AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Del Skrevet 22. desember 2017 Introduserte to venninner av meg (mine to eneste) til hverandre for ca. 2 år siden. De rottet seg raskt sammen og kuttet meg helt ut. Dro på ting uten meg, sluttet å snakke med meg, men var tydelig på å vise at de var blitt bestevenner og jeg fikk ikke være med i gjengen. For et par dager siden kom den ene hjem til meg (jeg var ikke hjemme) og gav meg en julegave fra henne. Fikk så en melding som sa "Kjørte faren din hjem og leverte julegaver! Sees i romjula!". Fikk da vite av faren min at hun tilbudte seg å kjøre han hjem for hun skulle til denne andre venninnen ... Ble sååå sint/skuffet/truffet ... at jeg slettet begge fra facebook, snapchat og alt som er! Orker ikke dette barnslige spillet lenger! Vi er 26 år, og jeg vil bare være i fred! Jeg hadde ingen gave til henne, så det var helt klart kvalmt ment ... men jeg føler meg likevel ekkel fordi alt jeg vil er å kaste pakken i peisen, men skjønner at jeg burde være takknemlig for å ha fått noe Ønsker ikke å beholde gaven eller si takk ... Vil bare leve livet mitt uten barneskoledrama. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 1eb59...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Del Skrevet 22. desember 2017 Jeg syntes du lager barneskoledrama her. Hva er galt med å levere en julegave til deg og kjøre faren din hjem dersom han ønsket det ? Det riktige å gjøre her er selvsagt å kjøpe en gave til henne og levere denne før jul (det er lov å titte inni pakken og legge deg på samme nivå, særlig dersom du er i tvil om innholdet er en gammel hundebæsj eller gigantisk dildo som du forventes å åpne foran familien. Dersom sistnevnte er tilfelle sender du en tekstmelding og sier: «Takk for gave, men gigadildoen er for stor for meg. Jeg er ikke så vid. Kanskje du vil ha den tilbake?») Anonymkode: 9c93b...c50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Del Skrevet 22. desember 2017 TS her. Jeg har da tydelig sagt ifra at jeg ikke vil ha noe med de å gjøre lenger. De er rett stygg mot meg. Sier stygge ting, sprer rykter og stenger meg ute ... Jeg har latt være å svare og lage drama, men nå synes jeg det har gått for langt. Jeg orker ikke mer og blir helt deperimert. Blir også mye når hun ene tenger seg på familien min. Jeg aner ikke hva de vil. Jeg kommer heller ikke til å få muligheten til å levere noen gave før jul ... og jeg vil ikke bruke mine usle 2000kr på en gave til noen jeg ikke ønsker å ha noe kontakt med. Anonymkode: 1eb59...fc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #4 Del Skrevet 24. desember 2017 De likte hverandre bedre enn de liker deg. Hadde bedre kjemi, passet bedre sammen. Har opplevd noe lignende selv, to av mine nære venninner ble veldig gode venninner selv. De inviterer alltid meg med, og det har roet seg litt, men jeg ble veldig sjalu og lei meg. Redd for å miste min beste venn som betyr veldig mye for meg. Men dette er jo bare MITT problem, og ikke de som gjør noe galt. Jeg kan ikke vise disse følelsene eller gi uttrykk for dem. Folk bestemmer selv hvem de vil være venner med. At de snakker stygt om deg osv som du sier senere i tråden er jo en helt annen problemstilling... Anonymkode: c4927...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg er nok ikke i målgruppen for dette temaet. Men prøver å lære litt om unge kvinners liv. Hva mener du med at de rottet seg sammen og kuttet deg ut? Er det fordi de ville være sammen bare de to? Og skrev hun ikke i sms'en "ses i romjula"? Da ville hun vel at der skulle ses? Hvordan kom hun i kontakt med din far? Og er det ikke naturlig at hun kjører videre til den andre venninnen når du ikke var hjemme? Anonymkode: 0edbd...3f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #6 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg tenker det er på tide å ta en samtale med disse jentene for å få klarhet i saken. Kanskje er det faktisk du som har oppført seg avvisende fordi du har vært sjalu. Det kan jo se ut til at i alle fall en av dem vil treffe deg. Du kan bruke denne sjansen til å være hyggelig, prøve å gjenoppta kontakten og fortelle hvordan du har oppfattet situasjonen. Så får du høre deres versjon og kan gjøre deg opp en mening. Om du fremdeles ikke ønsker å ha kontakt med dem sier du dette, men om du ser at det er du som har vært dum her får du beklage det og legge dette bak deg. Anonymkode: 77208...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå