Gå til innhold

Venninnegaver under juletreet er det innenfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som problemet er at hun får flere gaver enn deg, ikke hvem de er fra. Du virker veldig sjalu og smålig, hvorfor ikke unne søsteren din det hun får? Hvis det er ikke er så mange pakker uansett så stjeler det jo lite tid fra at andre får pakke opp. Tenk om noen år når søsteren din har samboer og familie mens du ikke har det, da får hun gaver fra mann og barn, svigerforeldre, nye svogere og svigerinner, tantebarn og ellers andre som er tilknyttet nyfamilien, mens du har samme antall som i dag. Skal du klage da også?

Anonymkode: 52ec3...390

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og kjæresten min får jo gaver fra begge familiene våre, og mine foreldre er skilt så det blir dobbelt opp + fra noen venner, så vi ender bestandig med flere pakker enn andre. Men i våre familier så blir de heldigvis ikke sjalu og irritert når vi får mer, selv om det er tydelig. Det er jo ikke noe vi gjør for å være ekkel eller å gni det inn. Og julegaver skal jo åpnes på julaften så jeg skjønner at søsteren din vil ha det under treet. Men i familien gjør det slik at vi åpner to eller eller tre etter hverandre, i stedet for at alle åpner 1 og 1, så da blir vi ferdig samtidig. Og om vi kan dele opp gavene våre til dem, så gjør vi Det, sånn at de også får flere pakker å åpne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...