AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Del Skrevet 24. desember 2017 Tar sjansen på at han ikke henger på KG som meg... Feirer jul hos foreldrene til min kjæreste (vært sammen ett år) og her er også hennes søster og typen hennes, som jeg ikke har møtt før. Nå i stad ble jeg og han sittende alene i stua og han spør hvordan vi løser det med sex mens vi er her. Jeg svarte at så lytt som det er her dropper vi nok det. Da sier han at det hadde han aldri greid, særlig ikke med "den dama der" (min kjæreste altså). La ut om at de hadde pult i natt og i dag tidlig (jo takk, hørte det, derfor jeg sa det med at det er lytt) og at damer elsker når man må være litt stille. Kjæresten min kommer inn i stua og jeg ser han måle henne opp og ned med blikket sitt og ser hun smile tilbake nesten flørtende. Vet ikke hvor jeg vil dette, men kjenner sjalusien dunke og føler nesten at han dreit meg ut. Er dette normal oppførsel? Er jeg rar som blir satt ut? Anonymkode: 1873c...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 24. desember 2017 #2 Del Skrevet 24. desember 2017 For buksvogere er vel denslags oppførsel relativt vanlig, men ikke for vanlige svogere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Del Skrevet 24. desember 2017 Kan hende det var et mislykket forsøk på å finne en felles inngangsport til samtale. Og at han forsøkte på en ekstremt klønete måte å komplimentere ditt valg av dame. At dama di smilte tilbake skal du ikke legge mer i. Du tror det var flørtende, av erfaring tror mannfolk flest at damer flørter fem ganger så ofte som vi faktisk gjør det. Anonymkode: 0d990...e19 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 24. desember 2017 #4 Del Skrevet 24. desember 2017 Fordelen med fjortistiden er at den går over 😊 Vel, i hvert fall for de fleste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Del Skrevet 24. desember 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan hende det var et mislykket forsøk på å finne en felles inngangsport til samtale. Og at han forsøkte på en ekstremt klønete måte å komplimentere ditt valg av dame. At dama di smilte tilbake skal du ikke legge mer i. Du tror det var flørtende, av erfaring tror mannfolk flest at damer flørter fem ganger så ofte som vi faktisk gjør det. Anonymkode: 0d990...e19 Jo, men glemte å legge til at dama mi på forhånd har sagt endel positive ting om han, om utseende ("skikkelig hunk"), humor, jobb. Sitter her og føler meg som andrevalg nå. Anonymkode: 1873c...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 24. desember 2017 #6 Del Skrevet 24. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Sitter her og føler meg som andrevalg nå. Er du andrevalg, er du meget attraktiv. De fleste av oss, uansett kjønn, må ta til takke med å være sånn ca. nr. 25. Men mange på den lista er riktig nok helt uoppnåelige, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #7 Del Skrevet 24. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, men glemte å legge til at dama mi på forhånd har sagt endel positive ting om han, om utseende ("skikkelig hunk"), humor, jobb. Sitter her og føler meg som andrevalg nå. Anonymkode: 1873c...dd6 Da er det på tide å "suck it up". Det er deg hun er sammen med. Slutt å legg altfor mye negativt i ting. Kjære vene. Anonymkode: 0d990...e19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 24. desember 2017 #8 Del Skrevet 24. desember 2017 Så du har ei dame som er så sexy at (noen) mannfolk ikke klarer å la være å se på henne litt ekstra, og gir deg komplimenter for henne. Og hun har valgt å være sammen med deg. Synes ikke så veldig synd på deg ;p Er sikkert noen andre menn som vil ha henne hvis det blir for mye for deg Ang. samtalen med svoger, så er noen mer åpne om sex enn andre. Hvis du synes det er ubehagelig så får du bare si ifra eller styre samtalen over på noe annet. Skjønner ikke hvorfor du føler sjalusi egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 24. desember 2017 #9 Del Skrevet 24. desember 2017 2 timer siden, Nicathv skrev: Så du har ei dame som er så sexy at (noen) mannfolk ikke klarer å la være å se på henne litt ekstra, og gir deg komplimenter for henne. Og hun har valgt å være sammen med deg. Synes ikke så veldig synd på deg ;p Hun valgte å være sammen med TS før hun så typen til TS' søster. Nå beskriver TS det som om han og kjæresten hans flørter og har et godt øye til hverandre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 24. desember 2017 #10 Del Skrevet 24. desember 2017 2 minutter siden, jabx skrev: Hun valgte å være sammen med TS før hun så typen til TS' søster. Nå beskriver TS det som om han og kjæresten hans flørter og har et godt øye til hverandre. Alt TS skriver er jo at dama hans smilte til svoger én gang. Jeg tror han overtolker, hun var helt sikkert bare høflig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #11 Del Skrevet 25. desember 2017 Stakkars søsteren til dama di, syns nå jeg. Ekkelt at han sitter og vurderer søsteren hennes fra topp til tå og snakker slik om henne.. Høres ut som en kjekk type Anonymkode: a8ecb...1be 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #12 Del Skrevet 25. desember 2017 Han dreit ikke deg ut , han dreit ut seg selv. Og du kunne stått opp for deg selv som mann og for kjæresten din og sagt "hei, ikke snakk sånn om dama mi!" Anonymkode: eefac...e12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #13 Del Skrevet 25. desember 2017 18 timer siden, Nicathv skrev: Så du har ei dame som er så sexy at (noen) mannfolk ikke klarer å la være å se på henne litt ekstra, og gir deg komplimenter for henne. Og hun har valgt å være sammen med deg. Synes ikke så veldig synd på deg ;p Er sikkert noen andre menn som vil ha henne hvis det blir for mye for deg Ang. samtalen med svoger, så er noen mer åpne om sex enn andre. Hvis du synes det er ubehagelig så får du bare si ifra eller styre samtalen over på noe annet. Skjønner ikke hvorfor du føler sjalusi egentlig? Takk! Skjønner ikke hvorfor jeg er sjalu selv, men var altså det i hele går og la merke til hver eneste lille detalj av kommunikasjon mellom dem. Og hatet å høre dem ha sex igjen etterat dama mi ikke ville. Men samma det, i dag reiser vi også glemmer jeg sikkert hele greia. Anonymkode: 1873c...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #14 Del Skrevet 25. desember 2017 Vi skjønner vel alle hvordan dette (disse ) forholdene kommer til å ende.. Hvordan er søstra til dama di? Spørs om det ikke er henne du kommer til å feire julen 2018 med! Anonymkode: b4809...69e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #15 Del Skrevet 25. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skjønner vel alle hvordan dette (disse ) forholdene kommer til å ende.. Hvordan er søstra til dama di? Spørs om det ikke er henne du kommer til å feire julen 2018 med! Anonymkode: b4809...69e Hva mener du? Hvordan kommer det til å ende? Anonymkode: 1873c...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #16 Del Skrevet 25. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du? Hvordan kommer det til å ende? Anonymkode: 1873c...dd6 Som det alltid ender, når dama er fascinert av en annen fyr, og det virker som denne fyren også har fattet interesse for henne. Spesielt når typen hun er sammen med, er en svak sjalu tøffel hvis eneste måte å hanskes med utfordrere er engstelse og total lammelse. Hvor sexy tror du Dama di syntes det er? Anonymkode: b4809...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #17 Del Skrevet 25. desember 2017 Seriøst, eneste måten å få igjen litt anseelse på her, er å fortelle søstra til dama di hvordan typen hennes har snakket om dama di, og at du finner det vemmelig at han snakker om andre jenter på den måten. Da kan det være du setter deg i litt respekt igjen. Anonymkode: b4809...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #18 Del Skrevet 25. desember 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som det alltid ender, når dama er fascinert av en annen fyr, og det virker som denne fyren også har fattet interesse for henne. Spesielt når typen hun er sammen med, er en svak sjalu tøffel hvis eneste måte å hanskes med utfordrere er engstelse og total lammelse. Hvor sexy tror du Dama di syntes det er? Anonymkode: b4809...69e Så du tror basert på det jeg har skrevet her at de kommer til å ha sex? Tror ikke hun gjør det mot søstra si altså. Er mer redd for hva hun tenker. 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst, eneste måten å få igjen litt anseelse på her, er å fortelle søstra til dama di hvordan typen hennes har snakket om dama di, og at du finner det vemmelig at han snakker om andre jenter på den måten. Da kan det være du setter deg i litt respekt igjen. Anonymkode: b4809...69e Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har mistet respekt. Det er jo bare jeg som har gått og grublet, de andre har sikkert ikke tenkt noe særlig over dette. Anonymkode: 1873c...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #19 Del Skrevet 25. desember 2017 Nå er jeg dame da. Men herregud. Han høres sykt barnslig og dust ut. Aldri snakket sånn med svoger eller svigerinne. Helt utafor normal sosial oppførsel Høres ut som Forholdet deres er litt ferskere enn deres. Og da er man gjerne mer på seksuelt. Uten at man har evne til å forstå når det passer seg. Og det kan være litt vanskelig i den overgangsfasen fra heftig og ferskt forhold til trygt og langvarig. Men neste fase er bedre på mange måter❤ Anonymkode: ef924...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå