AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #21 Del Skrevet 23. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å prøvd å snu denne tankegangen om at det vil bli en mørk jul for alle. Hvorfor skal det bli det? Er det virkelig nødvendig å ødelegge for andre fordi du selv har det kjipt? Prøv heller å se om du kan delta som frivillig på en julefeiring for andre, besøke noen du også vet sitter alene i julen selv om du kanskje ikke har så mye kontakt til vanlig. Synes du skal skjerpe deg og slutte å synes synd i deg selv. Du har venner- ta vare på dem! Anonymkode: 9861e...502 Hæ? Merkelig innlegg. Det går jo ut over de andre fordi de gjerne vil ha meg der og synes det er leit at jeg er alene. Det samme ville jo jeg følt overfor andre familiemedlemmer hvis situasjonen var omvendt. Hadde jo savnet broren min om han ikke var med på julefeiring som vanlig. Så den måten jeg "ødelegger for andre" på er jo nettopp ved å være syk, skjønner du? Ellers er det vel ikke akkurat noen stjerneidé å besøke folk eller bidra på frivilligfronten og spre forkjølelsesvirus?? Jeg skrev som du kanskje overså (?) at jeg vet andre har det verre, uten at det hjelper akkurat nå. Du har kanskje kjent følelsen selv? At man kan bli lei seg og synes synd på seg selv her i sitt varme hjem i Norge selv om folk sulter og fryser i andre deler av verden? Det betyr ikke at jeg tror at jeg har det verst i hele verden. Det betyr bare at jeg er lei meg for å gå glipp av de beste to-tre dagene i året. Anonymkode: b4f64...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #22 Del Skrevet 23. desember 2017 Jeg har det ganske kjedelig nå. Ganske langt nede. Det hjelper å tenke at jeg har en i verden som er glad i meg. Setter veldig pris på det jeg har. Det er sånt man lærer av å være på rock bottom. Anonymkode: 79b34...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #23 Del Skrevet 23. desember 2017 Gruer meg. Har det ikke bra. Er deprimert. Gleder meg til desember er over! Anonymkode: e1b1a...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #24 Del Skrevet 23. desember 2017 Lei kg Anonymkode: 9861e...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #25 Del Skrevet 23. desember 2017 Drit lei menneskene her inne. Få dere et liv. Anonymkode: 20493...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #26 Del Skrevet 23. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drit lei menneskene her inne. Få dere et liv. Anonymkode: 20493...cea Du også Anonymkode: 9861e...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dystemia Skrevet 23. desember 2017 #27 Del Skrevet 23. desember 2017 ingen svarer på posten min så sitter her som en idot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 23. desember 2017 #28 Del Skrevet 23. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Drit lei menneskene her inne. Få dere et liv. Anonymkode: 20493...cea Du er og et menneske her inne. Er du lei deg selv? Logg ut og glem kg da om du et så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå