AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Del Skrevet 23. desember 2017 Jeg føler seg alltid annerledes. Som en usynlig vegg som stenger meg ute fra felleskappet. Føler meg ensom blant andre mennesker, men ikke når jeg er i eget selskap. Andre som har det sånn? Anonymkode: b487f...64a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Del Skrevet 23. desember 2017 Har hatt det sånn av og til. Det handler om deg og at du må jobbe med følelsene dine. Du er ikke annerledes enn andre, det er bare noe du føler eller forteller deg selv. Anonymkode: 3ad63...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Del Skrevet 23. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har hatt det sånn av og til. Det handler om deg og at du må jobbe med følelsene dine. Du er ikke annerledes enn andre, det er bare noe du føler eller forteller deg selv. Anonymkode: 3ad63...c72 Hvordan vet du det? Ikke frekt ment, men tenker at for oss som faller utenfor fellesskapet handler det om å ha en ulik sosial sjargong enn de som mestrer den sosiale forståelsen. --------- AS pleier å være det første som dukker opp i sånne tråder; det kan være det men det er også mulig det er ens personlighet, at en er sjenert og/eller strever med lav selvtillitt. Anonymkode: aeeed...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Del Skrevet 23. desember 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt det sånn av og til. Det handler om deg og at du må jobbe med følelsene dine. Du er ikke annerledes enn andre, det er bare noe du føler eller forteller deg selv. Anonymkode: 3ad63...c72 At det gjaldt deg betyr ikke at det gjelder alle. Selv måtte jeg flytte og få meg ny vennekrets, med mennesker som er likere meg selv. Anonymkode: 91efa...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veit ikke Skrevet 23. desember 2017 #5 Del Skrevet 23. desember 2017 Ja, kjenner meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Del Skrevet 23. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det gjaldt deg betyr ikke at det gjelder alle. Selv måtte jeg flytte og få meg ny vennekrets, med mennesker som er likere meg selv. Anonymkode: 91efa...9a3 Nja, hvis dette er et personlig problem så vil det jo forfølge deg uansett. Jeg også fikk det bedre når jeg flyttet, men jeg følte likevel på annerledesheten, var dårlig på smalltalk osv. Er man en litt sjelden personlighet blir det vanskelig å finne noen unasett hvor man flytter. Det finnes ikke et sted der alle er like. Og de ekstroverte, nevrotypiske er jo de som er mest synlige alle steder. Anonymkode: e7f39...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #7 Del Skrevet 23. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja, hvis dette er et personlig problem så vil det jo forfølge deg uansett. Jeg også fikk det bedre når jeg flyttet, men jeg følte likevel på annerledesheten, var dårlig på smalltalk osv. Er man en litt sjelden personlighet blir det vanskelig å finne noen unasett hvor man flytter. Det finnes ikke et sted der alle er like. Og de ekstroverte, nevrotypiske er jo de som er mest synlige alle steder. Anonymkode: e7f39...1c5 Jeg flyttet til en storby og lette og lette til jeg fant er fåtall mennesker jeg følte megvel med. Jeg passer ikke inn overalt, men jeg trenger ikke flere enn samboeren og vennene mine. Dessuten er man anonym i en storby. Anonymkode: 91efa...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #8 Del Skrevet 23. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg flyttet til en storby og lette og lette til jeg fant er fåtall mennesker jeg følte megvel med. Jeg passer ikke inn overalt, men jeg trenger ikke flere enn samboeren og vennene mine. Dessuten er man anonym i en storby. Anonymkode: 91efa...9a3 Ja, jeg flyttet fort som fy til en by selv etter jævlige år på ungdomsskolen (er fra en bitteliten bygd). Fikk 2 jævligemår på videregående og. Et av de nærmeste videregående som ligger ved min bygd, så var mange av de samme menneskene som dro dit. Så tok jeg et år på folkehøgskole hvor jeg ikke kjente noen. Har kontakt med et par derfra den dag i dag og den ene er min beste venn. Flyttet til fylkets støste by for å ta siste år på vgs, og fikk det mye bedre. Her var det så og si ingen fra mitt distrikt, og jeg fikk nye venner. Deretter flyttet jeg til Oslo, fikk meg jobb og ble kjent gjennom jobben + at jeg traff noen gjennom kg. Anonymkode: e7f39...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boodelooap Skrevet 24. desember 2017 #9 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg har det også sånn, er introvert og kronisk/ekstensiell ensom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #10 Del Skrevet 24. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: At det gjaldt deg betyr ikke at det gjelder alle. Selv måtte jeg flytte og få meg ny vennekrets, med mennesker som er likere meg selv. Anonymkode: 91efa...9a3 Som en annen her nevner så følger gjerne nissen med på lasset. Men det er nok lettere for noen å kunne legge fortiden bak seg og slappe mer av på nye steder med nye mennesker. Anonymkode: 3ad63...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå