Gå til innhold

Ny vaskemaskin - hvilket merke?


Julie

Anbefalte innlegg

Hei!

Vaskemaskina har sagt takk for seg for andre gang. Den er av merket Asko og ble kjøpt i '96 eller '97. Vi skiftet motor på den i fjor, og synes det er for dårlig at den ryker allerede nå. Har bestemt oss for å kjøpe ny vaskemaskin. Noen merker dere vil anbefale? En ting er sikkert; Asko blir det ikke.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg vil anbefale deg å kjøpe en Milé maskin. De er ganske dyre, men kvaliteten er super på de :) Kjøpte en Siemens maskin for 3 år siden og den ble ødelagt etter bare et år. Så nå har jeg Milé og er kjempe fornøyd :D

-xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Bauknecht jeg.

Har aldri vært så fornøyd med en vaskemaskin som jeg er med denne.

Vi kostet på oss en litt dyrere vaskemaskin etter å ha vært uheldige med både Simens, Miele og ASKO. Har hatt maskinen i 3 år nå og har ikke hatt noen problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg vil anbefale AEG, har arvet maskin av mine foreldre, den er nå 8 år og går som bare det. :D Hadde før en Zanussi som jeg absolutt ikke var fornøyd med vaskingen på.

AEG er litt dyrere enn gjennomsnittet, men det er kvalitet så det monner og den vasker fint også!

Lykke til med valge :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er kjempefornøyd med Bosch WFK 2801. Den vasker tøyet veldig bra. Mamma har også en av datidens "dyrere/større modell" Bosch maskin, og den har "gått i ett" i 10 år!

Vurderte å kjøpe Miele en stund, men fant ut at det ikke var verdt å bruke så mye ekstra penger bare for merket.

Uansett kan man være uheldig med vaskemaskinen sin, "mandagsmaskin" finnes i alle merker...

Dessuten er det garanti på alle hvitevarer! Reparasjon og service får du også på de fleste butikker med respekt for seg selv! (Miele gir ofte uttrykk for at den er ekstra bra da, men vi har snakket med mange som ikke er fornøyde faktisk!!)

Jeg er av person som gjerne legger til litt ekstra penger for å få noe "skikkelig" når jeg først skal kjøpe, men det trenger ikke nødvendigvis være det som gjør utslaget om kvaliteten er bra eller ikke!

Vi så også på om maskinen bruker mye strøm, vannmengde, støy o.l. og valget ble ihvertfall en litt over middels stor/dyr modell av Bosch.

Ønsker lykke til! Og sjekk priser og snakk med betjening på ulike butikker fordeler og ulemper med ulike modeller/merker.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en Bosch, og er veldig fornøyd med den.

ja, alle maskiner kan si takk for seg etter kort tid. Uansett merke. Jeg ville passet på å få en som har høy sentrifugeringshastighet (1200/1400), det er virkelig et pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...