AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Del Skrevet 26. desember 2017 Hei. Etter å ha kommer tilbake til Norge fra USA så husker jeg nå at KFC ikke finnes i Norge. Lurer derfor på om noen vet om andre steder som selger fritert kylling buckets og i Oslo, som smaker likt/bedre som alternativ siden jeg har sykt cravings på det Og nei, ikke anbefal meg Mcdonalds please Anonymkode: 02435...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Del Skrevet 26. desember 2017 Burger king? Anonymkode: ab5b8...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Del Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Burger king? Anonymkode: ab5b8...ddd Jeg fant ikke det på deres nettside? Tenkte litt mer sånne steder som selger fastfood, men ikke som mcdonalds og burger king (den i USA var ikke engang god). Tenkte mer slik, store, saftige og ikke sånne tynnpinner slik som BK selger Anonymkode: 02435...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Del Skrevet 26. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant ikke det på deres nettside? Tenkte litt mer sånne steder som selger fastfood, men ikke som mcdonalds og burger king (den i USA var ikke engang god). Tenkte mer slik, store, saftige og ikke sånne tynnpinner slik som BK selger Anonymkode: 02435...634 Sorry, det var en spøk, siden du bare nevnte Mcdonalds. Det eneste jeg vet om er et lokalt sted her jeg bor, men det er langt fra Oslo. Anonymkode: ab5b8...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 26. desember 2017 #5 Del Skrevet 26. desember 2017 Lucky Bird ved Mathallen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Del Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, Kelsier said: Lucky Bird ved Mathallen Takk, skal sjekke det ut i januar Så faktisk at de hadde gode anmeldelser Anonymkode: 02435...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #7 Del Skrevet 26. desember 2017 Lucky bird? Anonymkode: 34027...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå