmodning til dere damer. Bli ja-mennesker. Si til dere selv at ting snarere går an enn at det ikke går an. Forsøk å åpne de grå, grønne, blå, brune gluggene og ta til dere ny kunnskap og forståelse for andre menneskers syn og annen viten og idéer og la dere berike.

Med ønsker om positiv utvikling for dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...