Gå til innhold

I år valgte jeg ikke gi gave

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen "venner" som alltid kjøper gave til meg til jul. Men alle andre dager ser de ikke på meg en gang, og sier ikke hei eller noe. Som om jeg ikke eksisterer. Men akkurat i julen er de hyggelige, i dagene før. I år valgte eg ikke gi gave til de, for synes det ble litt for dumt.. Er eg teit?

Anonymkode: 359d2...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du er ikke teit. Gi kun til de du virkelig har lyst til å gi gave til.

Jeg gir kun gaver til mine aller aller nærmeste.

Slike "venner"  som du nevner ser jeg ikke på som venner verdt min tid eller utgift til gave når man er som luft for de resten av året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har noen "venner" som alltid kjøper gave til meg til jul. Men alle andre dager ser de ikke på meg en gang, og sier ikke hei eller noe. Som om jeg ikke eksisterer. Men akkurat i julen er de hyggelige, i dagene før. I år valgte eg ikke gi gave til de, for synes det ble litt for dumt.. Er eg teit?

Anonymkode: 359d2...2f7

Det høres ut som om disse bekjente folkene har kommet med gave fordi du har gitt gave. Du vil raskt finne ut neste jul om de kommer med gaver. Om de gjør dette, kan du jo ha noen sjokoladeesker liggende og gi dem. Men kommer det ingen gave fra dem neste år, dropper du det da også, med god samvittighet.

Og nei, jeg syns ikke du er teit. :)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de alltid kjøper gaver, så synes jeg du kunne sagt i fra på forhånd at du ikke synes det er naturlig, i stedet for denne stille protesten. Lukter passivt aggressivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slutta å gi til venner, er så dyrt å gi til familien....

Anonymkode: 62076...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...