AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Del Skrevet 27. desember 2017 Ser at jeg kan sende inn meldekort fra neste helg. Det vil si at jeg ikke får penger før uti januar? Skulle jo heller vært utbetalt rett før nyttårsaften? Anonymkode: 62d99...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Del Skrevet 27. desember 2017 Helgen som kommer eller etter der igjen? Dersom det er helgen som kommer så vil du nok få penger tirsdag neste uke. Om det er helgen uke 1 så får du penger mandag uke 2. Hvorfor skulle det vært utbetalt før nyttårsaften? Anonymkode: 001b4...a86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Del Skrevet 27. desember 2017 Du må jo bare vente en ekstra dag på pengene.. Anonymkode: 418cb...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Del Skrevet 27. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må jo bare vente en ekstra dag på pengene.. Anonymkode: 418cb...ffa Ts mener sikkert at pengene skulle kommet før helga sånn at man kan bruke det opp nyttårsaften Anonymkode: 001b4...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Del Skrevet 27. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts mener sikkert at pengene skulle kommet før helga sånn at man kan bruke det opp nyttårsaften Anonymkode: 001b4...a86 Slik jeg har regnet på det bør jeg gå pengene i morgen. Da er det 14 dager siden siste utbetaling. (Jeg er ikke ts) Anonymkode: 48b10...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Del Skrevet 27. desember 2017 Ja man burde få de før nyttårsaften siden det er såpass nærme og de tar hensyn til jul osv.. Anonymkode: 62d99...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SesameStreet Skrevet 27. desember 2017 #7 Del Skrevet 27. desember 2017 Du får dem 2.1. Jeg sendte meldekort 23.12 og fikk pengene i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Del Skrevet 27. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik jeg har regnet på det bør jeg gå pengene i morgen. Da er det 14 dager siden siste utbetaling. (Jeg er ikke ts) Anonymkode: 48b10...d2b Når sendte du siste meldekort? Sendte du det 23. Desember så får du pengene denne uka. Men Ts skal sikkert ikke sende meldekort før lørdag som kommer, da får vedkommende ikke penger før uke 1. Folk leverer meldekort på forskjellige dager Anonymkode: 001b4...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Del Skrevet 27. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser at jeg kan sende inn meldekort fra neste helg. Det vil si at jeg ikke får penger før uti januar? Skulle jo heller vært utbetalt rett før nyttårsaften? Anonymkode: 62d99...7be Hvorfor skal komme før nyttårsaften? Jeg skal også sende meldekort på lørdag 30 des, og regner med litt penger på tirsdag den 2 Jan,kun en dag senere enn vanligt. Anonymkode: 07db2...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå