Gjest Respect Skrevet 2. februar 2005 #1 Del Skrevet 2. februar 2005 Hydra Vibe vibratoregg: http://www.oriononlineshop.com/epages/orio...products/559504 Jelly Angel soda:http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.filereader?42013ae4000756c4271fc0a8017905eb+DE/products/559709 Er de så stillegående som reklamen skal ha det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #2 Del Skrevet 2. februar 2005 Ville ikke annbefale det å kjøpe disse, du får gjerne det du betaler for i kvalitet og lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 2. februar 2005 #3 Del Skrevet 2. februar 2005 De er altså en smule høylytte av seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #4 Del Skrevet 2. februar 2005 Det vil jeg annta uten og selv ha prøvd akkurat disse, men snakker av erfaring av tidligere kjøp. ( Det har vært mange bortkasta kjøp fordi de virka kanskje en gang eller bråket eller var laget så billig at de var ubrukelige etter min mening) Legg heller pengene i noe som er bedre. Lykke til og nyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jelly flex Skrevet 2. februar 2005 #5 Del Skrevet 2. februar 2005 Er de så stillegående som reklamen skal ha det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 3. februar 2005 #6 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg er på jakt etter vibrator, ikke dildo, men takk for tips allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. februar 2005 #7 Del Skrevet 3. februar 2005 Her har du en du kan kose deg med i lange tider - den er veldig bra...anbefales. http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=52866 (det lukter utrolig vondt av den den første tiden, men det går bort etterhvert som du vasker den) Ellers har erotikknett ganske mye annet som også er å anbefale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #8 Del Skrevet 3. februar 2005 for å slippe litt bråk fra batteriet, så kan dere legge en papirbit rundt selve batteriet før dere putter det nedi, da skal det visstnok bli mindre lyd. har ikke prøvd selv riktignok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 3. februar 2005 #9 Del Skrevet 3. februar 2005 Nå er jeg vel en av de få gjenlevende hunkjønn på denne planeten som ikke har et titalls sexleketøy i alle regnbuens farger, for ikke å snakke om at jeg til dags dato ikke har sett verken en vibrator eller dildo og ikke har jeg savna det heller. Hittil. Kanskje en gang. Men til poenget; en av grunnene til at det virker fullstendig håpløst på meg å bruke sexleketøy som medfører batterier, er nettopp lyden... lyden av noe batteridrevet får meg til å tenke på tannbørsten min, og den får meg faktisk, tro det eller ei, ikke til å tenke på sex. Jeg innbiller meg jeg vil bli fullstendig opphengt i lyden og ikke konse i det hele tatt om det jeg skal :o og da er det vel ikke noen vits i...? Sorry, et lite sidespor... jeg har ikke akkurat noen anbefalinger å komme med... en elsker med tunge som Duracell-kaninen, kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå