Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

kroppen min reagerer veldig på julemat og mye desserter/godteri, så har fortstoppelse og hard mage hver romjul... Ikke gøy når man vil gå med fine kjoler som viser litt former og magen er oppblåst... Har lært meg å drikke mer kaffe, spise frokost og lunsj med mye fiber og drikke vann jevnt gjennom hele dagen. Og trening som normalt. 

Denne romjula har vært ekstra ille da legen har satt meg på en god dose med jerntabletter også som ikke gjør magen noe særlig bedre :ironi:Men klarte å komme meg på toalettet, selv om det tok laaang tid der inne :fnise:

Anonymkode: c43fc...fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff ja 😊nå ordnet det seg for meg i dag etter at jeg gikk en tur på 4 km ,merket underveis at noe begynte å skje,satte meg på toalettet med en gang jeg kom inn døra😂sitter på toalettet i skrivende stund for fjerde gang i dag,det er en befrielse,føler meg 10kg lettere👏🤪🤪😂

Endret av barbent
  • Liker 1
Skrevet

Er du et annet sted en hjemme nå i julen? Besøk av folk du vanligvis ikke har besøk av?

Jeg er hos typen min 3 dager i strekk i uken, og jeg bæsjer ikke dagene jeg er der, selv om jeg bæsjer 2-3 ganger om dagen, hver dag ellers. Og jeg unngår det ikke bevisst, jeg må rett og slett bare ikke bæsje når jeg er hos han. Det er bare rent psykologisk. 

Ellers får en vel kjøpt avføringsmiddel reseptfritt på apoteket mener jeg?? Om du er veldig bekymret. 

Skrevet
43 minutter siden, Sukkerbi skrev:

Er du et annet sted en hjemme nå i julen? Besøk av folk du vanligvis ikke har besøk av?

Jeg er hos typen min 3 dager i strekk i uken, og jeg bæsjer ikke dagene jeg er der, selv om jeg bæsjer 2-3 ganger om dagen, hver dag ellers. Og jeg unngår det ikke bevisst, jeg må rett og slett bare ikke bæsje når jeg er hos han. Det er bare rent psykologisk. 

Ellers får en vel kjøpt avføringsmiddel reseptfritt på apoteket mener jeg?? Om du er veldig bekymret. 

nei jeg er hjemme,men det har ordnet seg endelig😊jeg hadde det som deg før,så forstår deg godt😊det er bare en bariere som du må over,selv bæsjer jeg selv om jeg er på besøk😊

Skrevet

Ser folk skriver at de bæsjer 2 og 3 ganger daglig. Er DETTE vanlig? 

Hva er vanlig egentlig?

Anonymkode: e4bdb...fab

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vanlig egentlig?

Når det kommer til avføring er det meste vanlig, det viktigste er å ha et "mønster" som fungerer for deg og kroppen din. 

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vanlig egentlig?

alt fra 2 ganger i uka til 2 og 3 ganger daglig er normalt,selv bæsjer jeg om morning og ettermiddag,så 2 ganger daglig er normalt for meg

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vanlig egentlig?

To ganger daglig er helt normalt. Selv går jeg 1-2 ganger per dag. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bæsjer 2-3 ganger daglig. Helt normalt 

Anonymkode: 9f83d...38a

Skrevet

Drikk, kaffe, ta en snus, spis svisker og linfrø. Det burde få systemet i gang. Høres ut som forstoppelse?

Anonymkode: 045a4...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...