AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Del Skrevet 22. desember 2017 Hvordan skal man håndtere dette? Begynte på nytt studie i høst. Klikkdannelsen skjedde fort, og var borte halve fadderuka, og falt derfor litt utenfor pga det + at jeg liker å være venner med mange samtidig! Og synes egentlig faste klikker er ganske barnslig og teit når man kommer til høyskolenivå?? Har endt med at jeg ikke har fått noen "nærme" venner, selv om jeg har blitt kjent med folk. Vet jeg går på riktig studie nå og brenner for det, men det sosiale er teit. Har bl.a ikke blitt invitert på fester der nesten hele klassen er, og om jeg spør om folk vil finne på noe er det aldri noen som kan/vil... føler ingen kjenner meg, eller vil bli kjent med meg. Tenkte jeg bare måtte gi det tid, men det har gått 4 mnd nå. Ingen skjønner humoren min, og det er kanskje det verste, siden jeg alltid var den som er mest lættiz i vennegjengen. Skal kan gjøre? Hilsen tidligere lattermild og lykkelig og nå ensom og trist 20-åring i ny by. Anonymkode: 05a66...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mittnavn Skrevet 22. desember 2017 #2 Del Skrevet 22. desember 2017 Det kan være at de tror du ikke er så interessert i å bli kjent med de. Du kan jo vise litt intinativ til å snakke og finne på noe med noen du pleier å sitte med, også får du gjerne med flere, evt på middag, vors etc, eller bare sett deg med de i lunsjen, grupperommet eller lesesalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Del Skrevet 22. desember 2017 55 minutter siden, mittnavn skrev: Det kan være at de tror du ikke er så interessert i å bli kjent med de. Du kan jo vise litt intinativ til å snakke og finne på noe med noen du pleier å sitte med, også får du gjerne med flere, evt på middag, vors etc, eller bare sett deg med de i lunsjen, grupperommet eller lesesalen Huff, vet du prøver å hjelpe, men skrev jo tross alt "om jeg spør om folk vil finne på noe er det aldri noen som kan/vil..."... sitter med folk hver dag i lunsjen, men det er ingen samhold og når jeg prøver å slå en spøk er det lite respons. Anonymkode: 05a66...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Del Skrevet 22. desember 2017 Dette sier jeg kun utifra opplevelser fra mennesker rundt meg, og så absolutt ikke sikkert det er relevant for deg; Kan det hende at det er noe du gjør eller sier som får folk til å holde deg en armlengdes avstand unna? F.eks om du har tendens til å være bedreviter, om humoren din inneholder mye sarkasme som kan oppfattes som frekt, snakker du kun om deg selv, retter du mye på andre etc? Anonymkode: e2375...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Del Skrevet 22. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette sier jeg kun utifra opplevelser fra mennesker rundt meg, og så absolutt ikke sikkert det er relevant for deg; Kan det hende at det er noe du gjør eller sier som får folk til å holde deg en armlengdes avstand unna? F.eks om du har tendens til å være bedreviter, om humoren din inneholder mye sarkasme som kan oppfattes som frekt, snakker du kun om deg selv, retter du mye på andre etc? Anonymkode: e2375...826 Har tenkt mye på det selv, om det er noe galt med meg. Men har ikke funnet noe. Har bodd en del i utlandet bare, så har litt rar norsk noen ganger, men det har bare folk synes vært morsomt før. Har bra og givende forhold med kjæresten, den gamle vennegjengen, kollegaene mine og familien min. Og har aldri hatt problemer med å skaffe meg venner før heller, da jeg er ganske ekstrovert. Før nå 😩 Anonymkode: 05a66...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Del Skrevet 23. desember 2017 Kjenner meg litt igjen. Det morsomme var at jeg overhørte nettopp noen som var en ''klikk'' diskutere dette temaet, og de forsto problemet, osv. Når jeg tilfeldigvis ville sitte med de senere ''fikk jeg ikke lov''/ble sosialt utestengt. Vi må bare akseptere at folk er barnslige. Anonymkode: 5d260...459 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå