Arba Skrevet 23. desember 2017 #1 Del Skrevet 23. desember 2017 Min bestemor ble lagt inn med lungekreft med spredning for tre uker siden. når hun gikk på cellegift ble hun sendt hjem med det?? hvordan kan de sende henne hjem med cellegift, en 70 år gammel dame når hun er disponibel for hver minste bakterie? Er dette en sykehustabbe?? Hun døde selvfølgelig kun tre dager senere av blodforgiftning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis123 Skrevet 23. desember 2017 #2 Del Skrevet 23. desember 2017 Kondolerer💜 er ikke unaturlig å bo hjemme selv om man går på cellegift, så vil ikke tro at dette er noen sykehustabbe. Faren min var hjemme under alle cellegiftkurer, og han var også 70 år, så høres helt normalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Del Skrevet 23. desember 2017 Helt normalt å være hjemme under cellegift behandling. Anonymkode: b31b8...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arba Skrevet 23. desember 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 23. desember 2017 Takk men får det ikke til å stemme...:/ hun burde vært på isolat under behandlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #5 Del Skrevet 23. desember 2017 Kondolerer🖤 det er forresten vanlig å bli sendt hjem under cellegift. Jeg hadde en venn som ble sendt hjem med cellegift og døde av blodforgiftning slik som bestemoren din. Anonymkode: 03d45...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 23. desember 2017 #6 Del Skrevet 23. desember 2017 Kondolerer. Faren min bodde hjemme under cellegiftbehandling. Startet dagen med stråling og fortsatte med cellegift og dro hjem og hvilte og neste dag var det på'n igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis123 Skrevet 23. desember 2017 #7 Del Skrevet 23. desember 2017 18 minutter siden, AnonymAA skrev: Takk men får det ikke til å stemme...:/ hun burde vært på isolat under behandlig Det er ikke vanlig. Mange går på cellegift i månedsvis, og det vil jo ta fra dem livskvaliteteten om de må bo på isolat under denne tiden. Jeg er iallefall glad min far var hjemme under behandling og fikk leve et så normalt liv som mulig i den perioden. Han pleide også å ta trikk frem og tilbake til sykehuset for å få cellegift, og ble ikke syk av dette, så kan ikke se noen grunn til at kreftpasienter skal isoleres på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #8 Del Skrevet 23. desember 2017 Det som er problemet er jo cellegiften, den tar livet av folk. Anonymkode: 4b711...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå